Fitness Seller

Deep Impact is met de komeet Tempel-1 gebotst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda zei:
Ik kan tientallen dingen (uitkeringen voor mensen die prima kunnen werken, ontwikkelingshulp, oorlog, kunstsubsidies, landbouwsubsidies, postbus 51 spotjes, etc etc..) opnoemen die wel geldvespilling zijn, maar ruimtevaart is dat zeker niet. Het is een van de belangrijkste verworvenheden in de geschiedenis van het menselijk ras -vergelijkbaar met de uitvinding van het vuur en de landbouw- en dat zijn nu net de dingen die ons onderscheiden van het dierenrijk.

de bovenste hersenstam, genaamd de neocortex ( het denkbrein) onderscheidt ons van de andere primaten
 
ik vind het top :thumbs:
 
Jordees zei:
Daarbij vind ik het complete kolder om uit te zoeken hoe het heelal is ontstaan. We kunnen al niet eens ontdekken hoe 3000 jaar geleden de egyptenaren hun piramiden hebben gebouwd. Nu willen ze gaan kijken hoe 4,5 miljard jaar geleden het heelal ontstond??? (leg link!)

hahahahahahaha

wat een randdebielen. Ze zullen alleen maar theorieen kunnen verzinnen. Niemand weet hoe het is ontstaan. een theorie is geen feit!

Dus: Evolutietheorie = onzin
Dus: Big bang theorie = onzin

En al zouden we het weten, wat dan? Dan gaat iedereen gewoon weer zijn gangetje.

Zwaai zwaai naar al die miljarden die verspild worden aan dit soort onzin.


Wat een tenenkrommende onzin kraam je hier uit. Omdat we niet alles weten van piramides, moeten we maar volledig stoppen met dingen onderzoeken? Als iedereen jouw insteling had liepen we nog steeds in berenvellen rond. :rolleyes:
 
MonsterGirl zei:
Het zullen vooral de rijke landen zijn die tenslotte voordeel halen uit die ruimtevaartprogramma's.
Als er voordeel wordt gehaald uit die programma's dan is het wereldwijd. Het gaat om medische onderzoeken en wetenschappelijk onderzoek dat het algemeen belang dient. Wetenschap wordt natuurlijk ook in commerciele toepassingen gebruikt, maar dat is niet het uitgangspunt van dit soort programma's

Dit soort programma's kosten trouwens een schijntje vergeleken met de schandalig hoge defensie uitgaven die een hoop Westerse landen hebben. Als er al bezuinigd moet worden dan is het beter op defensie dan op ruimtevaart en astrowetenschappen.
 
Jordees zei:
Daarbij vind ik het complete kolder om uit te zoeken hoe het heelal is ontstaan. We kunnen al niet eens ontdekken hoe 3000 jaar geleden de egyptenaren hun piramiden hebben gebouwd. Nu willen ze gaan kijken hoe 4,5 miljard jaar geleden het heelal ontstond??? (leg link!)

hahahahahahaha

wat een randdebielen. Ze zullen alleen maar theorieen kunnen verzinnen. Niemand weet hoe het is ontstaan. een theorie is geen feit!

Dus: Evolutietheorie = onzin
Dus: Big bang theorie = onzin

En al zouden we het weten, wat dan? Dan gaat iedereen gewoon weer zijn gangetje.

Zwaai zwaai naar al die miljarden die verspild worden aan dit soort onzin.
Blijf jij dan maar lekker stilstaan. Ik vind het een typische reactie van iemand die 0,0 besef heeft van het belang van zulke wetenschap en zomaar in het wild rondblaat, sorry dude.

MonsterGirl zei:
Een beetje respect voor de mensen die wel nog in grotten wonen aub
Rare reactie eigenlijk, EricR deed geen enkele uitspraak die nog maar in de buurt kwam van 'discriminatie tov grotbewoners'. Het was gewoon een 'beeld', snap dus ook niet wat dat ter zake doet...
 
EricR zei:
Dit soort programma's kosten trouwens een schijntje vergeleken met de schandalig hoge defensie uitgaven die een hoop Westerse landen hebben. Als er al bezuinigd moet worden dan is het beter op defensie dan op ruimtevaart en astrowetenschappen.
Inderdaad, soms mogen de budgetten voor ruimtevaart zelfs nog oplopen voor mijn part want daar stropt het schoentje meestal.
De mogelijkheden kunnen er vaak zijn maar geld is dan de enige limit.
 
MonsterGirl zei:
Een beetje respect voor de mensen die wel nog in grotten wonen aub

WHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAAHAHAAHAHAAAAHAHAHA!!!!!

Mag ik deze opmerking voordragen voor leukste opmerking van de maand?
 
Santoz zei:
Rare reactie eigenlijk, EricR deed geen enkele uitspraak die nog maar in de buurt kwam van 'discriminatie tov grotbewoners'. Het was gewoon een 'beeld', snap dus ook niet wat dat ter zake doet...

Ik dacht dat hij de hedendaagse grotbewoners als primitieve homo erectussen aanzag. Welja, wie weet dat die mensen door dat experiment eindelijk hun droomgrot kopen :)
 
MonsterGirl zei:
Ik dacht dat hij de hedendaagse grotbewoners als primitieve homo erectussen aanzag. Welja, wie weet dat die mensen door dat experiment eindelijk hun droomgrot kopen :)
Mja, en met wat hulp van 'Live8' moet dat nu zeker lukken... ;)
 
Zelda zei:
WHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAAHAHAAHAHAAAAHAHAHA!!!!!

Mag ik deze opmerking voordragen voor leukste opmerking van de maand?


O waarom heb ik zon zin om em in mn onderschrift te zetten. :D
 
Zelda zei:
Wat een tenenkrommende onzin kraam je hier uit. Omdat we niet alles weten van piramides, moeten we maar volledig stoppen met dingen onderzoeken? Als iedereen jouw insteling had liepen we nog steeds in berenvellen rond. :rolleyes:

Ik ben helemaal niet tegen vooruitgang. Alleen vooruitgang boek je niet door continu achteruit te kijken.
 
'Alleen vooruitgang boek je niet door continu achteruit te kijken', Jordees hoe wil je dan vooruitgang boeken in de wetenschap als je alleen maar bepaalde kennis kan opdoen door gebeurtenissen uit het verleden. Een proef of waarneming in het heden vind meestal plaats op objecten die in het verleden zijn gevormd, die moeten we dus maar opgeven en alleen proeven doen met objecten die on the spot worden gevormd?

Zonder wetenschappelijke observaties hadden we nu nog gedacht dat de aarde het middelpunt het universum is en de zon rond de aarde draait.
 
Jordees zei:
Ik ben helemaal niet tegen vooruitgang. Alleen vooruitgang boek je niet door continu achteruit te kijken.
Zeg mij dan hoe je vooruitgang boekt door in de toekomst te kijken?
 
EricR zei:
'Alleen vooruitgang boek je niet door continu achteruit te kijken', Jordees hoe wil je dan vooruitgang boeken in de wetenschap als je alleen maar bepaalde kennis kan opdoen door gebeurtenissen uit het verleden. Een proef of waarneming in het heden vind meestal plaats op objecten die in het verleden zijn gevormd, die moeten we dus maar opgeven en alleen proeven doen met objecten die on the spot worden gevormd?

Zonder wetenschappelijke observaties hadden we nu nog gedacht dat de aarde het middelpunt het universum is en de zon rond de aarde draait.

Juist, maar zijn we niet te weten gekomen wat we weten door gewoon vooruitstrevend te zijn en vooruit te kijken? Kom op, als je naar het verleden kijkt weet je hoe je een bepaald doel hebt behaald, niet dat je toen al wist hoe het moest.

Als alle kennis in het verleden zou liggen, dan waren we al verder geweest dan we nu zijn.
 
Santoz zei:
Zeg mij dan hoe je vooruitgang boekt door in de toekomst te kijken?

Juist.
 
Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Uitgegeven: 4 juli 2005 15:50
Laatst gewijzigd: 4 juli 2005 15:51

MOSKOU - Een Russische astrologe eist een schadevergoeding van de NASA omdat het Amerikaanse ruimtevaartagentschap maandag de komeet Tempel 1 heeft vernield. Volgens de sterrenwichelaarster is haar horoscoop daardoor verstoord en heeft de NASA haar 'spirituele rechten' geschonden.

De sonde Deep Impact vuurde afgelopen weekeinde een projectiel ter grootte van een koelkast af. Dat botste maandagochtend tegen de komeet. Volgens astrologe Marina Bai is nu de baan van de komeet veranderd en kan zij haar werk niet meer naar behoren doen. Ze wil 300 miljoen dollar van de NASA.


Bai probeerde eerder het NASA-experiment tegen te houden. De rechtbank wilde de zaak uiteindelijk laten voorkomen, maar toen was het al te laat om Tempel 1 te 'redden'. Volgens haar advocaat berust Bai's zaak tegen de NASA op een "solide juridische grond".

http://www.nu.nl/news/551207/20/Astrologe_klaagt_NASA_aan_voor_vernielen_komeet.html


Net als je denkt dat de mens niet dieper kan zinken krijg je deze josti voorgeschoteld! :roflol:
 
Jordees zei:
Ik ben helemaal niet tegen vooruitgang. Alleen vooruitgang boek je niet door continu achteruit te kijken.


in het verleden behaalde reslutaten zijn geen garantie voor de toekomst
 
koetje zei:
in het verleden behaalde reslutaten zijn geen garantie voor de toekomst

Dat kan je niet beter verwoorden :thumbup:
 
Back
Naar boven