Fitness Seller

Def Rhymz - Slippers

Bezoekers in dit topic

Dit is serieuze shit :D

Dit hoort in de sectie Muziek & Uitgaansleven :D

Leuk na 30 bier op een apres ski feestje waar je niet gezien wil worden, maar het blijft natuurlijk dikke bagger.

Die DJ Kicken is een verkrachter van Goede muziek platen (noemt: alcholic party, en nog andere platen die hij commercieel de grond in heeft geboord), en een buitengewone mongool ook... Ben hem vaker tegengekomen met stappen en ken hem persoonlijk ook, via een maatje van me.... Hij is zwaar overrated Imo.

zelf denkt ie dat hij helemaal de sjit is, maar het is gewoon een baby die in zijn golfje 3 rondrijd en in een normaal huisje woont, echt gemaakt heeft ie het nog niet...:D

whahahaa you make my day :D

idd, maar ff serieus, 30 bier kan er nog niet tegen op......

dan moet ik toch echt katje lam in de struiken liggen kotsen dat ik er nix van meekrijg, dan is het mss wel leuk ja........:D

Die snolletjes zijn pas 17 man.....
Daar kan ik maar 1 ding over zeggen...

Lekker!:lick:

en Kicken heeft een tyfus hoofd.

Die DJ Kicken is een verkrachter van Goede muziek platen (noemt: alcholic party, en nog andere platen die hij commercieel de grond in heeft geboord), en een buitengewone mongool ook... Ben hem vaker tegengekomen met stappen en ken hem persoonlijk ook, via een maatje van me.... Hij is zwaar overrated Imo.

zelf denkt ie dat hij helemaal de sjit is, maar het is gewoon een baby die in zijn golfje 3 rondrijd en in een normaal huisje woont, echt gemaakt heeft ie het nog niet...:D

wat voor huis dat ie hebt zegt toch weing. er zijn mensen met mooie autoos en tonnen schuld. er zijn mensen in je omgeving in een golf 3 en een half miljoen op de bankrekening

wat voor huis dat ie hebt zegt toch weing. er zijn mensen met mooie autoos en tonnen schuld. er zijn mensen in je omgeving in een golf 3 en een half miljoen op de bankrekening

:orly: dat heeft vaak een reden...en die is niet van toepassing op kicken.

Kan die Def Rhymz hier van rondkomen?

nee tuurlijk niet, hij jat hier en daar nog wat bij :P de kleurling :roflol:
dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of.......................................................................................

Back
Naar boven