Fitness Seller

Definitie in Armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Keranos

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
3.862
Waardering
1
Hallo,

Ik kijk wel eens in de gallery van mensen op dese site, en ik zie dat die op hun armen veel (en duidelijk) aders ziet lopen en veel voegen enzo...

Bij mij zie je alleen vaag wat blauwe streepjes :S

Hoe kan ik zorgen dat ik dat ook heb? :D

Keranos.
 
Blauwe streepjes komt omdat je lichte huidskleur hebt en waarschijnlijk beetje bleekjes bent, ik heb het ook:P Bij de een zie je gewoon meer aders dan bij de andere, laag in vet % is ook belangrijk daarvoor.
 
laag bf is idd belangrijk daarnaast is het ook genetisch want mensen die niet trainen daar zie je soms ook redelijke grote aders over hun onderarmen lopen.
 
Ok ^^
 
laag bf is idd belangrijk daarnaast is het ook genetisch want mensen die niet trainen daar zie je soms ook redelijke grote aders over hun onderarmen lopen.

ja dat heb ik:eek: terwijl ik echt kleine onderarmen heb:o
 
Aders had ik al toen ik in de wieg lag. Mijn vader heeft ze ook overal lopen en mijn broertje zie je precies hetzelfde, oftewel aanleg.

Daarnaast is een laag vetpercentage en weinig onderhuids vocht een grote hulp.
 
Tis aanleg idd, bij mij zie je ze ook niet. Alleen op schouders een klein beetje.
 
Aders had ik al toen ik in de wieg lag. Mijn vader heeft ze ook overal lopen en mijn broertje zie je precies hetzelfde, oftewel aanleg.

Daarnaast is een laag vetpercentage en weinig onderhuids vocht een grote hulp.

maar ze worden toch wel dikker als je traint?
 
laag bf is idd belangrijk daarnaast is het ook genetisch want mensen die niet trainen daar zie je soms ook redelijke grote aders over hun onderarmen lopen.

opmerkelijk, altijd alleen de onderarmen idd:D

sommige mensen zijn ook minder blij met die aderen over hun lijf:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hallo,

Ik kijk wel eens in de gallery van mensen op dese site, en ik zie dat die op hun armen veel (en duidelijk) aders ziet lopen en veel voegen enzo...

Bij mij zie je alleen vaag wat blauwe streepjes :S

Hoe kan ik zorgen dat ik dat ook heb? :D

Keranos.

Keihard trainen , goed eten en je vetpercentage laag houden.;)
 
Als het bloedheet is buiten, tja dan zie je mn aders ook wel goed lopen (vooral op mn onderarmen dan)
Veel curlwerk zie ik toch als algemeen onderhoud hiervan..
 
Ik zit ongeveer met dezelfde vraag. Ik vraag me af hoe je meer defenitie/onderscheiding in de biceps kan krijgen doormiddel van training. Want ik had geloof ik in een filmpje van milos met ed van amsterdam gezien. En daar zeiden ze dat ze gaan proberen om meer defenitie te creeren in zijn biceps. Dus mijn vraag: Hoe doen ze dat ???
 
Ik zit ongeveer met dezelfde vraag. Ik vraag me af hoe je meer defenitie/onderscheiding in de biceps kan krijgen doormiddel van training. Want ik had geloof ik in een filmpje van milos met ed van amsterdam gezien. En daar zeiden ze dat ze gaan proberen om meer defenitie te creeren in zijn biceps. Dus mijn vraag: Hoe doen ze dat ???

Ik denk dat ze het dan vooral over het bewerken van de lange kop en de korte kop van de biceps hebben. Bij de fitshow had Milos ook een aflevering waar hij het daar uitgebreid over had.
 
Back
Naar boven