MuscleMeat

Defqon.1 Festival 12 Juni '10 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt zeker, jammer, en dan nog denken dat ik na de 2007 editie het logo permanent heb laten zetten.. :o

Ach ja, commercieel ofniet. Het concept van het feest is geniaal. En we zijn ieder jaar weer met 2 bussen, dus met 80 partymaatjes en vrienden is het altijd gezellig :D

omfg.
 
Ah wat ruk is dat man. Krijgen al die dagjesmensen weer een kaart, en de feestganger loopt ze mis

Als het goed is word je allemaal als het ware in een wachtrij gezet, dus degene die op f5 drukt word weer achteraan gezet...
 
TIMING IS EVERYTHING
Defqon.1 vindt traditiegetrouw plaats halverwege juni en wel op zaterdag de 12e. Als de klok 11 uur slaat gaan de deuren open en we rocken met 40.000 vrienden het zonnige Almere Strand tot 11 uur 's avonds.

THIS IS YOUR WAKE UP CALL
De kaartverkoop start op zaterdag 17 april om 13:00 uur en kaarten zullen te koop zijn via Q-dance.nl. Doormiddel van een nieuw systeem komt iedereen, net als bij de bakker, in een virtuele rij te staan en word je eerlijk op volgorde geholpen.

YOUR TIME IS NOW
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Liefhebbers die geselecteerd zijn, krijgen op korte termijn vanzelf bericht.

THE CLOCK IS TICKING
Q-dance kan niet wachten tot 12 juni. De weersverwachtingen zijn in ieder geval goed, na de koude winter staat er een geweldig warme zomer op ons te wachten!

12th of June - Almere Strand
Defqon.1 Festival 2010
NO TIME TO WASTE
 
Ik ga hier zeker proberen bij te zijn, heb er op 1 of andere manier weer zin in. Waarschijnlijk vanwege deze winter, al blijft het elk jaar hetzelfde. Niets spectaculairs maar wel leuk.
 
Was er afgelopen jaar geweest. Vond het wel tof, maar investeer dit geld liever in een ander feest als Decibel.
 
afgelopen jaar geweest, nu maar weer denk ik.
zoveel feestjes, zo weinig tijd!
 
Nope, voor mij word het toch de iets hardere variant op 5 juli, Ground Zero!
 
afgelopen jaar geweest, nu maar weer denk ik.
zoveel feestjes, zo weinig tijd!

Heb je partyflock? Heb je pics? :D Misschien kunnen we samen keertje feestje pakken als je tijd hebt.. :D jwz
 
Ground Zero ben ik er ook :)

Partyflock hebben we zeker en ook met de nodige foto's, maar denk niet dat je dat aankan om te zien!
 
wees blij mop, de rest is allemaal te erg ;)
en die zie je alleen als je mn vriendje bent
 
hehehe je hebt wel leuke foto's (voor zo ver ik kan zien :o )
 
Dankuhdankuh, de rest is allemaal op einde van feestjes (alsin max. hard gaan)
Niet zo charming dus ;)
En waar zijn jou fotos??
 
Nou laten jullie er ook maar eens wat zien ;)
dit is niet eerlijk zo!
 
Back
Naar boven