XXL Nutrition

Defqon.1 Festival 12 Juni '10 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand nog kaartjes over? :'(. Ben op alle feestjes te bekennen van q-dance, en laten ze nieuwsbrief lui voor. Wat een onzin
 
echt wat heerlijk paylogic zeg!!! dit systeem werkte perfect... om 13:00 ingelogd wachtrij 12 minuten AL mijn gegevens ingevuld op ideal geklikt... duurt het zolang dat ik een error krijg omdat ik de order niet binnen 5min heb afgerond ****!!! en daarna gewoon weer in de wachtrij staan om dan te horen dat alles is uitverkocht.... thank you paylogic!
 
Heb er behoorlijk de schijt van ben echt klaar met defqon. Elk jaar weer een loterij. En dan snotneuzen voorrang geven omdat ze een nieuwsbrief hebben? Sterf pisvlekken... Vanavond Inqontrol en van de zomer sowieso decibel, q-base en misschien wel dat 10 jarig event.
 
4 kaartjes binnen 8 minuten gewacht dus present:D
 
zo muhahaha 4 kaarten binnen, nu verkoop ik ze voor woekerprijzen! dus bieden maar mensen!
 
dan maaar hopen dat niemand ze van jou koopt afzetters


Volgens mij snap jij nog niet helemaal hoe het werkt op de markt he.. De vraag is hoog, het aanbod is klein, oftewel er word goed betaald voor deze kaarten, zelfs als ik ze voor het dubbele aanbied zijn ze vandaag nog weg. Anyway, ik zat alleen maar wat mensen hier te stangen, ik ga lekker zelf :)
 
Ik had de site om 12 uur al aangezet..
om 13 uur 23, zou ik ''bijna'' geholpen zijn... staat er ineens dat alles gecontroleerd wordt en eventuele geanulleerde tickets terug de verkoop in gingen.. dus ik netjes wachten.. 20 miniuten later bleek het ineens uitverkocht te zijn!!

Welkom Decibel!!!!!!! Lekker in het schone brabant!
 
Gelukkig 4 kaartjes kunnen bemachtigen, jammer alleen dat we met zijn 6en willen gaan.
 
4 Tickets in the pocket.

Om 13.00.00.00.09 geklikt en hoefde maar 11 minuten te wachten hehe.

Oww kijk, dat is beterrr.. Dan gaat die meet&greet die we op Inqontrol zouden hebben gewoon op Almere Strand houden, ouwe! :D


Haha, trouwens nu ik de laatste 2 pagina's heb gelezen wil ik JaSz nogmaals bedanken voor de vouchercode die ik van hem mocht overnemen..:o
Ben echt blij dat ik al deze ellende niet heb meegemaakt.. Lag toen voor pampes in bed met een kater terwijl jullie helemaal gestresst achter uwe PC zaten te klikken.. :o Heerlijk.



Effe over t feest;
Ik denk dat Wildstylez geleerd heeft van het fiasco van Headhunterz afgelopen jaar. Ik verwacht toch een keihardeset als afsluiter, en geen popie-jopie Hardstyle-Top40-Hitjes mix ala "Fagboy" Headhunterz.

Kijk ook zwaar uit naar de set van Charly Lownoise & Menthal Theo :D

Dat word rosseng bois&gurls! :)
 
top man dat nieuwe systeem, ik moest 2 minuten wachten en toen kon ik de kaartjes binnen halen:D
 
Misschien weet ik nog een kaartje te bemachtigen. Iedereen loopt wel te haten op wildstylez, maar hij kan opzich ook wel lekker beuken hoor :d
 
Misschien weet ik nog een kaartje te bemachtigen. Iedereen loopt wel te haten op wildstylez, maar hij kan opzich ook wel lekker beuken hoor :d

:o Volgens mij luister jij echt zo'n 2 jaartjes Hardstyle en weet jij niet eens wat echt "beuken" is. :o
 
  • Like
Waarderingen: MrJ
Dat systeem was echt verschrikkelijk! Maargoed alsnog een kaartje :D
 
:o Volgens mij luister jij echt zo'n 2 jaartjes Hardstyle en weet jij niet eens wat echt "beuken" is. :o

Ik bedoel vergeleken met de vrolijke melodietjes die headhunterz voornamelijk nu draait. Ik ben daar niet zo van, hou meer van het rauwe. Maatje van me niet, dat is weer jammer
 
Ik bedoel vergeleken met de vrolijke melodietjes die headhunterz voornamelijk nu draait. Ik ben daar niet zo van, hou meer van het rauwe. Maatje van me niet, dat is weer jammer

Heb liever wildstylez dan headhunterz idd.

Heb inmiddels wel kaartjes btw!
 
Back
Naar boven