Fitness Seller

Defqon.1 Festival 18-06-2005

Welke area ligt jou het beste?

  • Blue

    Stemmen: 8 14,5%
  • Black

    Stemmen: 27 49,1%
  • Orange

    Stemmen: 1 1,8%
  • Yellow

    Stemmen: 1 1,8%
  • Green

    Stemmen: 7 12,7%
  • White

    Stemmen: 2 3,6%
  • Grey

    Stemmen: 6 10,9%
  • Braun (OPEN-AIR)

    Stemmen: 4 7,3%
  • Red (OPEN-AIR)

    Stemmen: 18 32,7%

  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

FireStarter

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 mei 2004
Berichten
569
Waardering
1
Defqon1 - Almere Strand - 18 Juni 2005

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
UITVERKOCHT!!

Dit jaar is Defqon.1 groter dan ooit. Met meer dan 32.000 bezoekers, 10 area’s en meer dan 80 DJ’s gaat Q-dance alles doen om het tot de beste editie tot nu toe te maken. Over ruim twee weken is het alweer zover, lees hieronder wat je als bezoeker moet weten..


Uitverkocht
Defqon.1 is dit jaar 9 weken voor aanvang uitverkocht gegaan. Er zijn dus géén kaarten meer te krijgen.

Digitale Camera’s
Normaal zijn digitale camera’s niet toegestaan op Q-dance evenementen. Op Defqon.1 maken wij een uitzondering, je camera mag dus mee!
(alleen fotocamera’s, géén filmcamera’s met tape)

Defqon.1 kaartcontrole
Enkele weken geleden berichtten wij over de strenge kaartcontrole op Defqon.1. Hier zijn veel vragen over gekomen, daar willen wij graag op in gaan.
Net als afgelopen weken op DJ Luna - The One Man Show en History Of Hardcore zullen kaarten gescand worden op echtheid, zowel de kaarten van TicketOnline als de kaarten van TicketBox. Voor elke verkochte kaart is de uitgegeven (unieke) barcode in een database opgeslagen.

Hoe gaat het in z’n werk?
De kaartcontroleurs hebben handscanners waarmee ze de streepjescode van je kaart scannen. Zorg dat je je kaartje gereed houdt.

Gaat het scannen van de kaarten geen lange rijen opleveren?
Nee, niet langer dan anders. Het scannen van een entreekaart gaat nog sneller dan het controleren met de hand. Zie het als de kassa van een supermarkt, de computer vertelt gelijk of een kaart origineel is. Zorg dat je je kaartje bij de hand hebt als je bij de controle komt.

Kunnen ze de barcodes niet nagemaakt hebben?
Nee, dat is niet mogelijk. Een barcode is uniek en kan niet (ook niet door barcode generators) nagemaakt worden.
Als je een kaartje hebt gekocht via een officieel verkooppunt, hoef je niet bang te zijn geweigerd te worden.

En als mijn kaartje vals blijkt te zijn?
Dan kom je helaas Defqon.1 niet in. Het zou kunnen dat je er op de zwarte markt veel geld voor hebt betaald, maar een vals kaartje is geen geldig entreebewijs.

Hoe kan ik erachter komen of mijn kaartje echt is?
De enige manier dat je zeker weet dat je een echt kaartje hebt, is als je deze bij een officieel verkooppunt hebt gekocht (TicketOnline, de Free Record Shop of een filiaal van TicketBox). Anders zul je het pas merken bij de ingang, om veiligheidsredenen kunnen barcodes pas op 18 juni nagekeken worden.

Legitimatie en leeftijd
Sinds 1 januari 2005 ben je in Nederland verplicht om je te allen tijde te kunnen legitimeren. Door deze nieuwe wet zijn wij genoodzaakt om hier nog strenger op te controleren. Neem dus gewoon je legitimatie (rijbewijs, id-pas, OV, paspoort) mee, zodat je niet aan de deur geweigerd kan worden. Minimum leeftijd is zoals altijd 18 jaar, uitzonderingen kunnen niet worden gemaakt.

Kluisjes
Ook bij Defqon.1 zijn er alleen kluisjes te huur, er is dus geen garderobe! Als je je sleutel afhaalt, betaal je € 5,- borg. Dit bedrag krijg je zodra je je sleutel weer inlevert terug. De prijs voor het kluisje is afhankelijk van de grootte van het kluisje. Uiteraard kun je het kluisje delen met je vrienden. Als je een sleutel hebt gehaald leg je zelf je spullen in het kluisje. Na afloop haal je je spullen er weer uit en lever je de sleutel weer in. Houd er rekening mee dat je tussendoor NIET in je kluisje terecht kunt!

Drugs
Wij moeten ons conformeren aan het lokale beleid van Almere, dit is streng.. Pas dus op met wat je meeneemt, want er zal zeer zorgvuldig gevisiteerd worden.

Defqon.1 Commander
250 mensen zijn gelukkige bezitters van een Commander ticket. Hiermee hebben zij naast toegang tot het eigen commander deck bij de mainstage ook recht op een helivlucht over het terrein. Volgende week krijgen de Commanders bericht met details over de vlucht en entree.

Let op jezelf... En op een ander.
Een hele dag feesten doet meer met je dan je denkt. Kom daarom voorbereid naar Defqon.1 toe. Drink en slaap genoeg en houd er rekening mee dat het ’s avonds fris kan worden. Tot slot is ons motto altijd ‘samen uit samen thuis’, let dus op je vrienden en elkaar!


Lineup

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Abyss
  • Alpha Twins
  • Dana
  • Donkey Rollers
  • Duro
  • Franky SL
  • Gizmo
  • Pavo
  • Pila
  • Space Invaders
  • Timothy
  • Vortex
  • MC: DV8


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Catscan
  • Daisy
  • Dr. Rude
  • Evil Activities
  • Nico & Tetta
  • Nosferatu
  • Outblast
  • Peaky Pounder
  • Vince
  • MC: Syco


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Bas & Ram
  • Busy
  • Dark by Design
  • John '00' Flemming
  • Kalashnikov
  • Marcel Woods
  • Spider
  • The Scientist
  • MC: P-Mode


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Brennan & Heart
  • Ghost
  • Igor S
  • Mauro
  • Nick Sentience
  • Proteus
  • Tatanka Project
  • Thilo
  • MC: TMC


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • D-jay Alias
  • Michael Burkat
  • Misstress Barbara
  • Oscar Mulero
  • Rude Awakening
  • Stephan de Wit
  • Thomas Schumacher
  • Vincent de Wit
  • Xanno Gallois
  • MC: Mike Redman


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Benjamin Bates
  • Benny Rodrigues
  • Dee D
  • Diego Noriega
  • Flowtation
  • Jeff Bounce


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Bass-D
  • Beasty Boy & Da Vincy
  • Buzz Fuzz
  • Franky Jones
  • Predator
  • Shadowlands Terrorists
  • Stanton
  • Waxweazle
  • MC: Da Mouth of Madness


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Bad Boyz
  • Francois
  • Furax
  • Max Enforcer
  • Ruthless
  • Seb B
  • Tony
  • Vorwerk
  • Yves
  • MC: Alee


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Balistic
  • Beholder
  • Darkraver
  • Gary D
  • Luna
  • Scot Project
  • Technoboy
  • The Prophet
  • Yves Deruyter
  • MC: Ruffian

Verdere info

Wanneer
18 Juni 2005
Waar
Almere, Almere Strand
Hoelaat
Van 11:00 tot 23:00
MuzieksTen
hardcore, hardhouse, hardstyle, hardtrance, oldschool, techno
Website
http://events.q-dance.nl/2005-06_18-juni_defqon1/
© Q-Dance
 
Grey is ok ole ole !!

Ik ben zeker van de party !
 
Snoeien @ Black uiteraard...

3e keer Defqon alweer voor mij..
 
thuiswedstrijd voor mij :D Ik was er vorig jaar maar dit jaar zit ik op cyprus tegen die tijd!

Ik hoop voor jullie dat het lekker weer wordt en veel plezier!
 
ow :p black!! back in the days!!
 
Dit word mn tweede, vorig jaar zo goed bevallen dat ik weer ga. Ditmaal met 3 bussen aka 150 man :p . Geregelt dat Q-Dance de bussen doet sponsoren met poosters Q materiaal enz.

Het word super.
 
was da nou, al die mensen die zwart kiezen moeten natuurlijk ook voor grijs gaan :rolleyes:
 
Ben er steeds niet bij geweest, moest altijd werken maar ik ga er dit jaar zeker bij zijn. Moet wel toegeven dat de feesten wat minder zijn als je niet aan de smarties zit. Heb nu al zo 3 feesten mee gemaakt en het is toch anders.

Ach, soms moet je kiezen he.
 
Ramonius zei:
Ben er steeds niet bij geweest, moest altijd werken maar ik ga er dit jaar zeker bij zijn. Moet wel toegeven dat de feesten wat minder zijn als je niet aan de smarties zit. Heb nu al zo 3 feesten mee gemaakt en het is toch anders.

Ach, soms moet je kiezen he.

gewoon een paar stevige ephedrine/caffeine caps in elkaar flanzen en je kan ook lekker mee ;)
 
Dat wordt blue black en rood denk ik :)

Zometeen ff kaartjes fixen :D

Laat het maar lekker weer worden :cool:
 
Ik had me voor genomen niet te gaan, maar als ik die line-up zie... AJ...

twijfel, twijfel....
 
ik ben er zeer zeker weer bij. Welke tent ik binnen loop weet ik niet, of ik het achteraf weet, weet ik al helemaal niet.....maar feesten wordt het zeker
 
Same as apenootje mijn kaartje is al veilig gesteld net als vorig jaar :D net zo hard stampen :)
 
Whoohoo kaartjes zijn binnen :D
 
keuze maken tussen DefQon en Dominator......
 
Hmm de techno is teveel schranz werk, ik sla lekker over dus :rolleyes:
 
Het is wèl de moeite waard, zon, warmte, dichtbij voor mij, rossen maar. :cool: Weet nog niet of ik ga.
 
yesss defqon here we come !!!

Men vriendin heeft 4 kaarten gescoord Commander vip yes we gaan vliegen als het goed is wil ze de andere 2 verkopen dus!!!
Als mensen er belang bij hebben biedt maar :rolleyes:
 
haha ik heb net ook mn kaartje van mn zusje gekregen (van je familie moet je het maar hebben :P)
 
vanochtend kaartjes binnen gekregen met de post :banana: :banana:
 
Back
Naar boven