XXL Nutrition

Defqon

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Wie gaan er ook naar Defqon toe?

Super line-up en als het dan ook nog mooi weer wordt dan wordt echt het een topfeest.
 
Ik wou gaan,
maar nu blijkt dat ik die week erna gewoon het allerlaatste tentamen van mijn studie heb....dus dat is toch net iets belangrijker....:p
 
stond bij mij ook in de planning, net als meerdere feesten :rolleyes:

helaas wordt t niets aangezien ik eerst mn vakantie en alles wat daarbij komt kijken betaald moet worden en dat vind ik toch wel een stuk belangrijker. wel balen maar goed, dat weegt niet op tegen een leuke vakantie waar ik niet op mn centen hoef te letten

hoopd dat t gaat regenen:D
 
ik moet sparen voor de vakantie, baal dr egt enorm van, vooral omdat het zon vette line-up is, en ik ben er met een halfuurtje op de fiets:D

maarja, het heet deqon1 dus ben er volgend jaar wel bij:)
 
had al bijna kaarten gekocht maar moet sparen voor mallorca en wil ook niet teveel junken :)
 
Originally posted by Dom!nator
had al bijna kaarten gekocht maar moet sparen voor mallorca en wil ook niet teveel junken :)

ga jij ook naar mallorca?

wanneer en waar dan

zo blijft er weinig ruimte over voor de andere toeristen:D
 
Me vrienden gaan wel, ik kan nog wel gaan maar ja zit met blokstage. Dus ja " hoop dat er regen valt :P
 
Wanneer gaat iedereen naar Mallorca dan, wil zelf ook gaan, last-minute ofsow.....
 
ik maak ff een mallorca thread
 
Ik gaat wel! Mag wel weer `s `n keertje... Houzen.
Ben wel benieuwd of d`r nog meer mense van hier gaan...
 
k ga hier niet heen. het is overdag en aangezien we altijd met trein gaan, en die niet meer rijdt om 11uur+ komen er hotel-kosten bij...

trekt me niet egt dus...
 
Ik ga waarschijnlijk wel, heb nog geen kaarten trouwens
 
Ik ben er ook van de partij. Ik ga pas in de week van 14 juni halen, mits er geen regen valt.

Hoor ik daar een MEETING?:)
 
Zou r graag heen willen. Maar heb al kaarten voor 'fields of rock' en dat is die dag r na. Daarom maar gekozen om (afgelopen zaterdag) naar Xqlusive te gaan :) Bovendien komen r, zoals zoutzak al zegt, slaapkosten bij omdat de trein terug r niet meer in zit... Maybe next year!

Wel echt een mega line-up!
 
Ik hoop dat jouw hele vakantie verregend Dandy :D

Maar hoezo rijden de treinen na 23.00 niet? Er is zelfs een speciaal station daar.
 
Moet nog iemand bedanken voor de negatieve karma. Nu weet ik tenminste dat ik stink.

Me karma staat uit, loser!!!
 
Back
Naar boven