Fitness Seller

[Deftige kuur]

Bezoekers in dit topic

nzt250ml

Cool Novice
Lid geworden
2 dec 2018
Berichten
35
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Beste kenners

Mijn 3de kuur is nu:
1-6: 200mg test e EW
1-6: 400mg primo EW
7-12: 250mg test e EW
7-12: 600mg primo EW
14-17: 40mg Clomid ED
1-13: HCG 2x500 EW
14-15: HCG 2x1000 EW
Zit al 1 maand op hgh gaat dit zo houden ook tot na de kuur 5iu 5/7
1- 12: T3 25mcg ED (voor vermoeidheid van hgh)

Doel: Droger worden en toch wat kilo's kwaliteits massa te pakken. Naar 92 kilo bij terugval.
1ste kuur (vorig jaar):
1-5w 30mg/dag tabs dianabol. (Ik ga maar 1keer kuren dacht ik)
2de kuur (april 2019)
1-3w test 250mg
3-6w 500mg
 
Laatst bewerkt:
Na 8weken is de rek eruit langer kuren heeft geen zin...zelfs als je verhoogd
 
Hij kuurt onnodig 12 weken...
 
Ja je doet wat je wil natuurlijk maar ik zie hier op forum veel kuurtjes van 12-16 weken. Als ik kuurtje doe met kickstart is de rek eruit na 7-8 weken als ik kuur zonder kickstart en met lange Esther zoals deca nandrolone is de rek eruit na 9 weken. Heb in het verleden ook langer gekuurd hoor maar haalde niks uit voor mij alleen langer herstel en meer verlies..ik zou mij in ieder geval niet blindstaren op 12 weken en kuur tot je stopt met groeien langer kuren dan nodig geeft mij alleen nadelen is mijn persoonlijke ervaring en heb bijvoorbeeld nog niet met boldenone gekuurd dus daar spreek ik mij niet over uit
 
En ja ik ben ook langer dan 8 weken on ik bedoel 8 weken blasten en dan 2 weekjes test only op 400mg of lager voor je lichaam wat meer tijd te geven aan de nieuwe lichaamsamenstelling als ik 2-3 weekjes afbouw bv week 8 test 400mg week 9 test 300mg Week 10 test 250mg heb ik ook minder last van acne als ik echt helemaal off ga
 
Mja ik spreek uit persoonlijke ervaring elk lichaam is anders..
 
Na 8 weken lange esters zit je juist net op zijn hoogst qua concentratie in je bloed dus als je dan niet groeit doe je iets fout
 
Mja ieder zijn ding ik hou het op korte kuurtjes scheelt bij mij veel in herstel op primo en test gaat het niet veel uitmaken maar tren of deca 12 weken of langer doen man heb van veel mensen gehoord dat ze maanden erna nog libido problemen hadden is het mij echt niet waart... Als ik deca 8 weken heb gedaan begin in het al te voelen op mijn libido en heb deca nooit meer dan 300 Mg de week gedaan
 
Mja ieder zijn ding ik hou het op korte kuurtjes scheelt bij mij veel in herstel op primo en test gaat het niet veel uitmaken maar tren of deca 12 weken of langer doen man heb van veel mensen gehoord dat ze maanden erna nog libido problemen hadden is het mij echt niet waart... Als ik deca 8 weken heb gedaan begin in het al te voelen op mijn libido en heb deca nooit meer dan 300 Mg de week gedaan

zoals je zelf zegt, sides zijn persoonlijk.. daarmee zijn 'lange' kuren niet meteen zinloos
 
Die zijn alleen zinloos voor de leek die kuurt en niet genoeg kennis over de basis bezit van voeding, training en rust. Dus ergens heeft hij wel een punt, want dit slaat op een heel groot deel van de gebruikers :roflol:
 
Die zijn alleen zinloos voor de leek die kuurt en niet genoeg kennis over de basis bezit van voeding, training en rust. Dus ergens heeft hij wel een punt, want dit slaat op een heel groot deel van de gebruikers :roflol:
Helemaal juist, maar dan is niet de rek eruit van de AAS, maar de rek is eruit van de persoon zijn inzet. :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Helemaal juist, maar dan is niet de rek eruit van de AAS, maar de rek is eruit van de persoon zijn inzet. :D

De rek van zijn kennis idd :D
 
Ik heb het over blasten zelf he blasten-cruisen heel jaar is anders dan heel jaar blasten rich piana heeft het zelf nog gezegd na 6 weken veranderen van compound of off gaan
 
Rich Piana heeft ook een overdosis Fentanyl genomen, just sayin'
 
En zoals ik al zij elk lichaam is anders je moet de doorsnee persoo niet vergelijken met Ronnie Coleman he. Ik zeg alleen maar dat korte blasts veel effectiever zijn voor mij sneller herstel en minder verlies na de kuur
 
En zoals ik al zij elk lichaam is anders je moet de doorsnee persoo niet vergelijken met Ronnie Coleman he. Ik zeg alleen maar dat korte blasts veel effectiever zijn voor mij sneller herstel en minder verlies na de kuur

Ronnie Coleman is een gestoorde gek die zichzelf de vernieling in helpt.
So far heb je al twee voorbeelden gegeven van hoe het niet moet :D
 
Back
Naar boven