MuscleMeat

[Deftige kuur]

Bezoekers in dit topic

Ik heb het over de pro's in het algemeen je moet ons niet vergelijken met die mass monsters die jongen hier gaat zijn 3 de kuurtje doen die gaat echt geen ruk meer groeien na 10 weken test-primo hij gaat na de kuur wel meer verliezen..heb er zoveel zien passeren in de gym meer dan 12 weken knallen op deca of tren en dan zie je ze na de kuur niet meer want dan hebben ze een"dipje" hij doet wat hij wilt he maar veel mensen pakken maar gewoon over wat de meeste zeggen "ik knal er kuurtje van 12-16weken in" ik zeg als je blijft groeien zou ik het ook doen maar als je stopt met groeien na 8-9 weken moet je niet onnodig langer kuren
 
Ik heb het over de pro's in het algemeen je moet ons niet vergelijken met die mass monsters die jongen hier gaat zijn 3 de kuurtje doen die gaat echt geen ruk meer groeien na 10 weken test-primo hij gaat na de kuur wel meer verliezen..heb er zoveel zien passeren in de gym meer dan 12 weken knallen op deca of tren en dan zie je ze na de kuur niet meer want dan hebben ze een"dipje" hij doet wat hij wilt he maar veel mensen pakken maar gewoon over wat de meeste zeggen "ik knal er kuurtje van 12-16weken in" ik zeg als je blijft groeien zou ik het ook doen maar als je stopt met groeien na 8-9 weken moet je niet onnodig langer kuren

Dat je geen kilo’s aankomt wil niet zeggen dat er intern niks gebeurd.
 
Ja je doet wat je wil natuurlijk maar ik zie hier op forum veel kuurtjes van 12-16 weken. Als ik kuurtje doe met kickstart is de rek eruit na 7-8 weken als ik kuur zonder kickstart en met lange Esther zoals deca nandrolone is de rek eruit na 9 weken. Heb in het verleden ook langer gekuurd hoor maar haalde niks uit voor mij alleen langer herstel en meer verlies..ik zou mij in ieder geval niet blindstaren op 12 weken en kuur tot je stopt met groeien langer kuren dan nodig geeft mij alleen nadelen is mijn persoonlijke ervaring en heb bijvoorbeeld nog niet met boldenone gekuurd dus daar spreek ik mij niet over uit
Wat een nonsens zeg dat iedereen hier nog op in gaat zeg.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Om terug te komen op de topic zelf. De voorgestelde kuur ziet er goed uit. Vraag me alleen af wat er de T3 erin doet ik zou zelf voor T4 gaan maar goed. Buiten dat als je t3 of T4 gebruikt is het ook best lastig om tegelijkertijd aan te komen. De gains zou er wel zijn maar meer van vet verlies en massa winst maar dat zou echt minimaal zijn. Ik zou zo en zo uitkijken met gebruik van thyroid hormones zkr als je niet weet wat je aan het doen bent.
 
Back
Naar boven