Fitness Seller

Gevonden Degelijk Crosstrainer gezocht van een (sportschool) merk

Bezoekers in dit topic

PjanoozManiac

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
1.572
Waardering
109
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Crosstrainer, de crosstrainers die ik bij de commerciële zaken zie vallen mij tegen.

Heeft er toevallig iemand een crosstrainer of iemand die weet waar ik betrouwbaar een 2de hands crosstrainer kan kopen van een goed merk, Life fitness/Technogym iets in die richting.

Alvast bedankt
 
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Crosstrainer, de crosstrainers die ik bij de commerciële zaken zie vallen mij tegen.

Heeft er toevallig iemand een crosstrainer of iemand die weet waar ik betrouwbaar een 2de hands crosstrainer kan kopen van een goed merk, Life fitness/Technogym iets in die richting.

Alvast bedankt

Er staan er een paar mooie op marktplaats.nl voor een zeer mooie prijs:
merk lifefitness

Maar zoek ook eens op tunturi c60 of 65 of 80. Ik stel zeer hoge eisen aan een crosstrainer en deze moeten bijna niet onderdoen voor de professionele in de gym/ Ga ze eens testen in woluwe, bij intersport.
 
Okee, de tunturi c60 ziet er inderdaad ook degelijk uit, met nu ook wel redelijke nieuwprijzen.

Veel crosstrainers lijken dan te gaan kraken na een tijdje gebruik. Als die dat dan maar niet doen.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Heb vandaag een C60 opgehaald. (tweedehands)

Mooi apparaat.
 
Okee, de tunturi c60 ziet er inderdaad ook degelijk uit, met nu ook wel redelijke nieuwprijzen.

Veel crosstrainers lijken dan te gaan kraken na een tijdje gebruik. Als die dat dan maar niet doen.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Heb vandaag een C60 opgehaald. (tweedehands)

Mooi apparaat.

Super. blij voor je.
Kan je hem eens goed filmen terwijl je hem gebruikt?
Hoeveel heb je betaald, als ik vragen mag?
 
Back
Naar boven