XXL Nutrition

Deiana Topic

Bezoekers in dit topic

Ja ik was vroeger nog sterker en ben weer 4 maandjes aan het trainen.

Vanwege blessures bankdruk ik bijna niet maar als ik het doe druk ik nog relatief makkelijk setjes met 140 a 150 kg weg. ( 10 reps netjes)

Heb jaren geleden een tijdje 5 x 5 getraind met volledige stop elke herhaling en zat toen op het laatst op 160 5 x 5. ( dus elke rep volledig stilleggen)
Heb weleens het idee om me een tijdje op bankdrukken te gaan richten maar ben toch meer een bodybuilder denk ik.
5 x 5 met lange rustpauzes ben je zo 25 minuten verder voor je klaar bent en dat vind ik vrij lang.

Dus jij bent bankdrukken Henkie :D

Weet niet hoe oud je bent, maar vroeger liep er ook 'pap eten Arie' gast uit Dordrecht of zo, die lulde altijd over je moet wel goed je pap eten (ook shake noemde ie pap)
 
Ik zie het nu pas wat is vroeger?

Deiana is helaas definitief dicht van de week nog een oude instructeur gesproken.
Heb daar echt gekke dingen meegemaakt met mensen zoals ik nergens anders heb gezien.
Zit erover te denken het bankdrukbankje over te nemen zijn super bankjes maar ja wat moet ik ermee.

Ja over mij werd toen veel gesproken ik ging toen een keer toppen voor de gein en drukte direct 200.
DIe schuine legpress daar liet ik ook altijd extra mensen bovenop zitten misschien heb ik nog wel filmpjes.
Heb zelf weleens pizza gehad die Giuseppe zelf had gemaakt op de vrijdagavond.
 
Ja dat weet ik daar had je er een aantal ja die ik ook wel ken.

Ben op een gegeven moment door 5 x 5 op 220 top gekomen.

Heb jij ooit wat gehad met Stella de dochter van Giuseppe?
 
De sportschool is helaas definitief gesloten Oom Oli.

Dit was de oudste sportschool van Nederland en waarschijnlijk ook de Benelux.


Heb hier veel goede herinneringen aan sommige mensen die ik van Deiana ken zijn er inmiddels niet meer.
Dit was trouwens een goede vriend van Giuseppe:


Ondanks zijn uiterlijk heeft hij erg veel kennis van bodybuilding ben ook weleens bij hem langsgeweest toen hij nog een eigen sportschool had.

Ben zelf bij Chris begonnen.
 
Deiana begon in 1967 de eerste fitnessschool van Enschede. Volgens insiders is het zelfs de eerste van Nederland. De school van Deiana is door de jaren heen flink uitgebouwd. Nu zijn er drie grote sportzalen, 2.900 vierkante meter in totaal, en een parkeerplaats op het binnenterrein. Zo'n 500 sporters zijn lid.
 
Deiana begon in 1967 de eerste fitnessschool van Enschede. Volgens insiders is het zelfs de eerste van Nederland. De school van Deiana is door de jaren heen flink uitgebouwd. Nu zijn er drie grote sportzalen, 2.900 vierkante meter in totaal, en een parkeerplaats op het binnenterrein. Zo'n 500 sporters zijn lid.
Ik stuur Chris wel op je af. Kan me nog herinneren dat hij de "beul van Den Haag" zijn sportschool uitsloeg (2 trappen af), toen die lijfwacht was geworden van de ultrarechtse politicus Janmaat.
 
Nee. Stella heb ik niet gedaan. Ik weet ook niet of ik die ken. Dus misschien ook wel.
Zwart haar, kort en dik ? Ongelooflijk grof gebekt ? Dan dus niet.
( dan haar blonde vriendin waarschijnlijk wel)
 
Nee. Stella heb ik niet gedaan. Ik weet ook niet of ik die ken. Dus misschien ook wel.
Zwart haar, kort en dik ? Ongelooflijk grof gebekt ? Dan dus niet.
( dan haar blonde vriendin waarschijnlijk wel)
Dochter van Giuseppe inderdaad donker en dik.

Moet je toch wel kennen als je bij Deiana hebt gesport.
 
Ik stuur Chris wel op je af. Kan me nog herinneren dat hij de "beul van Den Haag" zijn sportschool uitsloeg (2 trappen af), toen die lijfwacht was geworden van de ultrarechtse politicus Janmaat.
Was hilarisch, Chris was niet 2 maar 3 koppen kleiner.
 
Deiana begon in 1967 de eerste fitnessschool van Enschede. Volgens insiders is het zelfs de eerste van Nederland. De school van Deiana is door de jaren heen flink uitgebouwd. Nu zijn er drie grote sportzalen, 2.900 vierkante meter in totaal, en een parkeerplaats op het binnenterrein. Zo'n 500 sporters zijn lid.
Copy paste 😂
Dochter van Giuseppe inderdaad donker en dik.

Moet je toch wel kennen als je bij Deiana hebt gesport.
Als
 
Dochter van Giuseppe inderdaad donker en dik.

Moet je toch wel kennen als je bij Deiana hebt gesport.
Paar keer maar getraind, met een collega die daar trainde. Maar dan ken ik haar waarschijnlijk wel.
Grof gebekt, maar wel eerlijk. Die nam geen blad voor de mond.
 
Giuseppe begon in Deventer met trainen, dus kan zijn gym niet de 1e van Nederland zijn.
 
Het is helaas dicht nu daar.
 
Ziet er lekker uit wanneer gaan we een keer samen trainen?

Heb beide Johns afgelopen week nog gezien
Bij Fitform zeker. Heb gehoord dat Ronnie ook van jongensliefde is tegenwoordig
 
Ja dat verhaal heb ik ook gehoord inderdaad.
 
Back
Naar boven