XXL Nutrition

Dekoekjesbaas.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ook en ik ben op zoek naar de term, hoe dat heet. Wanneer je snel leest is scant denk je iets te lezen dat er niet staat. Vaak door de contest (buiten dit forum zou ik bijv. geen trenbolon verwachten te lezen, dus had dat wellicht niet gebeurd). Volgens mij heeft dit een naam (een term), dat je hersenen iets verwachten en daardoor lezen.
Autisme?
 
Ik ook en ik ben op zoek naar de term, hoe dat heet. Wanneer je snel leest is scant denk je iets te lezen dat er niet staat. Vaak door de contest (buiten dit forum zou ik bijv. geen trenbolon verwachten te lezen, dus had dat wellicht niet gebeurd). Volgens mij heeft dit een naam (een term), dat je hersenen iets verwachten en daardoor lezen.
Radend, of anticiperend lezen, en dat is inderdaad context afhankelijk. Jij dacht waarschijnlijk aan iets als een Freudiaanse verspreking? Je spellingcorrector doet het ook, zie ik (context->contest).
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Radend, of anticiperend lezen, dat is inderdaad context afhankelijk. Jij dacht waarschijnlijk aan iets als een Freudiaanse verspreking?
Bedankt. Ik zat inderdaad aan een term uit de psychologie te denken.
 
Je spellingcorrector doet het ook : context->contest.
Die staat automatisch uit en kan ik niet aanzetten (zit op de werkserver (VPN) via een internetapplicatie) en als ie het zou doen zou ie op Engels staan.
 
Die staat automatisch uit en kan ik niet aanzetten (zit op de werkserver (VPN) via een internetapplicatie) en als ie het zou doen zou ie op Engels staan.
Als je die verschrijving zelf deed, ga ik toch aan iets psychologisch denken...
 
Laatst bewerkt:
Bezorging ging op zondag ? Maar happy hubbie
image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Cookie dough
Karamel zeezout
Mergpijp
 
Kende gij dat niet? Ik dacht dat jij dat wel kende . Was ook verbaasd dat je mee/mede kende.
Ik heb wel al eens kersen ingelegd in moonshine gehad :P
Mede is de enige wijn die ik lust.
 
 
Vandaag zijn netjes volgens planning de koeken geleverd bij me. Heb 13 verschillende besteld en inmiddels zijn er door mij en nog wat mensen al 4 koeken doorheen gegaan.
Smaken echt zeer goed moet ik zeggen, goed stevige koek en belachelijk veel vulling/aankleding. Zoals al eerder benoemd; één koek is een maaltijd op zich, haha.
 
Back
Naar boven