AndroidHealthClinic

Delicious Breakfast - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Delicious Breakfast is een ontbijtproduct dat speciaal is ontwikkeld om de doelen van bodybuilders, fitnessers en andere krachtsporters dichterbij te brengen. Het is een zorgvuldig samengestelde ontbijtpap die de essentiële voedingsstoffen voor kracht, massa en spiergroei combineert in één voedzaam en smakelijk product. Delicious Breakfast bevat een mix complexe koolhydraten uit onder andere tarwe, rijst en maïs. En hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne.

    Deze samenstelling is ideaal voor mensen die meer energie, kracht en spieren voor ogen hebben. Enerzijds zorgen de zuivere complexe koolhydraten ervoor dat je gedurende de dag blijft profiteren van de energie-afgifte van je ontbijt. Meer energie, minder vermoeidheid. Anderzijds levert de whey jouw lichaam direct hoogwaardige eiwitten en aminozuren – sneller opneembaar dan welk eiwit dan ook. Dat is precies wat jouw spieren ’s ochtends nodig hebben. En los van dit alles, is het ook nog eens een overheerlijk ontbijt dat in een mum van tijd op tafel staat.


    Alle voedingsstoffen voor een superontbijt in één product
    Complexe koolhydraten uit verschillende zuivere granen
    Gebalanceerde afgifte van energie over de dag voor een energiek gevoel
    Hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne voor meer spiergroei- en herstel
    Bevat geen toegevoegde suikers
    Bevat geen kunstmatige zoetstoffen
    Bijzonder vezelrijk, dus goed voor de spijsvertering
    Heerlijke lichte vanille smaak
    Snel en eenvoudig te bereiden, binnen een minuut klaar
    100% natuurlijk product
    Zowel warm als koud te gebruiken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken and counting...
  • Hoe is de smaak van dit supplement? vanilla... licht zoete smaak/GOED
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2,5 scoops 80gr iedere ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION ( http://www.xxlnutrition.nl/delicious-breakfast/xxl-nutrition )
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending/ free samples/kassakorting
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34.50 EURO
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JA! het product is een goede volwaardige maaltijdvervanger (goede eiwit/koolhydraatverhouding)

Mijn review:

IK kreeg mijn pot DELICIOUS BREAKFAST binnen de dag na mijn bestelling...

kon niet wachten om het te proberen, dus zoals het gebruik voorschrijft, 300ml halfvolle melk in de microgolf, dan 2.5 scoops delicious breakfast al roerend gemengd met de melk en klaar was mijn vervangmaaltijd.


PRO:

- ik was verrast van de smaak, lekker licht zoete vanillesmaak
- mengde makkelijk zonder brokken achteraf.
- 5 minuutjes later had ik het goedje naar binnen en was ik voldaan zonder dat het zwaar op de maag ligt.
- per maaltijd krijg je even 40 gr eiwit binnen en een heleboel "gezonde" koolhydraten uit gerstemeel, gierstmeel, haverbloem, roggemeel,...

CONTRA:
- het is een papje (voor mensen die niet graag papjes eten)

IK BEN OVERTUIGD DAT HET EEN GOEDE/GEZONDE MAALTIJD IS DIE MIJ EN MIJN SPIEREN GENOEG ENERGIE EN VOEDINGSSTOFFEN GEEFT DIE HET NODIG HEEFT!

3.jpg


del1.jpg


del2.jpg


del3.jpg
 
Vandaag Delicious Breakfast besteld, ik ben zeer benieuwd naar de smaak, bij andere topics lees ik ook altijd dat dingen super lekker zijn en achteraf zit ik met een grote pot te kijken.

Ik laat morgen zeker even weten wat ik ervan vind!:thumb:
 
Zoals gezegd, een reactie


Ik wou dit papje eigenlijk voor mn training pakken, als ontbijt dus, helaas liet TNT lang op zich wachten waarop ik besloot eerst te trainen.

Na de training was het gelukkig binnen, ik was erg benieuwd wat dit zou gaan brengen. Ik maakte het pakketje open en er zat gelukkig ook mijn aardbeien whey sample bij waar ik had om gevraagd :thumb:

Toen ik de pot openmaakte kon ik de geur niet plaatsen, beetje vanille, beetje kokusachtig. Vervolgens de melk warm gemaakt en 2.5 maatschap er doorheen geroerd. Nadat ik het papje op heb gegeten moet ik aanmerken dat de smaak zeer lekker is en dat ik positief ben verrast! Echt een topproduct, XXL you got me! :cool:
 
Vandaag Delicious Breakfast besteld, ik ben zeer benieuwd naar de smaak, bij andere topics lees ik ook altijd dat dingen super lekker zijn en achteraf zit ik met een grote pot te kijken.

Ik laat morgen zeker even weten wat ik ervan vind!:thumb:

Zoals gezegd, een reactie


Ik wou dit papje eigenlijk voor mn training pakken, als ontbijt dus, helaas liet TNT lang op zich wachten waarop ik besloot eerst te trainen.

Na de training was het gelukkig binnen, ik was erg benieuwd wat dit zou gaan brengen. Ik maakte het pakketje open en er zat gelukkig ook mijn aardbeien whey sample bij waar ik had om gevraagd :thumb:

Toen ik de pot openmaakte kon ik de geur niet plaatsen, beetje vanille, beetje kokusachtig. Vervolgens de melk warm gemaakt en 2.5 maatschap er doorheen geroerd. Nadat ik het papje op heb gegeten moet ik aanmerken dat de smaak zeer lekker is en dat ik positief ben verrast! Echt een topproduct, XXL you got me! :cool:

Dat doet me goed! :thumbs:
 
ja XXL heeft er weer is zijn werk van gemaakt. ben benieuwd naar hun volgende producten...
 
Sommigen zeuren dat het dik gaat worden , ik maak eht zo dik mogelijk gooi eht in een tubbeware bakje en je hebt in een aantal sec je maaltijd voor elkaar!

Top product voor sure ( en lekker lol)
 
Sommigen zeuren dat het dik gaat worden , ik maak eht zo dik mogelijk gooi eht in een tubbeware bakje en je hebt in een aantal sec je maaltijd voor elkaar!

Top product voor sure ( en lekker lol)

Ik vind het juist wat dun.... maar ik meet de vloeistof ook niet af. Zal eens kijken inderdaad met de aanbevolen hoeveelheid melk of water.

De dikte kan je toch eenvoudig regelen met de hoeveelheid vloeistof die je neemt ???

;)
 
Is de smaak te vergelijken met die van de pannenkoeken?
 
Is de smaak te vergelijken met die van de pannenkoeken?

Nee die is toch weer anders, we krijgen over een week denk ik 80gram zakjes die verkopen los. Dan kan je makkelijk proberen.
 
Vandaag weer een heerlijk begin van de dag gehad met Delicious Breakfast!
 
Komen hier ook nog samples van ?
 
choco flavour in aantocht :D?
 

IK verwacht die eind volgende week, onze voorraad is weer op ....

Er waren problemen met de aanlevering van de koolhydraten uit de BreakFast. Volgende week komen die weer in bulk binnen.
 
Potverdikkeme is het nu al weer uitverkocht??

Het is wel te zien dat heel Europa aan de Delicious producten zit.

Volgende keer misschien een paar vrachtwagens extra bestellen?
 
Back
Naar boven