XXL Nutrition

Delicious Breakfast - XXL Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Delicious Breakfast is een ontbijtproduct dat speciaal is ontwikkeld om de doelen van bodybuilders, fitnessers en andere krachtsporters dichterbij te brengen. Het is een zorgvuldig samengestelde ontbijtpap die de essentiële voedingsstoffen voor kracht, massa en spiergroei combineert in één voedzaam en smakelijk product. Delicious Breakfast bevat een mix complexe koolhydraten uit onder andere tarwe, rijst en maïs. En hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne.

    Deze samenstelling is ideaal voor mensen die meer energie, kracht en spieren voor ogen hebben. Enerzijds zorgen de zuivere complexe koolhydraten ervoor dat je gedurende de dag blijft profiteren van de energie-afgifte van je ontbijt. Meer energie, minder vermoeidheid. Anderzijds levert de whey jouw lichaam direct hoogwaardige eiwitten en aminozuren – sneller opneembaar dan welk eiwit dan ook. Dat is precies wat jouw spieren ’s ochtends nodig hebben. En los van dit alles, is het ook nog eens een overheerlijk ontbijt dat in een mum van tijd op tafel staat.


    Alle voedingsstoffen voor een superontbijt in één product
    Complexe koolhydraten uit verschillende zuivere granen
    Gebalanceerde afgifte van energie over de dag voor een energiek gevoel
    Hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne voor meer spiergroei- en herstel
    Bevat geen toegevoegde suikers
    Bevat geen kunstmatige zoetstoffen
    Bijzonder vezelrijk, dus goed voor de spijsvertering
    Heerlijke lichte vanille smaak
    Snel en eenvoudig te bereiden, binnen een minuut klaar
    100% natuurlijk product
    Zowel warm als koud te gebruiken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken and counting...
  • Hoe is de smaak van dit supplement? vanilla... licht zoete smaak/GOED
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2,5 scoops 80gr iedere ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION ( http://www.xxlnutrition.nl/delicious-breakfast/xxl-nutrition )
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending/ free samples/kassakorting
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34.50 EURO
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JA! het product is een goede volwaardige maaltijdvervanger (goede eiwit/koolhydraatverhouding)

Mijn review:

IK kreeg mijn pot DELICIOUS BREAKFAST binnen de dag na mijn bestelling...

kon niet wachten om het te proberen, dus zoals het gebruik voorschrijft, 300ml halfvolle melk in de microgolf, dan 2.5 scoops delicious breakfast al roerend gemengd met de melk en klaar was mijn vervangmaaltijd.


PRO:

- ik was verrast van de smaak, lekker licht zoete vanillesmaak
- mengde makkelijk zonder brokken achteraf.
- 5 minuutjes later had ik het goedje naar binnen en was ik voldaan zonder dat het zwaar op de maag ligt.
- per maaltijd krijg je even 40 gr eiwit binnen en een heleboel "gezonde" koolhydraten uit gerstemeel, gierstmeel, haverbloem, roggemeel,...

CONTRA:
- het is een papje (voor mensen die niet graag papjes eten)

IK BEN OVERTUIGD DAT HET EEN GOEDE/GEZONDE MAALTIJD IS DIE MIJ EN MIJN SPIEREN GENOEG ENERGIE EN VOEDINGSSTOFFEN GEEFT DIE HET NODIG HEEFT!

3.jpg


del1.jpg


del2.jpg


del3.jpg
 
Beter, een (slechte) smaak om een smaak is ook maar niks

Dat klopt! ik heb de 1000gram terug gestuurd naar de producent want ze hadden er de verkeerde maat scoop ingedaan :mad:
 
De potten komen deze week weer terug gelukkig :)
 
De 1000gram potten zijn nog steeds niet terug met de juiste scoop :mad:

edit> komen net binnen :D
 
Laatst bewerkt:
Blijft een goed product!
 
Omnomnomnom!

icq04h.jpg
 
Ik ga deze denk ik binnenkort eens proberen, ontbijt momenteel met muesli.
 
Gvd, ik vergeet deze elke keer mee te bestellen :grumble:
 
Heb hiervan even een sample meebesteld. Ben benieuwd, als het bevalt is het lekker om af te wisselen met de brinta 's ochtends.
 
Vanochtend de 40grams sample genomen met warm water. Heerlijk spul zeg, lekker zoet ook. Volgende bestelling pak ik hem mee voor de afwisseling met brinta in de ochtend! :thumb:
 
Heb hiervan even een sample meebesteld. Ben benieuwd, als het bevalt is het lekker om af te wisselen met de brinta 's ochtends.

Vanochtend de 40grams sample genomen met warm water. Heerlijk spul zeg, lekker zoet ook. Volgende bestelling pak ik hem mee voor de afwisseling met brinta in de ochtend! :thumb:

Ik neem het ook om de dag, dan blijft het lekker :meal:
 
Back
Naar boven