XXL Nutrition

Delicious Crunchy protein bar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


vrrmrn.png


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    • Lekkerste eiwitreep die je ooit gegeten hebt!
    • Super Crunchy
    • Verkrijgbaar in 3 héérlijke smaken: white chocolate cocos crunch, white chocolate caramel crunch en cookies & cream
    • 3 eiwitbronnen
    • 18 - 20 gram eiwit per reep
    • 65 gram per reep
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Een paar weken al
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Top
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 reep per keer
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXl nutrition Delicious Crunchy Protein Bar
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, gratis verzending, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19.95 voor een 12 pack
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut

Mijn review:

Eerst stond ik sceptisch tegenover de zoveelste 'lekkerste' eiwitreep op de markt maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was toen ik de 1ste keer de caramel versie proefde, als ik niet wist dat het een eiwitreep was dacht ik dat ik gewoon aan het snoepen was, ik heb dan ook meteen daarna een hele doos ingedaan :P
De cocos versie heb ik geproefd als sample en alhoewel ik niet echt een cocos fan ben ga ik bij de volgende bestelling hier ook een doos van mee bestellen, ik vind deze zelfs lekkerder dan die Ferrero raffaello waar ze mee vergeleken worden.
De cookies en cream heb ik helaas nog niet kunnen proeven.
 
Goede review, sluit me hier 100% bij aan! :meal:
 
Goeie reclame, sluit me hier 100% bij aan :meal:
 
Goeie reclame, sluit me hier 100% bij aan :meal:

Jammer weer dit. Ik zie hier en op Facebook regelmatig voorbij komen hoe lekker iedereen deze vind dus ik vind een review wel op z'n plaats, ik twijfelde nog heel even omdat ik wist dat er sowieso weer iemand azijn zou gaan pissen, ik had alleen niet gedacht dat jij dit zou zijn.
 
Eiwitrepen koop ik anders nooit, maar vanaf nu gaat er toch regelmatig zo'n doos op mijn bestelling te vinden zijn. Eindelijk een reep die te eten is!
 
Jammer weer dit. Ik zie hier en op Facebook regelmatig voorbij komen hoe lekker iedereen deze vind dus ik vind een review wel op z'n plaats, ik twijfelde nog heel even omdat ik wist dat er sowieso weer iemand azijn zou gaan pissen, ik had alleen niet gedacht dat jij dit zou zijn.

Ja! Ik hoor dat te doen!

Review telt niet wegens belangevermenging :p
 
Jammer weer dit. Ik zie hier en op Facebook regelmatig voorbij komen hoe lekker iedereen deze vind dus ik vind een review wel op z'n plaats, ik twijfelde nog heel even omdat ik wist dat er sowieso weer iemand azijn zou gaan pissen, ik had alleen niet gedacht dat jij dit zou zijn.

Jeeez relax was maar een geintje man.... wist dat je zou happen :D
 
Heb ook een doos crunchy caramel staan, heb ze alleen nog niet geprobeerd. Lees en hoor overal dat iedereen erg positief is dus denk dat als ik de eerste op heb de rest van de doos er snel achteraan gaat :o :D
 
Ik word pas relax als ik weer in zo een lekkere reep hap :D

Ze zijn ook bizar lekker. houd helemaal niet van kokos maar zelfs die smaakt erg smaakt erg goed :)
 
We werken hard aan meer smaken zodat w2e 6 smaken krijgen en ook dan een variety pack maken met 2 repen van elke smaak. Dit gaat nog wel enkele maanden duren.

In januari verwacht ik Cookies & Cream Crunch, in februari Milk chocolate caramel crunch. We werken verder nog aan Double chocolate crunch en White chocolate cherry crunch :meal:
 
Heb hem gisteren ook voor de eerste maal gegeten en moet zeggen hij is net zo goed als jullie allemaal beweren!:eating:
 
Donderdag de eerste crunchy caramel op, damn lekker spul!
 
Allebei heerlijke repen voor een goede prijs. Enige nadeel is dat als ik die met kokos eet heel mijn bureau onderligt met al die kruimeltjes:p.
Ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken, is er al meer bekend over wanneer welke smaak online komt XXL Nutrition
 
in voor appeltaart smaak!
 
Allebei heerlijke repen voor een goede prijs. Enige nadeel is dat als ik die met kokos eet heel mijn bureau onderligt met al die kruimeltjes:p.
Ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken, is er al meer bekend over wanneer welke smaak online komt XXL Nutrition

de 1e week van februari komt de smaak cookies en cream en later die maand milk chocolate caramel crunch. Daarnaast werken we nog aan de nieuwe smaken maar zijn helaas trage processen door enorme drukte bij de producent.

in voor appeltaart smaak!

zou inderdaad een goede zijn!
 
de 1e week van februari komt de smaak cookies en cream en later die maand milk chocolate caramel crunch. Daarnaast werken we nog aan de nieuwe smaken maar zijn helaas trage processen door enorme drukte bij de producent.



zou inderdaad een goede zijn!
yeahhh!! :D:D make me happy :D
 
Jammer weer dit. Ik zie hier en op Facebook regelmatig voorbij komen hoe lekker iedereen deze vind dus ik vind een review wel op z'n plaats, ik twijfelde nog heel even omdat ik wist dat er sowieso weer iemand azijn zou gaan pissen, ik had alleen niet gedacht dat jij dit zou zijn.
Zijn lekker idd maar had de Cocos variant en dat kun je toch geen eiwitrepen meer noemen.

Oh yeah 90 gram, fortified fx 90 gram syntha 6 90 gram. Allemaal echt lekker maar veel zwaarder en minder suiker en vet.

Kreeg hem als sample maar ik schrok ervan toen ik op het label keek. In een dieet zou je die nooit kunnen inpassen
 
Back
Naar boven