Fitness Seller

Delicious Crunchy protein bar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


vrrmrn.png


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    • Lekkerste eiwitreep die je ooit gegeten hebt!
    • Super Crunchy
    • Verkrijgbaar in 3 héérlijke smaken: white chocolate cocos crunch, white chocolate caramel crunch en cookies & cream
    • 3 eiwitbronnen
    • 18 - 20 gram eiwit per reep
    • 65 gram per reep
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Een paar weken al
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Top
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 reep per keer
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXl nutrition Delicious Crunchy Protein Bar
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, gratis verzending, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19.95 voor een 12 pack
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut

Mijn review:

Eerst stond ik sceptisch tegenover de zoveelste 'lekkerste' eiwitreep op de markt maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was toen ik de 1ste keer de caramel versie proefde, als ik niet wist dat het een eiwitreep was dacht ik dat ik gewoon aan het snoepen was, ik heb dan ook meteen daarna een hele doos ingedaan :P
De cocos versie heb ik geproefd als sample en alhoewel ik niet echt een cocos fan ben ga ik bij de volgende bestelling hier ook een doos van mee bestellen, ik vind deze zelfs lekkerder dan die Ferrero raffaello waar ze mee vergeleken worden.
De cookies en cream heb ik helaas nog niet kunnen proeven.
 
We werken hard aan meer smaken zodat w2e 6 smaken krijgen en ook dan een variety pack maken met 2 repen van elke smaak. Dit gaat nog wel enkele maanden duren.

In januari verwacht ik Cookies & Cream Crunch, in februari Milk chocolate caramel crunch. We werken verder nog aan Double chocolate crunch en White chocolate cherry crunch :meal:
Cocos en white chocolate caramel crunch al geproeft, zijn gewoonweg heerlijk :p cookies & cream ligt hier ook nog. Milk chocolate caramel crunch, Double chocolate crunch en White chocolate cherry crunch lijken mij ook echt geweldig!
 
Cocos en white chocolate caramel crunch al geproeft, zijn gewoonweg heerlijk :p cookies & cream ligt hier ook nog. Milk chocolate caramel crunch, Double chocolate crunch en White chocolate cherry crunch lijken mij ook echt geweldig!

die smaken komen al snel en er zitten er nog meer in de planning :wl:
 
die smaken komen al snel en er zitten er nog meer in de planning :wl:
in dat berichtje wordt erover gesproken dat in februari al een nieuwe smaak zou komen, wanneer verwachten jullie op dit moment een nieuwe smaak en welke?
 
in dat berichtje wordt erover gesproken dat in februari al een nieuwe smaak zou komen, wanneer verwachten jullie op dit moment een nieuwe smaak en welke?

Milk chocolate caramel crunch komt elk moment binnen
 
Wanneer zullen de smaken 'double chocolate crunch' en 'milk chocolate cherry crunch' op voorraad zijn?
 
Wanneer zullen de smaken 'double chocolate crunch' en 'milk chocolate cherry crunch' op voorraad zijn?

De repenproducent heeft een enorme vertraging met de producties, ik verwacht deze smaken wel in de loop van deze maand.
 
De repenproducent heeft een enorme vertraging met de producties, ik verwacht deze smaken wel in de loop van deze maand.

Ik heb dan maar daarnet een doos cookies en cream en een doos milk chocolate caramel besteld. De andere smaken probeer ik dan later wel eens :p

Edit: ik heb van beide smaken ondertussen een reep op en ik moet zeggen dat ze lekker zijn maar de smaken lijken sterk op elkaar.

Ben benieuwd of die "double chocolate crunch" en "chocolate cherry crunch" qua smaak echt verschilt...
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe favoriete smaak: pistache cream :heart:
 
Hoe zit het met het aantal suikers?
 
Hoe zit het met het aantal suikers?
upload_2018-4-17_21-19-17.png

Ik zie zelf nooit zo het nut in van die bars. Ze zullen best lekker zijn, daar niet van, maar gewoon een shake en gezonde voeding heeft mijn voorkeur. Als ik dan al eens iets lekker wil, cheat ik gewoon en zorg ik dat ik daarnaast wel aan mijn eiwitten kom.
 
Bekijk bijlage 423431
Ik zie zelf nooit zo het nut in van die bars. Ze zullen best lekker zijn, daar niet van, maar gewoon een shake en gezonde voeding heeft mijn voorkeur. Als ik dan al eens iets lekker wil, cheat ik gewoon en zorg ik dat ik daarnaast wel aan mijn eiwitten kom.

Lekker alternatief voor cheatday toch :)
 
Ooit zo'n doos gehad.. zijn erg lekker .. maar na 1 wil je er weer 1 enz. wel veel suiker in
 
Bekijk bijlage 423431
Ik zie zelf nooit zo het nut in van die bars. Ze zullen best lekker zijn, daar niet van, maar gewoon een shake en gezonde voeding heeft mijn voorkeur. Als ik dan al eens iets lekker wil, cheat ik gewoon en zorg ik dat ik daarnaast wel aan mijn eiwitten kom.

Ik vind ze soms wel handig. Heb niet altijd zin om met een shake beker of maaltijdtas te gaan liggen zeulen.
 
XXL Nutrition : op gebied van eiwitrepen zijn dit zowat de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Ik vraag me af, het is een algemene vraag eigenlijk, tot hoever de gemiddelde eiwitreep eigenlijk nuttige eiwitten bevat. Vaak bevatten repen vooral collageen en soja. Zijn die eiwitbronnen eigenlijk nuttig voor een sporter?

Nieuwe favoriete smaak: pistache cream :heart:

Ben ik ook heel benieuwd naar, jij bent positief over die smaak dus? :)

Bekijk bijlage 423431
Ik zie zelf nooit zo het nut in van die bars. Ze zullen best lekker zijn, daar niet van, maar gewoon een shake en gezonde voeding heeft mijn voorkeur. Als ik dan al eens iets lekker wil, cheat ik gewoon en zorg ik dat ik daarnaast wel aan mijn eiwitten kom.

Als het in je macro's past kan je zelf elke dag één eten. Meeste serieuze 'bodybuilders' hebben over het algemeen een gezond en gevarieerd dieet, dus dan zal het echt geen kwaad kunnen om er regelmatig één te eten.

Ik vind ze soms wel handig. Heb niet altijd zin om met een shake beker of maaltijdtas te gaan liggen zeulen.

+1 : Wanneer ik een uitstap doe met vrienden dan heb ik ook liever een reep of 2 op zak om de dag door te komen, shakebekers/maaltijdtassen meenemen is dan gewoon niet altijd mogelijk.
 
+1 : Wanneer ik een uitstap doe met vrienden dan heb ik ook liever een reep of 2 op zak om de dag door te komen, shakebekers/maaltijdtassen meenemen is dan gewoon niet altijd mogelijk.
Wel mee-eens. Voorheen at ik dit nooit, maar ik was afgelopen week in Budapest en trainde daar ook. Ze verkochten megaveel repen in de gym, dus elke dag eentje gekocht en meegenomen voor later op de dag. Best wel ideale 'snack' die gelijk ook eiwitten bevat. Meeste tussendoortjes bevatten enkel carbs en vetten en amper eiwitten. :D
 
Ik vind deze repen op dit moment ook de lekkerste die op de markt zijn.

Vooral de white chocolate coco:rocknana:
 
Back
Naar boven