XXL Nutrition

Delicious Pancakes - Oats & Protein - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Delicious Pancakes is een zorgvuldig samengestelde mix voor het maken van heerlijke voedzame pannenkoeken!

    Delicious Pancakes bevat complexe koolhydraten uit havermout en hoogwaardige eiwitten uit eieren. Deze samenstelling is dus ideaal om snel een hoogwaardige en lekkere maaltijd te bereiden.

    Delicious Pancakes zijn te gebruiken als maaltijdvervanger of als voedzaam tussendoortje. Delicious Pancakes hebben een lichte vanille smaak en zijn zowel warm als koud overheerlijk!

    Eigenschappen Delicious Pancakes
    •Complexe koolhydraten uit havermout
    •Hoogwaardige eiwitten uit eieren
    •Bevat geen toegevoegde suikers
    •Snel klaar! Shaken – bakken – eet smakelijk!
    •Heerlijke lichte vanille smaak
    •Zowel warm als koud overheerlijk

    Delicious Pancakes is zeer eenvoudig in gebruik. Even schudden in een shakebeker met melk of water en afbakken in een koekenpan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zoals op de site staat aangegeven
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis samples en goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! Pannenkoeken zijn makkelijk te maken, smaken heerlijk en de samenstelling is top!
xxl-nutrition-groot-1088.jpg


Mijn review:

Vanmiddag weer 4 pannenkoeken gebakken :D

Zit nu de laatste koud op te eten en zelfs dan zijn ze heerlijk! Zo lekker dat ze een review verdienen!

Bakken gaat erg goed. Precies zoals op de site staat beschreven. Even shaken en bakken. De smaak is echt prima. Je hoeft er niets op te doen. De vanille smaak is echt goed!

De samenstelling is ook erg goed. Beetje vergelijkbaar met complex carb gainer. Zowel complexe koolhydraten, eiwitten als vetten. Er zitten geen suikers in. Een echte goede maaltijdvervanger dus.

Ik vind het echt een topproduct. Smaak, samenstelling, prijs, alles is goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier ook zo'n 100g zakje van gekocht.

Ben het wel met deze review eens. Smaken erg goed en bakken makkelijk.

Ik vind de prijs wat aan de hoge kans om dit in huis te halen.
 
potverdomme, deze wou ik vandaag bestellen zijn ze uitverkocht :@ :mad:
 
inderdaad weer uitverkocht :mad:

wanneer zijn ze er weer? ik mis ze :D
 
Zojuist besteld en afgegaan op de positieve feedback. Ben zeer benieuwd!
 
In een 28cm pan 3scoops met 220ml water, hoe krijgen jullie die dingen droog van binnen zonder dat de buitenkant buitensporig aanbrandt?
 
Kan ik ze ook wat meer op smaak brengen met bijvoorbeeld een schepje Bananen Wey?
Natuurlijk wel Wey Delicious! :D
 
doe wat moeite en bespaar vies veel geld..koop bloem, eieren en melk... evenveel moeite.. en ze zijn ook nog eens lekkerder..
 
In een 28cm pan 3scoops met 220ml water, hoe krijgen jullie die dingen droog van binnen zonder dat de buitenkant buitensporig aanbrandt?
Misschien het vuur wat lager zetten. Wil wel eens helpen :D
Kan ik ze ook wat meer op smaak brengen met bijvoorbeeld een schepje Bananen Wey?
Natuurlijk wel Wey Delicious! :D
Kan in principe wel. Alleen bestaat er altijd de discussie of je whey wel of niet mag verhitten.
 
Erg lekker en lekker makkelijk!
 
Goede review, klopt precies naar mijn mening.
Erg lekker, top produkt !
En makkelijk te bakken ook, snap niet dat mensen er moeite mee hebben.
 
Net weer een pot leeg. Misschien wel lekkerder dan gewone pannenkoeken en daarbij zeer voedzaam! Erg tevreden over.
 
vanmiddag pot gekocht, ik ben zeer benieuwd!
 
Ik ben hier zeer tevreden over, makkelijk om te maken én ze smaken lekker zonder toevoeging van suiker oid, aanradertje dit
 
Ik ben hier zeer tevreden over, makkelijk om te maken én ze smaken lekker zonder toevoeging van suiker oid, aanradertje dit

:meal: ik maak ze zelf ook regelmatig en eet ze meestal koud.
 
Ik ook! Eet ze meestal koud. Zalig:)
 
Back
Naar boven