Fitness Seller

Delicious Protein Bar - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geniet van de heerlijke smaak van echte chocolade, karamel en pinda’s
    Handzaam per stuk verpakt
    Eenvoudig mee te nemen waar je maar wilt
    Riant gevuld met echte pinda’s en karamel
    Gemaakt met echte cacao – geen nep chocolade
    20+ gram eiwit per reep!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik krijg het idee van snicker's meets homemade oats bar (oats+pindakaas+whey).
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? ik kreeg een gratis mango&peach whey delicious sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27.95 + 1.95 paypal kosten
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Mogelijk, alleen als mijn budget het toestaat.

xxl-nutrition-groot-1544.jpg


Mijn review:

Leuke kleine reepjes. Per 18(!) verpakt. Een zeer concurrerende prijs al blijf ik persoonlijk proteïne bars erg duur vinden. Alleen B&F heeft een goedkoper (huis)merk maar die is van een totaal ander kaliber.
Qua smaak lijkt het absoluut op een snickers met een prominente vanille whey smaak er doorheen.

Voor 27.95 krijg je 18 repen à 60 gram; 250 calorieën, 11.1 vet (5.1 verzadigd), 20.3 koolhydraten (9.3 suiker, 8.7 polyolen) deze laatste vind ik beide aan de hoge kant. 20.3 gram eiwit en 0.7 vezels, 0.2 zout.

Qua smaak, textuur, eet-ervaring e.d.:
250 calorieën en 20 gram eiwitten vind ik een goede verhouding. De reep is erg zoet. Zelfs het whey deel. Ik had denk ik liever wat minder (nep) suikers gehad. Er zitten aardig wat pinda's in 1 reep maar ik had ze liever wat prominenter aanwezig gezien (hele noten).
Vrij 'chewy'. Smaak en textuur is te vergelijken met een zelfgemaakte proteïne reep uit oats+pindakaas+vanille whey (recepten forum) al werken die zelfgemaakte natuurlijk meer op je kaken door de oats.

Samengevat: voor een proteïne bar (die toch semi-gezond hoort te zijn) vind ik dit een handige, smaakvolle en kwalitatief goede reep. Makkelijk mee te nemen, goed te verwerken in schema's. Vult goed, vereist even wat kauwen wat ik als positief zie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven