XXL Nutrition

Delicious Protein Bar - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Delicious_Protein_Bar_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? :
    Zet eens je tanden in een Delicious Protein Bar: de heerlijke eiwitreep, speciaal ontwikkeld door XXL als ultiem tussendoortje voor krachtsporters. Elke reep is rijkelijk gevuld met pinda’s en karamel, en omhult door een heerlijke volle laag echte chocolade. Lekker makkelijk, vol van smaak en ook nog eens boordevol eiwit! Kort gezegd een Snicker met goede voedingswaarden!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Op 1 dag 3 repen!
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Volgende dag in huis, gratis goodies, veel samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker!


Mijn review:

Ik zag dat XXL nieuwe repen had en moest meteen een doosje mee bestellen. Fan van de Whey Delicious, Pancakes en Breakfast was ik al. Dus was erg benieuwd of deze repen ook hun naam konden waarmaken. En dat kunnen ze! De repen zijn echt waanzinnig lekker. Je zou eerder denken dat je een snicker aan het eten bent dan een protein bar. Voedingswaarden zijn ook prima: 20 gram eiwit per reep.

Gelukkig heb ik vandaag junkdag want heb al 3 van die repen op. Verslavend lekker zijn. Je moet echt opletten dat je die hele doos niet in 1 dag opeet :D XXL Nutrition heeft er weer een topper bij in de Delicious Series!
 
Deze repen zijn echt aan te raden! Ik had ze in eerste instantie gekocht om nu op de zwarte cross genoeg eiwitten op zak te hebben, maar ze bevallen me zo goed dat ik ze vaker ga bestellen :D

Edit: Oja, ik heb de smaak chocolat caramel.
 
Deze repen zijn echt aan te raden! Ik had ze in eerste instantie gekocht om nu op de zwarte cross genoeg eiwitten op zak te hebben, maar ze bevallen me zo goed dat ik ze vaker ga bestellen :D

Edit: Oja, ik heb de smaak chocolat caramel.
Probeer chocolate en caramel eens ;)
 
Probeer chocolate en caramel eens ;)

Ik heb ze inmiddels alle drie geprobeerd en moet zeggen dat ik Cookies & Cream de allerlekkerste vind. Chocolate & Caramel en Chocolate & Coconut staan op een gedeelde 2e plaats :)
 
Ik heb ze inmiddels alle drie geprobeerd en moet zeggen dat ik Cookies & Cream de allerlekkerste vind. Chocolate & Caramel en Chocolate & Coconut staan op een gedeelde 2e plaats :)

vind zelf ook cookies het lekkerste :)
 
Doos chocolate & caramel is leeg, ga nu voor de cookies & cream :lick:
 
Ik wil ook dozen kopen maar dan vreet ik er veel te veel van op:o.
 
we werken aan een nieuwe smaak white chocolate crunch en ook de cocos zijn we aan het veranderen. We willen waarschijnlijk ook naar 12 in een doosje ipv 18. Ik hou jullie op de hoogte :)
 
Hmm white chocolate crunch klinkt goed:D!
 
Back
Naar boven