AndroidHealthClinic

Delicious Protein Soup - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Snack
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Delicious Protein Soup

    Negen keer meer eiwitten dan in andere instantsoepen

    Vult uitstekend en voorkomt een vervelend hongergevoel
    Ideaal tussendoortje, vult eiwitten aan en houdt metabolisme aan de gang
    Zeer laag vetgehalte van slechts 0,9%
    Heerlijk authentieke soepsmaak dankzij de peterselie, foelie en laurier
    Maar liefst 19 gram eiwit per portie
    Bevat slechts 108 Kcal per portie
    Zeer geschikt binnen een eiwitdieet vanwege het lage vet- en hoge eiwitgehalte

    Eindelijk een soep die wél eiwitten bevat!

    Ook zo dol op een lekkere kop soep op z’n tijd? Jammer dat zo’n tussendoortje vaak maar weinig voedingsstoffen bevat. Je lichaam heeft er weinig aan en al na enkele minuten is je honger terug van weggeweest. En ook als de soep al vult, dan zit deze vaak bomvol calorieën, terwijl de eiwitten schitteren in afwezigheid.

    Met de Delicious Protein Soup biedt XXL Nutrition je wel die ideale tussendoorsoep. Laag in calorieën, maar rijk aan eiwitten. En niet zo’n beetje ook, wel 9 keer zoveel eiwitten als bij andere instantsoepen. De eerste paar slokken Delicious Protein Soup bevatten al meer essentiële eiwitten dan een volledige kom andere soep. Die eiwitten stimuleren niet alleen de groei en het herstel van spierweefsel, maar ze houden ook nog eens je stofwisseling lekker op dreef.

    Goed voor je lichaam, lange verzadiging

    Delicious Protein Soup is het ideale hartige tussendoortje voor elk evenwichtig dieet. Het geeft je direct een prettig, verzadigd gevoel. Best bijzonder, want een portie bevat toch echt maar 108 kcal. De rijkelijk aanwezige eiwitten en vezels zorgen ervoor dat je toch een lekker vol gevoel krijgt.

    Zo heb je dus een eenvoudige manier om op elk moment van de dag je honger te stillen, te genieten – en tegelijkertijd aan je eiwitbehoefte te voldoen. Zonder de vele calorieën die je doorgaans in grote maaltijden en onevenwichtige snacks aantreft.

    Heerlijk vol smakende soep – zo klaar om gedronken te worden

    We hebben ons best gedaan voor een heerlijke smaak. Wij nemen immers enkel genoegen met een smaak die de naam van het product eer aan doet. Door toevoeging van pure peterselie, foelie en laurier proef je die echte authentieke smaak van tomatensoep. Zacht, maar toch vol en kruidig. Ook de kippensoep is lekker gekruid.

    Voor zo’n lekkere soep zou je normaal gesproken uren in de keuken moeten staan. Alle ingrediënten zorgvuldig afwegen, snijden, combineren en koken. Met Delicious Protein Soup hebben wij dat tijdrovende werk al voor je gedaan. Je hoeft zelf alleen nog maar wat heet water toe te voegen, en je kunt direct genieten van dit eiwitrijke tussendoortje.

    Smaken

    Delicious Protein Soep is verkrijgbaar in een rijke tomaten- en heerlijke kippensmaak.

    Gebruik

    Neem 30 gram Delicious Protein Soup en giet daar al roerend 200ml heet (niet kokend) water overheen. Goed doorroeren, even laten staan en de soep is klaar.

    XXL Tip! Verwarm de soep in een pan op het fornuis en voeg zelf wat verse groenten toe, zo maak je een heerlijke complete soep

  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Kippensmaak, lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? kop
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Kassakorting, samples, goodies, uitstekende service, gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

http://www.xxlnutrition.nl/delicious-protein-soup/xxl-nutrition

Deze soep is nog maar net uit en ik moest en zou deze natuurlijk proberen aangezien ik altijd te vinden ben voor een luie, snelle eiwitrijke hap :D
De soep lost goed op, vergelijkbaar met minute soup, de structuur is gewoon goed, niet te dik en zeker niet te waterachtig en de smaak is echt lekker, deze gaat in de wintermaand in de thermos mee naar het werk !

soep.jpg
 
Komen er nog andere smaken ? Champignon of zo
 
Lijkt me een heerlijk tussendoortje dit, ben gek op soep! Volgende bestelling maar eens meepakken dus :meal:
 
Het is augustus en het is gewoon weer voor een soepje :(
 
Haha, protein soup. Waar komt het idee vandaan? Wel erg creatief, nu heb ik een reden om soep te eten ipv te vermijden.
 
het is niet vreselijk lekker, maar dat komt omdat ik niet van instant soepen houd, alleen verse vind ik echt lekker.

maar het is wel handig om een eiwitrijk soepje te eten, het vult wel goed namelijk.

Wel zit er erg veel natrium in, bijna een derde van de ADH. (per portie)
 
Haha, protein soup. Waar komt het idee vandaan? Wel erg creatief, nu heb ik een reden om soep te eten ipv te vermijden.

:)

het is niet vreselijk lekker, maar dat komt omdat ik niet van instant soepen houd, alleen verse vind ik echt lekker.

maar het is wel handig om een eiwitrijk soepje te eten, het vult wel goed namelijk.

Wel zit er erg veel natrium in, bijna een derde van de ADH. (per portie)

Ik gooi er zelf vaak wat soepgroenten bij. Het begint langzaam aan weer tijd te worden voor een lekker warm soepje :meal:
 
:)



Ik gooi er zelf vaak wat soepgroenten bij. Het begint langzaam aan weer tijd te worden voor een lekker warm soepje :meal:

Ik gooi nog wel eens een schepje bij de noodlesoep, bevalt prima.
Maar wanneer komt de erwtensoep variant? Ik ben er klaar voor!
 
Back
Naar boven