2 december betaald, 4 werd 't verzonden en 12 had ik 'm binnen. Het hangt er ook een beetje van af wat voor een pakket hij moet verzenden. Tot een bepaald gewicht kan 't met Global Priority wat dus een weekje duurt.
Andere dingen gaan niet per luchtpost en dan kan het inderdaad weken duren (4-6 weken dacht ik). Zodra hij het verstuurd heeft krijg je een mailtje. Staan er bij je tracking number de letters "lw" voor dan is het verstuurd met Global Priority.
Overigens ging was het contact met Mike goed tot ik hem mailde dat ik twee potjes te weinig heb ontvangen. Nu is die 14 euro mij een worst, maar dat hij ruim een week later nog niks van zich heeft laten horen vind ik wel minder.
OK, het is mij woord tegen zijn woord. Daarom heb ik een hekel aan online bestellen. Misschien heeft 'ie geen zin om twee potje ephedrine op te sturen vanwege de kosten, maar hij kan dan toch op z'n minst reageren en misschien kunnen we iets afspreken over een volgende bestelling ofzo. Ik zal hem nogmaals mailen, als hij ook daar niet op reageert bestel ik nooit meer wat van die site.