MuscleMeat

Delivery time /levertijd?

Bezoekers in dit topic

gipsy25

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik heb wat supplementen besteld via de site 1fast400, maar hoe lang duurt het voordat je iets binnenkrijgt? Mijn bestelling is gemaakt op 15 december..
Iemand ervaring hiermee?

**

How long does it take?

Er werd gezegd tegen de 5 dagen. Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb het van iemand te weten gekomen op het forum hier ik weet niet meer wie maar die zal je dat wel vlug zeggen dus pak tss de 5 en 10 dagen... Hoe heb je betaald?

houd ook rekening met eventuele kerstdrukte bij de post enzo

2 december betaald, 4 werd 't verzonden en 12 had ik 'm binnen. Het hangt er ook een beetje van af wat voor een pakket hij moet verzenden. Tot een bepaald gewicht kan 't met Global Priority wat dus een weekje duurt.

Andere dingen gaan niet per luchtpost en dan kan het inderdaad weken duren (4-6 weken dacht ik). Zodra hij het verstuurd heeft krijg je een mailtje. Staan er bij je tracking number de letters "lw" voor dan is het verstuurd met Global Priority.

Overigens ging was het contact met Mike goed tot ik hem mailde dat ik twee potjes te weinig heb ontvangen. Nu is die 14 euro mij een worst, maar dat hij ruim een week later nog niks van zich heeft laten horen vind ik wel minder.

OK, het is mij woord tegen zijn woord. Daarom heb ik een hekel aan online bestellen. Misschien heeft 'ie geen zin om twee potje ephedrine op te sturen vanwege de kosten, maar hij kan dan toch op z'n minst reageren en misschien kunnen we iets afspreken over een volgende bestelling ofzo. Ik zal hem nogmaals mailen, als hij ook daar niet op reageert bestel ik nooit meer wat van die site.

axestream zei:
2 december betaald, 4 werd 't verzonden en 12 had ik 'm binnen. Het hangt er ook een beetje van af wat voor een pakket hij moet verzenden. Tot een bepaald gewicht kan 't met Global Priority wat dus een weekje duurt.

Andere dingen gaan niet per luchtpost en dan kan het inderdaad weken duren (4-6 weken dacht ik). Zodra hij het verstuurd heeft krijg je een mailtje. Staan er bij je tracking number de letters "lw" voor dan is het verstuurd met Global Priority.

Overigens ging was het contact met Mike goed tot ik hem mailde dat ik twee potjes te weinig heb ontvangen. Nu is die 14 euro mij een worst, maar dat hij ruim een week later nog niks van zich heeft laten horen vind ik wel minder.

OK, het is mij woord tegen zijn woord. Daarom heb ik een hekel aan online bestellen. Misschien heeft 'ie geen zin om twee potje ephedrine op te sturen vanwege de kosten, maar hij kan dan toch op z'n minst reageren en misschien kunnen we iets afspreken over een volgende bestelling ofzo. Ik zal hem nogmaals mailen, als hij ook daar niet op reageert bestel ik nooit meer wat van die site.

Laat het mij dan ook weten dan bestel ik er ook niet :thumbs:

heb er 30/11 iets besteld is verstuurd op 1/12, en heb tot op heden nog
niks ontvangen.

Ik heb nog nooit probleren gehad en ik bestel er toch al redelijk lang.

ik had 4 potten EAS Precision Protein gekocht daar onlangs. Maandagavond besteld, de week erna op woensdag bezorgd.
En ik kreeg een gratis T-shirt en shakebeker erbij :thumbs:

Ik betaalde er 140 dollar voor, inclusief 40 dollar verzendkosten. Bij perfectbody.nl betaal je voor 4 potten 216 euro...

Even een verschil he!
1Fast400 rules!

beer: verstuurd op 1/12 en nog niets ontvangen. wat heb je besteld? indien het prohormonen zijn, zou het wel is kunnen dat je pakje onderschept is door de douane. maar dan krijg je binnenkort wel bericht van hun of van het gerecht. ik heb het twee jaar geleden voorgehad. pakjes uit usa worden de laatste tijd veel meer gecontroleerd en zeker indien het voedingssupplementen zijn. hoe het in nederland zit, weet ik niet.

Bij mij is het meestal na een dag of 10 binnen.

@Axestream, ik vind het vreemd dat Mike niks van zich laat horen. Ik ben altijd goede service van hem gewend.

bij mij duurde het ongeveer 3 weken voordat ik m'n 2 dozen proteinebars binnen had...

1Fast doet goede zaken.
Elke keer binne week geleverd. Kan goed zijn dat `t nu idd wat drukker is en volgens Mike zijn ze misschien ook wat voorzichtiger bij "Customs", maar heb er alle vertrouwen in dat je bestelling gewoon bezorgd word.

skydirk zei:
beer: verstuurd op 1/12 en nog niets ontvangen. wat heb je besteld? indien het prohormonen zijn, zou het wel is kunnen dat je pakje onderschept is door de douane. maar dan krijg je binnenkort wel bericht van hun of van het gerecht. ik heb het twee jaar geleden voorgehad. pakjes uit usa worden de laatste tijd veel meer gecontroleerd en zeker indien het voedingssupplementen zijn. hoe het in nederland zit, weet ik niet.

niks special gewoon een pot swole v2

Wat betalen jullie aan verz kosten bij 1fast?

Laatst bewerkt:
Ik heb na gekeken en als je voor 3,5 kg hebt moet je toch 37,25 betalen

Dat zou wel kunnen ja, ik heb alleen geken bij 1 pot swole v2 (17,5$ verzendkosten). Bij bv 3 potten swole, drie kliene potjes en twee middelmatige (tussen swole en klein in :D ) betaalde ik 22,5$.
Bij 10 lb proteine werd het meteen 45$.

bij mij staat er geen lw voor maar cp ik heb dus een potje swole besteld en infusion.

Meestal rond de $15 ofzo, maar dan gaat `t wel over kleine potjes enzo. Eiwitten haal ik gewoon hier.

Terug
Naar boven