Fitness Seller

Delivery time /levertijd?

Bezoekers in dit topic

Vandaag 3 potten swole V2, 3 potten satur8 en 2 potten power drive besteld. betaalde 30 dollar verzendkosten. In totaal 240 dollar omgerekend 193 euro. De dollar stond lekker laag vandaag. ik betaalde gemiddeld voor een pot swole v2 inc verzenden 25 euro. Voortaan maar over laten komen

@ Juriaan

Heb jij gewoon besteld via een internationale overschrijvingskaart?? Betaal je altijd 30 euro verzendkosten of word het minder al gelang naar je meer besteld?

Thanks!

valentino zei:
@ Juriaan

Heb jij gewoon besteld via een internationale overschrijvingskaart?? Betaal je altijd 30 euro verzendkosten of word het minder al gelang naar je meer besteld?

Thanks!

De verzendkosten liggen aan het gewicht dat je besteld, ik zat tussen de 3500-4000 gram. Betalen via credit card, paypal of geld sturen kun je kiezen. Zelf heb ik voor cc gekozen.

hahaha Juriaan, das wel een shitload aan sups!! 240dollar, t*ring... das echt 400€ straatwaarde hiero ofzo :D

PS: Mocht er iemand zijn de op korte termijn wat bestelt bij 1fast400, please meld dat ff, kee?

D. zei:
hahaha Juriaan, das wel een shitload aan sups!! 240dollar, t*ring... das echt 400€ straatwaarde hiero ofzo :D

PS: Mocht er iemand zijn de op korte termijn wat bestelt bij 1fast400, please meld dat ff, kee?

1 pot swolev2 en een pot satur8 voor een vriend.

Zelf na mijn kuur 60 dagen non stop dagelijks 2 serving swole dan 40 dagen off dan 50 dagen 2 servings satur8 per dag. En met de swole en satur8 beide 24 dagen power drive :thumbs:

Juriaan,

Wat zijn je ervaringen met PowerDrive? Ben je van plan er iets aan toe te voegen (caff. tab,...).
Verder, ga je voor enkele or dubbele dosis?
Thanks.

Vinnie zei:
Juriaan,

Wat zijn je ervaringen met PowerDrive? Ben je van plan er iets aan toe te voegen (caff. tab,...).
Verder, ga je voor enkele or dubbele dosis?
Thanks.

Ik ga gewoon 1 dosering per dag nemen, met een Club Soda ofzo zoals die amerikanen het noemen, dan neemt het veel beter op. Heb er geen ervaring mee maar je zou er happy van moeten worden, gewoon zin om te trainen en je voelt je lekker. En ik denk zelf dat het best lekker is om na je kuur je toch goed te blijven voelen zelf met je terugval :thumbs:

We hope to offer tracking via Fed-EX. This will offer tracking straight to your door. This may come at an increased cost, but one we think is well worth it.

Ik heb dus na de levering van 23/12,dezelfde dag nog een nieuwe bestelling gedaan.En die werd deze morgen(26/12) door een auto van fed-ex aan de deur afgeleverd. :thumbs:

Laatst heb ik ruim 100 dollar aan verzendkosten betaald omdat ik 2 zakken van 10 lbs (2x4,54 kg) weipoeder en 1 zak van 10lbs maltodextrine had besteld plus nog een flinke hoeveelheid supps.
Bestel er al bijna een jaar..

Het probleem is dat je niet goed kunt aangeven of je het per zeepost kan laten versturen, miss toch eens doen.
Het is een dilemma: zeepost is onveiliger omdat er gestolen wordt bij het leven of veel meer raakt zoek (ben zo dus 2 potten wei van 2,25 kg kwijtgeraakt (gelukkig wel opnieuw geleverd, maar dan aan kennis in SF waar ik toch langs ging, was wel bij andere leverancier).Bovendien wellicht meer kans op controle door douane en dus flink bijbetalen.. is me (ff afkloppen) nog niet overkomen.
Dus.. dan maar meer dokken voor supersnelle luchtpost. Heb al 2x ook voor anderen besteld!

Espi

een kleine bestelling

Samen met iemand heb ik 276 EURO aan supps besteld daar zo ;) :p

1 x Proxylon
1 x Prostar Whey
1 x ZMA
2 x Swole V2
3 x Tribuvar

Dit heb ik besteld. Moet rond de 40 dollar verzend kosten betalen 37 nog wat. maar totaal prijs van 180 dollar. Echt niet duur dus

Esperantisto zei:
Laatst heb ik ruim 100 dollar aan verzendkosten betaald omdat ik 2 zakken van 10 lbs (2x4,54 kg) weipoeder en 1 zak van 10lbs maltodextrine had besteld plus nog een flinke hoeveelheid supps.
Bestel er al bijna een jaar..

Het probleem is dat je niet goed kunt aangeven of je het per zeepost kan laten versturen, miss toch eens doen.
Het is een dilemma: zeepost is onveiliger omdat er gestolen wordt bij het leven of veel meer raakt zoek (ben zo dus 2 potten wei van 2,25 kg kwijtgeraakt (gelukkig wel opnieuw geleverd, maar dan aan kennis in SF waar ik toch langs ging, was wel bij andere leverancier).Bovendien wellicht meer kans op controle door douane en dus flink bijbetalen.. is me (ff afkloppen) nog niet overkomen.
Dus.. dan maar meer dokken voor supersnelle luchtpost. Heb al 2x ook voor anderen besteld!

Espi

Mijn order is gewoon per fedex verstuurd, dus lijkt me geen vervoer over zee

wel hoor ze gooien het in een truuk die truuk gooien ze in een bootje en dan varen ze en rijd hij hier zo vanuit rotterdam naar je huisje :D

'k Vraag me nu wel het volgende af.

Als ik boeken of iets dergelijk via amazon bestel, naaien ze me 9 op de 10 keer extra kosten aan bij levering (BTW valt meestal mee, maar dan nog schandalig veel 'aanbiedingskosten'). Ik weet niet of die aanbiedingskosten proportioneel zijn met het bedrag van de bestelling, maar dan kan het toch dik tegenvallen. Of hebben jullie daar in Nederland (of andere belgen) geen last van ?

Haha das toch ook sick?
ZMA van Optimum Nutrition 90 tabs
Betaal hier €35 en bij 1fast400 €9.60
Eindelijk eens ZMA proberen voor een eerlijke prijs :banana:

Ik heb ook de ZMA van optimum (180 caps voor 18$ ofzo). Moet zeggen dat ik er niet veel van merk.

Johny zei:
Ik heb ook de ZMA van optimum (180 caps voor 18$ ofzo). Moet zeggen dat ik er niet veel van merk.
Ik wil het zelf igg meer gaan gebruiken voor bestrijding van acne .
Maar als ik er ook van groei, dan moet dat maar :)

Terug
Naar boven