MuscleMeat

Delivery time /levertijd?

Bezoekers in dit topic

tegen mij werd gezegd dat ik aan verzendkosten 35 dollar moet betalen voor 13 items (intotaal 3 lb)

Hoe kan het dat ik meer als jullie moet betalen?

TrainingFreak zei:
tegen mij werd gezegd dat ik aan verzendkosten 35 dollar moet betalen voor 13 items (intotaal 3 lb)

Hoe kan het dat ik meer als jullie moet betalen?

huh ik betaal dus gewoon voor 12 lb maar 30 dollar verzend kosten. vreemd

Ik had 72 euro aan verzendkosten bij een gewicht van 32. Vind t ook vreemd, alleen wat me wel opvalt is dat de verzendkosten steeds iets minder worden per product dat er bij komt

Nog iemand iets over die douanekosten ? :D

duane kosten ? shit komt dat er ook nog bij ? ik heb wel 5lbs ofzo besteld

I'm charging the actual amount is most me to send these items, I'm not making anything off of shipping.
dat zei hij tegen mij

As I said, die douanekosten heb ik bijna altijd met boeken uit Amerika. Daarmee dat ik me afvroeg of anderen hier ook last van hebben :D .

ik heb mij spulletjes, ik dacht afgelopen donderdag besteld en is vannochtend binnen gekomen.
Zwaar relaxed

TrainingFreak zei:
maar wat heb je dan bestelt Juriaan?

3 keer swole v2
3 keer satur8
2 keer power drive

Totaal 240 dollar, inclusief de verz kosten 30 dollar

omgerekend 192 euro en dat is bijna 300 euro goedkoper als hier

Woensdag besteld en vandaag ontvangen inclusief een gruwelijk t-shirt en een shake beker :thumbs:

Ey ik heb geen beker en shirt gehad en heb nog veel meer betaald. :(

Maar ja boeien, vind de site wel relaxed

hey marcos wat heb je bestelt? hoe duur was het intotaal en de verzendkosten"? en hoeveel lb intotaal?

Laatst bewerkt:
Ik heb ook wat besteld maar er zat geen caffeine bij. Das wel balen zeg. Maar waar ik kan ik in NL caffeine halen????

Ja ik heb er wel voor betaald. Het was gelukkig niet zo veel.

Vanochtend een mailtje van Mike gekregen en $20 korting op een volgende bestelling. Ook wel zo netjes om even te vermelden na de eerdere berichten. Duurde ff, maar goed.. :thumbup:

Kijk. Da`s natuurlijk ook wel weer goeie reclame!
Als je wa mist bij je bestelling gewoon effe late wete daar. Dan wordt `t misschien wel gewoon opgelost.

Terug
Naar boven