Fitness Seller

Delivery time /levertijd?

Bezoekers in dit topic

Ik heb mij dus ook even aangemeld bij 1fast400.com
en gelijk een boel dingen uitgezocht die ik wil bestellen in mijn winkelwagen gestopt. Ik kies er dus voor om het geld over te maken via een internationale overschrijvingskaart op dit adres:

Money Order - Sent to:
Mike McCandless
Unlimited Nutrition
1332 Plaza Drive
Burlington, NC 27215

Nu zie ik bij dit adres echter geen bankrekeningnummer van de ontvanger en je moet ook het BIC van de ontvangende bank invullen!

Mijn vraag is dus, waar haal ik deze gegevens vandaan????

Martinus zei:
Kijk. Da`s natuurlijk ook wel weer goeie reclame!
Als je wa mist bij je bestelling gewoon effe late wete daar. Dan wordt `t misschien wel gewoon opgelost.

Zijn die gasten dan echt zo stom? Dan zeg ik dat de 3 potten isomatrix van mij er niet in zitten, krijg ik deze mooi vergoed.

Denk dat dit gewoon een flinke risico is in het bestellen online. Als het gebeurd gewoon maar proberen zo min mogelijk daar te kopen

marcos zei:
Zijn die gasten dan echt zo stom? Dan zeg ik dat de 3 potten isomatrix van mij er niet in zitten, krijg ik deze mooi vergoed.

Denk dat dit gewoon een flinke risico is in het bestellen online. Als het gebeurd gewoon maar proberen zo min mogelijk daar te kopen

Ja moet je vooral gaan zeggen, ze zijn daar ook niet achtelijk, dan gaan internationale orders naar de klote door gasten als jou, hoe schraal ben je :(

Ik bestel daar en krijg alles inc gratis t-shirt en shake beker alles netjes binnen 5 dagen complete order

marcos zei:

Hij zal zelf wel kijken of het waarschijnlijk is dat hij een aantal items over het hoofd heeft gezien of niet en dan nog valt het te bezien of je het gehele bedrag vergoed krijgt.

Met het geven van een korting is hij er in elk geval behoorlijk zeker van dat je nog eens wat koopt en met die bestelling of daarop volgende nog geld aan je zal verdienen. Geeft 'ie geen korting dan is de kans heel groot dat je nooit meer wat van die site koopt. Lijkt me allerminst dom dus.

Juriaan zei:
Ja moet je vooral gaan zeggen, ze zijn daar ook niet achtelijk, dan gaan internationale orders naar de klote door gasten als jou, hoe schraal ben je :(

Ik bestel daar en krijg alles inc gratis t-shirt en shake beker alles netjes binnen 5 dagen complete order

Ok rustig aan man. Ik vind alleen dat 't misschien beter opgelost zou moeten worden, alleen weet niet hoe, maar mensen kunnen hier misbruik van maken. Ikzelf doe dit niet hoor, zo "schraal" zoals jij dat noemt, ben ik echt niet.

marcos zei:
Ok rustig aan man. Ik vind alleen dat 't misschien beter opgelost zou moeten worden, alleen weet niet hoe, maar mensen kunnen hier misbruik van maken. Ikzelf doe dit niet hoor, zo "schraal" zoals jij dat noemt, ben ik echt niet.

Ow misverstandje ik d8 dat je erg serieus was :thumbs:

En wat als je pakketje bij de douane wordt aangeslagen? Of sterker...in beslag wordt genomen? (vanwege producten die hier niet toegelaten worden ofzo) Krijg je dan ook je geld terug?

Heb ergens gelezen dat zelfs voedingssupplementen en vitamines aangeslagen kunnen worden, ook als ze toegelaten zijn. En dan blijven er natuurlijk die douanekosten, waar vreemd genoeg niemand last van heeft. Is het dan alleen de Belgische douane die zo overijverig is ?

ik heb alles legaal hiero

Raistlin zei:
Heb ergens gelezen dat zelfs voedingssupplementen en vitamines aangeslagen kunnen worden, ook als ze toegelaten zijn. En dan blijven er natuurlijk die douanekosten, waar vreemd genoeg niemand last van heeft. Is het dan alleen de Belgische douane die zo overijverig is ?

Nee, is hier in NL ook. (heb er zelf slechte ervaringen mee) Als je eenmaal een keer gepakt bent en aangeslagen dan pikken ze in het vervolg al je pakketten eruit... Beetje klote. :S

is dat dan veel die aanslag op je bestelling ?

Voor een pakje van 25 euro, inclusief verzendingskosten, betaalde ik laatst meer dan 10 euro extra. 6 % BTW, en de rest 'aanbiedingskosten'. Hun 'werkuren' omdat ze met m'n post zitten te spelen ? De vraag is natuurlijk of die aanbiedingskosten forfetair zijn, of gerelateerd zijn met het bedrag. Of willekeurig :D .

Robin zei:
En wat als je pakketje bij de douane wordt aangeslagen? Of sterker...in beslag wordt genomen? (vanwege producten die hier niet toegelaten worden ofzo) Krijg je dan ook je geld terug?

Zoals ik opmaak uit al deze posts zijn er nooit problemen en 25 euro voor een pot swolev2 inc verzenden is wel andere koek als online prijzen of de dbb boardprijzen, imo zeker het risico waard ik heb al 280 euro bespaard met afgelopen bestelling dus als er af en toe een gepakt wordt tussendoor wat maakt het jou dan nog uit :thumbs:

Ryu zei:
is dat dan veel die aanslag op je bestelling ?

Denk een goed na ryu als ik op 3 potten swolev2, 3 potten satur8 en 2 potten power drive 280 euro bepaar dan zal die aanslag echt geen 280 euro zijn hoor, laten we wel redelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Voor grote hoeveelheden geen problemen neen, maar is de kans sowieso niet groter dat ze het dan checken ? En hoe zit het met inbeslagname van bepaalde producten, zelfs al zijn ze legaal ? Het was een artikel in de Humo (belgisch weekblad), waarin inspecteurs beweerden dat alle voedings- en vitaminesupplementen aangeslagen kunnen worden. Heb het hier niet meer liggen, misschien iemand anders wel ? (Moen misschien ?)

Hoor bijna niemand erover dat ze proteine bestellen via 1fast400. Kan toch wel gewoon of geeft dat problemen ivm grootte v/d verpakking( 5 lb)?

JFS zei:
Hoor bijna niemand erover dat ze proteine bestellen via 1fast400. Kan toch wel gewoon of geeft dat problemen ivm grootte v/d verpakking( 5 lb)?

heb net 4 potten isomatrix aangekregen,en dat is een dikke 8 lbs, dus geen probleem :thumbs:

Ja maar jur jij moet ook ff nadenken. Met zo top salaris als vice president bij Ryubolic Enterprises speelt geld natuurlijk geen rol meer ? Misschien goed idee om ook door te breken in V.S jur ? Morgen wil ik rapport op me bureau van de mogelijkheden!

Ik wil ook wat bestellen bij 1fast400. Op welke manier bestellen jullie?
Via Money Order wellicht? Hoe werkt dat? Zou iemand dat duidelijk kunnen uitlegggen?
Ben trouwens niet in het bezit van een creditcard.

Terug
Naar boven