Fitness Seller

Deloaden tijdens cutten

Bezoekers in dit topic

jan307

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2021
Berichten
33
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste sportfanaten

Ik ben van plan om over enkele weken een week volledig rust te houden.
Dit omdat ik last van mijn schouders en knieën begin te krijgen.
Ik heb voor een periode van 5 maanden gebulkt en stap over naar een cut.

Hebben jullie toevallig tips/ advies.
Want kwa hoeveelheid voeding kom ik er niet helemaal uit.

Tips en advies zijn welkom.
 
Want kwa hoeveelheid voeding kom ik er niet helemaal uit.
Je kunt dan beter posten wat je normaliter allemaal eet, hoeveel kcal dat is en hoeveel kcal je minder wil nemen. Vandaar kunnen de meesten hier wel helpen.

Mijn tip: zorg dat je kunt cutten/onderhoud/bulken met ongeveer hetzelfde voedsel.
 
Als je bulkt met 500 kcal surplus en wil cutten met 300, moet je dus 800 kcal minder nemen. Dit als eerste richtlijn, vanuit daar kun je dan finetunen. Bouw af met ca 200 kcal p/w, al zijn hierover de meningen verdeeld..
Volledige rust hoeft niet beter te zijn dan een actieve deload!
 
Als je nu last krijgt kun je beter nu deloaden ipv weken wachten
 
Tijdens deloads op onderhoudsniveau eten. Anders ligt verlies wel voor de hand. En je hebt voldoende voeding nodig voor herstel.
 
Als je bulkt met 500 kcal surplus en wil cutten met 300, moet je dus 800 kcal minder nemen. Dit als eerste richtlijn, vanuit daar kun je dan finetunen. Bouw af met ca 200 kcal p/w, al zijn hierover de meningen verdeeld..
Volledige rust hoeft niet beter te zijn dan een actieve deload!
Ik blijf lichte cardio doen kwa lopen.
En stretch oefeningen voor mijn schouders.
Dankjewel voor je reactie
 
Tijdens deloads op onderhoudsniveau eten. Anders ligt verlies wel voor de hand. En je hebt voldoende voeding nodig voor herstel.
Okee dan weet ik hoeveel calorieen ongeveer
Je kunt dan beter posten wat je normaliter allemaal eet, hoeveel kcal dat is en hoeveel kcal je minder wil nemen. Vandaar kunnen de meesten hier wel helpen.

Mijn tip: zorg dat je kunt cutten/onderhoud/bulken met ongeveer hetzelfde voedsel.
ik eet 3800 calorieeen dan zit ik met sport op mijn onderhoud.
Nu eet ik sinds een week op 3500.
Dus denk als ik deload en ik eet 3200 zal ik wel op onderhoud zitten denk ik .

Ik blijf sowieso penne, rijst , brood, havermout eten en kip tonijn etc.
 
Tijdens deloads op onderhoudsniveau eten. Anders ligt verlies wel voor de hand. En je hebt voldoende voeding nodig voor herstel.
Ga ik dat zeker doen, zou zonde zijn.
 
Back
Naar boven