Fitness Seller

Delorge voor twee jaar naar Ajax

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Een opmerkelijke transfer enkele uren voordat de play-offwedstrijd tussen SC Heerenveen en Ajax van start gaat. Volgens De Telegraaf heeft Laurent Delorge namelijk een tweejarige verbintenis bij de Amsterdammers getekend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De middenvelder van ADO Den Haag, die door de degradatie transfervrij mag vertrekken, werd door de Friezen begeerd en niks leek een driejarige verbintenis in de weg te staan. Nu zou de 27-jarige Belg gisteren in het grootste geheim een medische keuring in het VU-ziekenhuis doorstaan hebben.

Delorge, die ook als rechtsbuiten opgesteld kan worden, speelde het voorbije seizoen 28 competitieduels voor de Hofstedelingen. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij Coventry City, Lierse SK en Anderlecht.

Ik ken deze speler niet zo goed, maar het lijkt me meer een speler voor de breedte dan een directe versterking. Hij schijnt gehaald te zijn voor zijn loopvermogen.

Ik hoor wel steeds meer geruchten dat Thiago Motta (Barcelona) zeer in de belangstelling staat, dat zou ik wel een zeer goede aankoop vinden.
 
Ja die Delorge.. ik denk niet dat ie het haalt bij Ajax maar hij verdient wel een eerlijke kans, hijs is toch gratis dus zoveel risico is er niet :)
 
Ik denk ook niet dat het een held wordt bij Ajax. Ik heb er een hard hoofd in.:(
 
Had hem voor een half jaar terug al in een fictief Belgisch elftal gezet omdat ze in Belgie steeds de zelfde fouten maken met hun selectie;). Goede speler
maar komt denk ik op dit moment nog tekort m.b.t. het niveau wat Ajax nastreeft, net zoals die gast waarmee ze onderhandelen van FC Twente.

Zo had ik ook altijd een hard hoofd in Lindenberg en Perez, top spelers voor
AZ...maar missen net het hoge niveau van Ajax....
 
wat perez betreft ben ik het niet met je eens. Maarja Sneijder voetbal je nie de basis uit. De wedstrijden die perez gespeeld heeft was ie echt wel heel goed imo.
 
Ik vind dat Perez te weinig krediet heeft gehad van Ten Cate. Het is zeker een goede voetballer en imo juist een van de meest getalenteerde die er bij Ajax rondloopt.

Ik ken deze Delorge niet zo goed maar wie weet hoe hij ze gaat ontwikkelen. Kijk eens bij AZ Martens , De Zeeuw , Koevermans en nog enkele spelers stonden ook nog niet bekend als topspelers maar bij AZ zijn ze juist uitgegroeid tot internationals.....
 
ben ik het ook mee eens, als wesley straks weg is en hij de ruimte krijgt zullen we zien hoe het gaat lopen. desondaks ben ik er helemaal niet blij mee dat hij weg gaat.

waar ik me wel over verbaas is dat babel steeds in de basis staat. wat een prutser is die gozer zeg. komt nauwelijks een lantaarnpaal voorbij met die bal.

zit mitea eens 90 minuten links voor en kijk wat er gebeurt......
 
Delorge is een pure waterdrager, een nuttige speler, maar verwacht geen technische wonderen of creative passes van hem.
 
Verwacht er maar niet te veel van , bij Anderlecht was hij ook een speler voor de breedte.
 
Back
Naar boven