MuscleMeat

Delta blasters......

The_Oak

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
6
Beste mede BB-ers,

Ik ben op zoek naar het ultieme schouderschema....

Kunnen jullie je schema voor schouders plaatsen. Of hebben jullie andere tips om je schouders eens flink aan te pakken?

BvD,
The_Oak

The_Oak zei:
Beste mede BB-ers,

Ik ben op zoek naar het ultieme schouderschema....

Kunnen jullie je schema voor schouders plaatsen. Of hebben jullie andere tips om je schouders eens flink aan te pakken?

BvD,
The_Oak

Mijn ultieme schema voor schouders:

- Neck Presses
- Military Presses
- Side lateral machine
- Cable Upright Rows
- Reverse Peck Deck (voor de achterkant)

doe ik zo al een tijdje en ze blijven maar groeien :)

verkeerde sectie?:D

aanpakken, doe eens eindigen met een burn, lateral raise beginne heeft bij mij goed uitgepakt, goed geconcentreerd uitvoeren, niet te zwaar.

en burn? eindigen met een licht gewicht en dan de lateral raise op hoogste punt op spanning houden tot je nie meer kan

of:
20 reps met gewicht
15 met zwaarder
10 met nog zwaarder
eindigen met 5 en nog zwaarder gewicht

2 sets en je bent kapot (2e set zwaardere gewichten proberen, met nadruk op proberen..want zwaar zal ie zijn. zelfs met roze dumbbells:D)..over je schouders op zn donder geven gesproken:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En ook in deze volgorde....

Ga je dan zwaar en hoeveel sets doe je per oefening??

The_Oak zei:
En ook in deze volgorde....

Ga je dan zwaar en hoeveel sets doe je per oefening??

Ja tuurlijk ga ik zwaar... Ik ga niet lekkere ontspannen met weinig gewicht een paar reps eruit knallen...
Maar ik doe bij de eerste oefening iets van 4 sets ofzo denk ik, voor t opwarmen ook. Met alles 1 werkset waarbij je to failure gaat. Niet luisteren naar wat die anderen zeggen dat dat niet goed is, want dat is dus wel zo...
Maar gewoon een beetje op gevoel. Met zo min mogelijk sets trainen, gewoon 1 of 2 opwarm/voelsetjes per oefening na die eerste oefening. Megazwaar, goeie vorm, gecontroleerde bewegingen, goeie ademhaling. gebruik een spotter, doe forced reps, en voor oefeningen als de lateral raises, cable upright rows en reverse peck deck kan je goed dropsets doen. Dus eerst to failure, dan het gewicht snel halveren en dan nog een keer tot het uiterste gaan.

Geloof me, dan kunnen ze nix anders dan groeien!

doe je al die oefeingen in 1 training?
hoevee sets?

doe ze nu weer verspreid,

lateral bij armen,
bent over/rear bij rug
en milpress bij borstdag

op nirmale schouderdag deed ik wat zeer goed uitpakte,
1- lateral raise 4
2-bent over of rear lateral raise 4
3- staand milpress 3

dalijk uithuilen op jouw schouders ok?:)

Bottomside = de eerste gedeelte van een shoulder press, dus van kin tot bovenkant hoofd

Topside = de laaste gedeelte van een shoulder press, dus van bovenkant hoofd tot uitgestrekt.

Voel hem echt heel goed! de oef dus voor mij :)

@3xl thx :)

Vinny zei:
Bottomside = de eerste gedeelte van een shoulder press, dus van kin tot bovenkant hoofd

Topside = de laaste gedeelte van een shoulder press, dus van bovenkant hoofd tot uitgestrekt.

Voel hem echt heel goed! de oef dus voor mij :)

@3xl thx :)

soort 21-en dus zonder de gehele beweging. zal m eens proberen:thumb:

Terug
Naar boven