AndroidHealthClinic

deltaspieren wat opkrikken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chopper

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
33
Waardering
0
mijn deltaspieren blijven behoorlijk achter...
welke oefening is hier het best voor?
ik pak hem altijd bij rug 1 oefening van 4sets..
 
en welke oefening doe je ?
 
train je schouders anders appart met zware millitary of dumbbell presses als basisoefening en gooi er dan dumbbell raises bij
 
POWERPRESS !!!!
+
Cheated lateral rais
 
schuine bench press, pec flye met dumbbells

Dat waren de oefeningen waarbij ik behoorlijk pijn had toen ik een delta-spier hat verrekt
 
Originally posted by 3XL
POWERPRESS !!!!
+
Cheated lateral rais

Wat is powerpress? Is er nog een andere benaming voor? Vind het namelijk nergens op het net.
 
en cheated lat raises? wat is dat? als je een plaatje hebt, graag!.

btw leuke naam vince :P
 
Originally posted by Vinny
en cheated lat raises? wat is dat? als je een plaatje hebt, graag!.

btw leuke naam vince :P

Gewoon lateral(side)raises. En dan cheat-style, dus ehm, hoe leg je dat uit, in feite gooi je dan meer met het gewicht.
 
Dus zeg maar het gewicht *omhoog* gooien?
 
Eh, ja gewoon cheaten....

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Ik hoop dat iemand anders dat even kan doen.

Je gooit iets meer met je lijf en de gewichten, maar natuurlijk niet overdreven cheaten.
 
Jaja wel, iedereen noemt me zowat Vinny of Vince, Vincent is blijkbaar wat te lang :D

Over die lateral raises cheat style... gewoon staande laterals doen maar gewoon als je spieren vermoeid raken wat meegeven met je lichaam dus wat door de knieën gaan en wat omhoog veren. Geeft net dat extraatje dat je niet hebt als je ze strikt doet met kabels of zittende lateral raises. Je kan trouwens ook wat experimenteren met de stand van je polsen. Voelt telkens iets anders aan. Is kwestie van wat vorm te geven aan je lateral kant van je schouder want dat duurt een hele poos lijkt me, en als triceps wat goed strak is ziet er het meestal ook wel beter uit.
 
ik heet ook vincent :D
 
populair zeg die naam :D
 
Back
Naar boven