AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maar Demian nu mogen we niet meer nken doordat jij boven de 16 bent en ik onder de 16...(no homo)(srs)
 
verjaardags trainig, 1 prtje op squat.

Komt een oude man naar me toe en zegt dat ik me kont niet naar achter moet doen omdat t slecht voor me rug is -,-

verjardagstraining!

Squats
15xbw
10x60
6x80 PR (knieen gaan wel naar binnen als ik het moeilijk krijg)
8x70

Sitting calve full rom
20x30
20x40
25x50
25x70

Leg extension
12x98
10x98
10x98

Bench press
12x35
10x50
8x60
9x60 (fail op de laatste mm dus kon hem er net op gooien srs..)

Dumbbell flyes
8x10
10x9

Side raises rustig aan schouder pijnlijk
8x10
8x10

Front raises
8x10
8x10

Standing back raises
10x10

Dips
3xbw-15 voelt k*t - geskipt

tricep pushdown
12x30
8x35
8x35
 
Natuurlijk is je kont naar achter doen slecht voor je rug, stel je voor dat skinnie achter je staat!
 
Gefeliciteerd buffe boy, squat begint lekker te komen zo te zien :)
 
Gefeliciteerd buffe boy, squat begint lekker te komen zo te zien :)

thanks, moet wel ver van failure blijven helaas omdat er geen opvang of whatever is en dan ben ik dus de lul.

maar bart, dat maakt geen ruk uit toch? ;p
 
thanks, moet wel ver van failure blijven helaas omdat er geen opvang of whatever is en dan ben ik dus de lul.

maar bart, dat maakt geen ruk uit toch? ;p

Waag een poging zou ik zeggen ;)
 
thanks, moet wel ver van failure blijven helaas omdat er geen opvang of whatever is en dan ben ik dus de lul.

maar bart, dat maakt geen ruk uit toch? ;p

Ik snap wat je bedoelt, bij mij geldt dat ook maar dat heeft mij niet gestopt om toch het risico te nemen. :D

Het is één keer bijna mis gegaan (zat onderin onder parallel en kon niet meer in één keer omhoog komen), maar dan leer je pas wat je kracht is als je echt alles moet geven. (niet dat jij dit moet proberen) ;)
 
Waag een poging zou ik zeggen ;)

Nee maar kont naar achter mag toch gewoon?

Ik snap wat je bedoelt, bij mij geldt dat ook maar dat heeft mij niet gestopt om toch het risico te nemen. :D

Het is één keer bijna mis gegaan (zat onderin onder parallel en kon niet meer in één keer omhoog komen), maar dan leer je pas wat je kracht is als je echt alles moet geven. (niet dat jij dit moet proberen) ;)

Ik moet de stang laden met gewichten, dan onder de stang gaan zitten (het is de bench press stang), dan er af halen en squatten. Dan terug.
 
Nee maar kont naar achter mag toch gewoon?



Ik moet de stang laden met gewichten, dan onder de stang gaan zitten (het is de bench press stang), dan er af halen en squatten. Dan terug.


Serieus Squaten op een Bench :D ? K*t . Toch goed dat je squat !
 
Serieus Squaten op een Bench :D ? K*t . Toch goed dat je squat !

Jep! Heb daarom ook geen1 RM stats op squat en moet ik goed van failure af blijven :(
 
Reageer op mij log, fag.

j/k smatje
 
Deadlift
12x60
10x80
5x100
3x110
8x90

Pull ups negative only
8x15
8x15

Pull ups
8xbw (4x zonder drop, daarna met)
8xbw ^

Barbell rows ababab (breed/smal)
12x30 strict slow
12x50
10x70 (wel cheat)
10x70
10x70

Shrugs
12x70
12x70
12x70

Barbell curl
8x30
8x30

Hammer curl
8x11
8x11

Side bends
10x21
12x16

Decline sit ups
10x5
10x5

wrist curls en reversed
12x7

Reageer op mij log, fag.

j/k smatje

reageer op wat?
 
1)
Waarom eerst negatieve dan normale?
Altijd eerst er uit halen wat er in zit, als het te zwaar gaat worden negatieve pakken.

2) waarom side bends? Het is sowieso al niet nodig buikspieren te trainen (laat staan met gewichten), maar zal je oblique's al helemaal niet met gewichten gaan trainen.
 
1)
Waarom eerst negatieve dan normale?
Altijd eerst er uit halen wat er in zit, als het te zwaar gaat worden negatieve pakken.

2) waarom side bends? Het is sowieso al niet nodig buikspieren te trainen (laat staan met gewichten), maar zal je oblique's al helemaal niet met gewichten gaan trainen.

1)
Wil eerst de kracht trainen dmv negatives, dan de massa met normale :)

2)
Massa op obliques is zowel bruut als handig... epic win!

Ty brah, wel ver van PR af...
 
Want met negatieve bewegingen train je kracht en wanneer je positief er bij pakt ineens massa?

Leg eens uit :p
 
Want met negatieve bewegingen train je kracht en wanneer je positief er bij pakt ineens massa?

Leg eens uit :p

Negatief is zeker wel meer kracht gericht, voor de rest lul ik ook maar wat :o
 
Back
Naar boven