MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elke week +2.5kg op je laatste 3 sets, 1e weken lineaire progressie dacht ik ook dit is te makkelijk, maar t word vanzelf een k*tklus ;)
 
Elke week +2.5kg op je laatste 3 sets, 1e weken lineaire progressie dacht ik ook dit is te makkelijk, maar t word vanzelf een k*tklus ;)

Ik had het vandaag al zwaar hoor :o Focus me ook niet echt op progressie nu, denk niet dat kracht veel vooruit zal gaan door groot kcal tekort...?
 
Ik had het vandaag al zwaar hoor :o Focus me ook niet echt op progressie nu, denk niet dat kracht veel vooruit zal gaan door groot kcal tekort...?

Gewoon doorgaan, laat ons is die super genen zien:P
 
Ik bedoel die skinnyfat genen:P

Haha nee man, regelmaat zorgt voor massa, genen kunnen de pot op:D

skinny = ecto, fat = endo

mn post hierboven doelde dus ook op skinnyfat:o
 
skinny = ecto, fat = endo

mn post hierboven doelde dus ook op skinnyfat:o

Haha okee, maar nu niet je genen als excuus gebruiken he:P Iedereen kan bodybuilden, bij de een duurt het alleen wat langer;)
 
Flexcup 2013 net als mij doen;p? We staan nu op ongeveer hetzelfde gewicht haha;)

We weten allebei dat jij kleiner bent en met het zelfde gewicht veel meer massa hebt :o
 
Upload is een nieuwe pic dan? ben nieuwsgierig

Ik zal is keer een fototje maken, maar heb geen log meer. Ben niet veel gegroeid, laatste tijd. Ik kan me niet aan me schema houden;p
 
Ben benieuwd of ik daadwerklijk een spierverlies heb of niet... Zit zonder avondeten op ~2100 kcal... waarvan 256g eiwitten, 131 carbs en 61g vet.

Honger is redelijk de hele dag door, maar wel te hendelen, energie is op dit moment as we speak vrij laag maar heb 2 dagen weinig geslapen vanwege een vroeg tentamen en een vroeg oefen rijexamen voor autorijbewijs (wel gehaald :D )

Ik zal is keer een fototje maken, maar heb geen log meer. Ben niet veel gegroeid, laatste tijd. Ik kan me niet aan me schema houden;p

Top!
 
Ik zal is keer een fototje maken, maar heb geen log meer. Ben niet veel gegroeid, laatste tijd. Ik kan me niet aan me schema houden;p


COOOL verheug ik me nu al op :lick:
 
Back
Naar boven