MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Benen gaan vrij hard dus geen bezwaar, overigens ga ik waarschijnlijk vanaf mei naar een nieuwe gym met veel meer wedstrijd bbers :)
 
Waarom wil je eigenlijk boxsq doen en hoe hoog is dat ongeveer t.o.v pl parallel? Lijkt me overigens qua energie e.d beter om met dl te beginnen die andere dag, maar is wellicht persoonlijk. Onderarm fetish trouwens?

Over onderarm btw, zo staat het in het schema van arnold... Ook lopen ze vrij achter en kan het niet veel kwaad denk ik.
 
Over onderarm btw, zo staat het in het schema van arnold... Ook lopen ze vrij achter en kan het niet veel kwaad denk ik.

Beetje overdreven die onderarmen xD Heb ze nog nooit getraind en ze zijn aardig goed vooruit gegaan bij mij;p
 
Zwaar shruggen/deadliften is meer dan genoeg voor je grip/onderarmen.

Dat dacht ik ook een jaar lang.


Stuur anders arnold is een brief waarom die zoveel onderarm deed? ;)
 
Dat dacht ik ook een jaar lang.


Stuur anders arnold is een brief waarom die zoveel onderarm deed? ;)

Ik praat uit eigen ervaring, ben vast niet de enige. Net alsof Arnold de heilige bber is. Dat het voor hem werkte betekent niet dat het voor jou werkt.
 
Dat dacht ik ook een jaar lang.


Stuur anders arnold is een brief waarom die zoveel onderarm deed? ;)

Train je al een jaar man:P?

Beter doe je gwn onderarm training van lee priest:P Die had pas brute onderarmen.
 
Laat het zelf ondervinden jongens, ik heb ook ruim 4-6 maanden verziekt door slechte training.

Heb er veel van geleerd en we zijn nog jong zat.
 
Ik praat uit eigen ervaring, ben vast niet de enige. Net alsof Arnold de heilige bber is. Dat het voor hem werkte betekent niet dat het voor jou werkt.

Ik ook, train nu bijna jaar en onderarm is praktisch hetzelfde.

Train je al een jaar man:P?

Beter doe je gwn onderarm training van lee priest:P Die had pas brute onderarmen.

:sad:

zo werkt het niet

hmm?

No shit:P Ik vond onderarmen training sws overdreven....

Ga ze toch maar meepakken, waarom wel kuiten trainen en geen onderarm? En doe nu het arnoold programma zoals het hoort, niet meer, niet meer... ok behalve front squat dan want dat lukte niet.

Laat het zelf ondervinden jongens, ik heb ook ruim 4-6 maanden verziekt door slechte training.

Heb er veel van geleerd en we zijn nog jong zat.

Wat doe ik nu weer fout dan?
 
Waarom zou je onderarmen niet meepakken? Kost maar 2x 10 minuten per week. En buik trainen met compound? Ik weet het niet, maar ik train buik gewoon apart 2x per week 4x8 zwaar. (dus niet 200 sit ups of die bullshit, das hetzelfde als hardlopen je komt geen massa aan)
 
Squat tot par (geen box :) )
5x60
5x80
5x80
5x80
5x80

Pull ups
5xbw extra breed
5xbw breed
5xbw extra breed
5xbw+3 breed PR nomnom
5xbw+3 extra breed PR nomnom, laatste rep was benen hulp

Bench press
5x40
5x65
5x65
5x65
5x65

Calves smith
20x50
30x60

Onderarm
2x Roller 2
2xRoller 2
 
Lekker hoor, hoe staat het met het gewicht:)?
 
Why not onder par?

en BW+3 is nog steeds je oude BW-2 he ;)

jwz bro :heart:
 
  • Like
Waarderingen: iWJ
Heb gister flinke cheatdag met veel bier gehad, dus zal wel flink omhoog zijn vandaag, heb vandaag ook fondue als avondeten.... :(



Onder par word helemaal k*t voor onderrug.

fix je techniek dan, kan ook aan flexibiliteit liggen on the other hand.
 
Back
Naar boven