MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Demian..word er uberhaupt nog wat nuttigs in je log gezet ipv een hoop logvervuiling??:rolleyes:
Ik moet een pagina of 2 terug gaan voor ik een training van je zie man..
Just Saying: Arnold was :1e::p
 
Waarom staan er geen pics in je logje Miss h
 
Er staan genoeg pics..alleen niet in mijn log..;)
 
Waarom zit miss H niet in mijn log :(
 
Sorry Killy,gaat niet gebeuren..jij zegt dat Arnold overrated is..jammer:p
 
Hij zegt over de 4000 calorieen te eten op trainingsdagen, damn kon ik dat maar. Heb flink zitten snijden in mijn voedingsschema omdat ik te enthousiast was :(
 
Hij zegt over de 4000 calorieen te eten op trainingsdagen, damn kon ik dat maar. Heb flink zitten snijden in mijn voedingsschema omdat ik te enthousiast was :(

reported
avatar
 
Ik vroeg me het al af, mag dat wel i.v.m. google ads? Er bestaan toch ook comp[lete topics met alles wat god vebroden heeft?

Staat in prive topic, daar kan je alleen komen als je ingelogt bent en aantal posts heb:)
 
bw vanochtend; 79,5 PR sinds 4 maanden ofzo
 
vandaag boksen, weer lekker kcal tekort neergezet :) heb zon 2300 kcal gegeten denk ik, max 2400
 
Ik vroeg me het al af, mag dat wel i.v.m. google ads? Er bestaan toch ook comp[lete topics met alles wat god vebroden heeft?
als god bestaan heeft heeft hij dat niet verboden :), die kerel heeft he menselijke lichaam gemaakt dus lijkt me ook dat dat normaal is en geen mutatie :trollface:
 
Sexualiteit hoort alleen in een huwelijk tussen man en vrouw plaats.

Truste.
 
Reageer eens op whatsapp
 
Back
Naar boven