Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Congratz met je nieuwe PR op je BP :)
 
Morgen geen ochtendcardio omdat ik vrij vroeg op moet, en ik al vrij veel beweging in de planning heb.



Heb vanavond ook nog 1 uur intensief gebokst... you mad?



Ik wil droog staan, en ga dan bulk/cut cycles doen voor schone massa ;)

Waarom wil je droog staan dan? Ik sta nu op 16% heb redelijk wat vet maar dan nog lijkt mij dat je er nog steeds beter uitziet dan beachboys/ecto's whatever op het strand ;)
 
Waarom wil je droog staan dan? Ik sta nu op 16% heb redelijk wat vet maar dan nog lijkt mij dat je er nog steeds beter uitziet dan beachboys/ecto's whatever op het strand ;)

Ieder zijn doel toch, laat hem lekker cutten en ga jij lekker door met bulken.. dat gejank hier altijd
 
Jep ieder zijn doel. Sommige willen meer beachboy figuur. Sommige willen liever Olympia materiaal.
 
thanks :)

foto gister met goede belichting

ImageUploadedByTapatalk1334425098.632240.jpg
 
Volgens mij ga jij nog eens een goede borst krijgen!
 
Natuurlijk wel.
Positief denken bro en blijven eten.
Je chest heeft een goede vorm.

brb stoppen met eten :roflol:

anyway; al mn core spieren gaan beter dan uiteinden, bovenbenen, chest en rug gaan vrij goed. Schouders, armen, kuiten gaan veel k*tter... maarja... :D


Willen jullie nog een leg foto?
 
ImageUploadedByTapatalk1334512120.216688.jpg
 
Draai je knieën naar buiten dan komen je quads mooi uit en je hams mooi naar binnen toe. Of deed je dat al:P?
 
ff dezelfde betere qualiteit

hoe bedoel je stefan

ImageUploadedByTapatalk1334512354.475944.jpg
 
Goed bezig bro
 
Je hebt zo te zien wel goede aanleg hoor, zeker bij borst idd :D Ik zou persoonlijk als ik jou was ook flink massa gaan bouwen. Maar als jij wil cutten dan moet je dat maar lekker doen ;) Wil je daarna dan gaan focussen op massa? Waarom geen clean bulk? En foto met benen kan je idd beter je knieën en voeten naar wat naar buiten draaien zodat je de (evt aanwezige :p) bolling kan zien van je quads.
 
denk je dat je nog op 14% staat? sowieso 18%
 
Back
Naar boven