Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ze mogen zich wel iets meer verplaatsen naar mijn topic, dat dere silence :<
 
Voor elke spampost die jullie plaatsten wil ik NU een karma
 
Volgens vetmeting sta ik op 12% brahs, you mirin?
 
Vraag me af in hoeverre dat klopt, want zoveel ab definitie heb ik niet :roflol:

Me neither, maar onderarmen zijn wel droog en bovenarmen ook in mindere mate. Alles zit op mijn buik, maar dan kun je nog op 9.5% uitkomen.
 
Me neither, maar onderarmen zijn wel droog en bovenarmen ook in mindere mate. Alles zit op mijn buik, maar dan kun je nog op 9.5% uitkomen.

Tsja het zal wel, ik hou deze meting wel gewoon aan als graadmeter
 
Mijn abs komen soms ook pas lichtjes door:P Heb me nog nooit laten meten, maar 13% zat wel goed zitten

nee dit is geen spampost:)
 
Precies, wilde markrot ook als voorbeeld nemen, bazenfysiek en kijk zijn eetschema's.

En je gaat als een raket zeg je, vertel.

ieder lichaam is anders... als een endo zoiets zou doen zou die binnen de kortste keren een vetpens hebben
 
Mee eens.. maar je hebt ook mensen die zeggen: ja ik kan lke dag patat eten entoch word ik niet dik.. die mensen eten dan voor de rest bijna niks.
 
still broscience going strong, durf te wedden dat je als je perfect op je macros let je beter uitkomt dan er niet op letten maar dan wel een bakje kwark ipv chocomel omdat het cleaner zou zijn, maarja geloof het maar niet ondanks alle voorbeelden (rob s, markrot), dat ieder lichaam op alles anders reageerd is natuurlijk logisch, heeft niks met "clean" eten te maken
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=133634471
 
Macros voor de bulk is zoiezo onzin. Als je gaint doe je het goed, kom je teveel aan haal je klein beetje weg, kom je niks aan dan pleur je er wat bij. Easy.

Voor cutten zou ik het wel wat preciezer nemen, maar heb nog nooit moeten cutten:D
 
voor vanmiddag nomnom

ImageUploadedByTapatalk1335426256.994660.jpg
 
gewoon een salade of niet haha
 
Kip met iets geels:P?
 
lijkt op macaroni met mais, garnalen en kip?
 
Kip 250g
50g macaroni volkoren
60g mais

gister; squat pr

Bench press
10x40
5x60
5x67,5
5x65
5x65

Squat
5x60
5x80
8x82,5 PR pijnlijke steek knie?
5x82,5
5x82,5

dips
5xbw breed voelde k*t
7xbw PR? smal
8xbw PR?

Bent over barbell row
8x60
5x70
5x70
5x70
5x70

Single leg smith calve
15x40 + stang
15x40 + stang

Onderarm roller
1x3
1x3
 
mooie squat pr demian :fa:
 
Jouw squat is best laag, je deadlift is toch veel hoger?
 
Back
Naar boven