AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jouw squat is best laag, je deadlift is toch veel hoger?

Deadlift is mijn goede oefening, squat heb ik ook een tijdje niet gedaan... Dus deadlift loopt voor en squat achter waardoor het verschil heel groot lijkt. Squats waren ook allemaal onder par waarvan sommige vrij diep.
 
Zijn het wel "normale" squats je deed toch ook een andere variant? En waarom pak je rug/benen/borst in 1 oefening je deed toch split of heb ik iets gemist?
 
ziet er goed uit met die 5x5 kom je er wel! mijn BP is super laag 5x70 ik ga ook over op 5x5, maar je deadlifts zien er wel goed uit!
 
Zijn het wel "normale" squats je deed toch ook een andere variant? En waarom pak je rug/benen/borst in 1 oefening je deed toch split of heb ik iets gemist?

Ik doe FB... doe om en om back squat en zercher squat

vandaag mega training;
Deadlift
1x80
1x100
1x120
1x140
1x160 PR

Pullups
5xbw
3xbw +5 2xbw
5xbw
5xbw
5xbw

Zercher squats
10x30
8x40
6x50
5x60
6x70 PR

Overhead press
5x40
5x45 PR
5x45
5x45
5x45

Smith calve one leg
25x40 + stang
30x40 + stang speedreps

Onderarm roller
1x3
0,5x3 0,25x3 rofl
 
Zet ik zieke pr's.... geen reacties? :sad:
 
Ik zie geen zieke pr, waar is die?

Plus je hebt doping gebruikt, ik heb bewijs!
 
Diping bij bb? Sinds waneer is dat een issue? Je kan 100 aidspatienten genezen als je een prof leegtrekt :roflol:
 
fuark die deadlift... ik zit al aan men max bij 120 hoe snel gaat dat omhoog, 2 kilo per keer?
 
Ik begrijp echt de ballen van je BOR... en je deadlift. Strong it is, your back.
 
Bart, heb jij demian wel eens zien deadliften of bor's zien doen?

Film ze eens demian.
 
Jawel, ivt demian trekt mo zoundri ze strict
 
Mohammed zoundri, strongman, zit ook hier op dbb, deadlift 340, maar wel op de strongman manier ;)
 
Bart, heb jij demian wel eens zien deadliften of bor's zien doen?

Film ze eens demian.

Dat ik me BOR niet goed doe geloof ik nog, maar deadlift was gewoon goed hoor.

brb log sluiten omdat niemand me toch gelooft

yes mad
 
ik geloof je, nice lift kerel! is bijna 2 x je lichaams gewicht, dan zou ik 240 moeten trekken... red ik nie, i am weak
 
ik geloof je, nice lift kerel! is bijna 2 x je lichaams gewicht, dan zou ik 240 moeten trekken... red ik nie, i am weak

thanks :(
Heb wel een serieus probleem, gebruik nu al bijna alle gewichten uit de sportschool :roflol:

still :sad: over het vertrouwen hier
 
Back
Naar boven