MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

en nu de trainingen erop knallen :D
 
vandaag borst/tri gedaan

ging k*t
 
feelsbadman
 
haha eerst helemaal grappig posten dat je 4x de wc onderkotst en de dag erna janken dat de training slecht gaat
 
niet zo piepen.. Zo slecht ging ie niet
 
haha eerst helemaal grappig posten dat je 4x de wc onderkotst en de dag erna janken dat de training slecht gaat

+1, wat verwacht je zelf als je zo katabool bezig bent.
 
haha eerst helemaal grappig posten dat je 4x de wc onderkotst en de dag erna janken dat de training slecht gaat

???

ik heb die dag niet getrained dus wat lul je?
 
Het feit dat je zoveel gezopen hebt dat je 4x moet nekken, dat merk je de volgende dag nog steeds
 
mn onderrug doet ziek veel pijn...
 
ik denk door het te snel stijgen met deadliftgewicht...
 
weet het bijna 100% zeker, zeker met die training tijdje terug van 4,8x*** deadlift, lockoutproblemen komen bijna altijd door rounded back.
 
lol ik had ook niet verwacht dat die 160 met goede techniek was, achja wie niet leren wil moet maar voelen hé dat heeft zich nu al 2keer voorgedaan
 
hoe ban je mensen uit je log?
 
accept it, als je last hebt van je rug op je 17e lijkt advies me wel welkom, deload gewoon op dl en ga daarna weer systematisch verhogen in gewicht met goede techniek
 
Minder naar gewichten kijken demian :heart:


:verneder:
 
accept it, als je last hebt van je rug op je 17e lijkt advies me wel welkom, deload gewoon op dl en ga daarna weer systematisch verhogen in gewicht met goede techniek

160 was redelijke genoeg techniek en snap je probleem niet want het was wel 2 weken terug ofzo. Ik denk eerder dat het komt door mijn full squats met slechte techniek.
 
Back
Naar boven