XXL Nutrition

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Hoe dan? je bent ~even lang en 10 kilo zwaarder ???


Ja dat woog ik 3,5 week geleden ;) weeg nu 87.. zoals ik al zei heb alleen op vloeibaar voedsel geleeft... wel clean moet ik zeggen... Dus wel iets in vet % kunnen zakken.
 
Ja dat woog ik 3,5 week geleden ;) weeg nu 87.. zoals ik al zei heb alleen op vloeibaar voedsel geleeft... wel clean moet ik zeggen... Dus wel iets in vet % kunnen zakken.

Waarom train je niet dan :eek:
 
Onderhand train ik weer ligt.. .mocht het niet vanwege me jaw operatie (u know)

ooh ja had je verteld inderdaad.

Maar jou armen meten 37 aangespannen? kan me niet voorstellen :D
 
ooh ja had je verteld inderdaad.

Maar jou armen meten 37 aangespannen? kan me niet voorstellen :D


Jup, meet nu niet getraind en geen pomp.. 37.. Voor de operatie was het na een training 39.
 
Vandag rug/bi gedaan
PR's:
8x91 wide grip lat pulldown (niet echt strict, jay cutler style)
12x30 barbell curl
8x32,5 barbell curl

begin ook echt probleem te krijgen; linker borst begint nu echt opvallend groter te ogen dan rechts...
 
Sorry dat ik het opmerkte Demian. Nu zie je het elke keer weer!
De komende 4 jaar fappen met links. Dan kan die rechter borst weer wat groeien. ;-)


Hoe beviel de Noxipro? Of ben je daar ook immuun voor.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:17 ----------

Demian een ecto?? Hell no!
 
Ik zie het al, it's all about the biceps.. :)
 
Sorry dat ik het opmerkte Demian. Nu zie je het elke keer weer!
De komende 4 jaar fappen met links. Dan kan die rechter borst weer wat groeien. ;-)


Hoe beviel de Noxipro? Of ben je daar ook immuun voor.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:17 ----------

Sorry dat ik het opmerkte Demian. Nu zie je het elke keer weer!
De komende 4 jaar fappen met links. Dan kan die rechter borst weer wat groeien. ;-)


Hoe beviel de Noxipro? Of ben je daar ook immuun voor.

Mij viel het al langer op, heb echter meerdere mensen gevraagd en die zagen niks dus dacht dat het niet opviel. Echter zie jij het ook en omdat ik nu nog flink aan het groeien ben word het dus blijkbaar ook erger.

Heb jij nog ideeen wat ik er aan kan doen?

Ik moet zeggen dat ik de noxipro nu wel een beetje voel, eerste PWO die ik echt voel :roflol:
alleen heb ik een beetje een soort opgejaagd gevoel, en het gevoel alsof de tijd 30% sneller gaat ofso? ??? Toch bedankt dat ik het kreeg!

anyway back op borst, tips?
 
Toch lekker getraind Demian, en je was nog op tijd klaar ook:)
Noxipro dus ook gehad vandaag?? Ik ook, ik moet zeggen..ik voelde mij echt super lekker met trainen..maar ook voor mijn gevoel een hartslag van.....
Nu eenmaal thuis nog steeds best wel..opgejaagd ja.. jij dus ook:)
 
Demian, mijn rechterborst is ook kleiner, maar net zo sterk.

Wat mijn plan is voor de komende maanden, is alleen isolatie met rechts.
Links is al groot genoeg. Maar dit moet je echt volhouden.
 
Haha, wat die groote betreft. Ik weet niet hoe erg het is. Maar ik heb dat ook, links toch vrij duidelijk een stukje groter dan rechts.

Mijn idee is dat je rechts niet alleen/zwaarder moet trainen. Eerder jezelf het doel geven om zo buff te worden dat het verschil in verhouding niet meer te zien is. In ieder geval nu nog geen zorgen om maken, wel rekening mee houden ;)

+ Ik ga je dus weer volgen natuurlijk ;)
 
Haha, wat die groote betreft. Ik weet niet hoe erg het is. Maar ik heb dat ook, links toch vrij duidelijk een stukje groter dan rechts.

Mijn idee is dat je rechts niet alleen/zwaarder moet trainen. Eerder jezelf het doel geven om zo buff te worden dat het verschil in verhouding niet meer te zien is. In ieder geval nu nog geen zorgen om maken, wel rekening mee houden ;)

+ Ik ga je dus weer volgen natuurlijk ;)

Haha top man, maar hoe wil je hier rekening mee houden?
 
Controleren of je wel echt nette herhalingen maakt. Dus bij dumbbell presses erop letten dat je rechter arm toch niet stiekem een kleinere ROM maakt, of dat de bar echt "levelled" is bij bankdrukken. Dat zal in 9 van de 10 gevallen wel zo zijn maar die ongelijkheid is toch ergens door gekomen denk ik dan maar :p
 
Controleren of je wel echt nette herhalingen maakt. Dus bij dumbbell presses erop letten dat je rechter arm toch niet stiekem een kleinere ROM maakt, of dat de bar echt "levelled" is bij bankdrukken. Dat zal in 9 van de 10 gevallen wel zo zijn maar die ongelijkheid is toch ergens door gekomen denk ik dan maar :p

Genetics perhaps? who knows :trollface:
 
Of dat :P
Scheve genetics dan wel.
:trollface:
 
vandaag bnen schouder gedaan, gister dus rug bi, vrijdag borst tri... twijfel of ik morgen borst tri ga doen of vrijdag...
 
Back
Naar boven