Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ah ik dacht dat je dat plaatje niet kon zien
staat toch trollface achter ;)

Nee t geval was ik had alleen de eerste post gelezen daarop meteen gereageerd zonder verder te kijken niet zo slim:o
 
Demian.. ga in je onderbroek in de huiskamer staan en laat je pa is een goede foto maken

sluit anders gewoon je log :)
 
ja je zit minstens op 15% als ik zo kan kijken, of belichting moet totale crap zijn en je staat bol van het vocht
 
euphoria ik **** je maar een beetje, iwj ik sta sowieso bol van het
vocht (srs) maar waarom maak je je zo ongelovelijk druk om mij? srs

anyway heb dus een foto laten maken
van rug en de belichting en pose zijn k*t. En ja ik weet dat ik nog niet buff ben :roflol:



ImageUploadedByTapatalk1339684360.833987.jpg
 
euphoria ik **** je maar een beetje, iwj ik sta sowieso bol van het
vocht (srs) maar waarom maak je je zo ongelovelijk druk om mij? srs

anyway heb dus een foto laten maken
van rug en de belichting en pose zijn k*t. En ja ik weet dat ik nog niet buff ben :roflol:

Bekijk bijlage 29530

Nette rug en mooie V-vorm al :)
 
hoe deadlift jij 160 dan? gebruik je een heftruck?
 
hoe deadlift jij 160 dan? gebruik je een heftruck?

kruiwagen:o

heb hier rug wel juist wat meer gebolt, weet zeker dat je meer kabels ziet als ik rug holler maak en onderrug aanspan.
 
miss lijkt het dat ik me druk maak om jouw maar dat is echt niet, ik probeer gwn te helpen hoor. en met foute info word je niet echt geholpen. ik zou een keer bf fatsoenlijk laten meten, al je lifts opnemen en een systematisch schema gaan volgen.
just my 2 cents
 
miss lijkt het dat ik me druk maak om jouw maar dat is echt niet, ik probeer gwn te helpen hoor. en met foute info word je niet echt geholpen. ik zou een keer bf fatsoenlijk laten meten, al je lifts opnemen en een systematisch schema gaan volgen.
just my 2 cents

BF ís fatsoenlijk gemeten, en volg nu sowieso al dik maand het zelfde schema.
 
lolwat ik sta ook op 13% en mijn rug ziet er zo uit
2ptrp08.jpg

wel ietsje droger?
 
lolwat ik sta ook op 13% en mijn rug ziet er zo uit
2ptrp08.jpg

wel ietsje droger?

Ik hou sowieso wel veel vocht vast, heb k*ttere belichting/pose en miss sta ik wel wat hoger/jij wat lager. Wat boeit het uberhaupt man :roflol:
 
als het allemaal niks boeit waarom train je dan?
 
als het allemaal niks boeit waarom train je dan?

Ik kijk naar mezelf, jij probeert elke post je gelijk te krijgen, te suggeren dat jij alles het beste weet, jij doet het beter, en je hebt meer ervaring.

Ja je bent een god, ja je groeit het beste van DBB, ja je weet alles beter, ja je staat droger, ja je bent buffer, ja je word meest aesthetic mister O.

Nu klaar?

not mad
 
Maak anders even een front pic, dan is je vp wel goed te schatten.
 
Back
Naar boven