MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oke 1 min geleden gemaakt


ImageUploadedByTapatalk1340365413.816345.jpg
 
met arm


ImageUploadedByTapatalk1340365625.231679.jpg
 
nu we toch bezig zijn


ImageUploadedByTapatalk1340367103.564247.jpg
 
Je glutes lopen achter (no-homo) en hijs je broek op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
redelyk goeie rug al. en je bf is ook omlaag of was die foto van paar paginas terug gewoon ****ed up..
 
Netjes Demian
 
slecht demian, je ziet echt nauwelijks dat je traint, alleen erectors zijn redelijk. BF is ook echt te hoog man.
 
redelyk goeie rug al. en je bf is ook omlaag of was die foto van paar paginas terug gewoon ****ed up..

die waren gewoon ****ed up ;) ben nu alleen wat vocht kwijt.
 
Shit Demian als ik jou was zal ik die jonggeleerd uit je log bannen, loopt alleen maar af te zeiken, goede progressie.
 
Shit Demian als ik jou was zal ik die jonggeleerd uit je log bannen, loopt alleen maar af te zeiken, goede progressie.

ik zeik niet, ik geef mening.
Komop, hij heeft toch nauwelijks progressie en al helemaal geen goed fysiek? prijs hem niet de hemel in maar wijs hem waar het op staat!
 
Prijs hem ook niet de hemel in, maar valt me alleen op dat je alleen negatieve reacties kan plaatsen.
 
ik zeik niet, ik geef mening.
Komop, hij heeft toch nauwelijks progressie en al helemaal geen goed fysiek? prijs hem niet de hemel in maar wijs hem waar het op staat!

begin maar niet, hij is te eigenwijs om dat in te zien.
 
Prijs hem ook niet de hemel in, maar valt me alleen op dat je alleen negatieve reacties kan plaatsen.

dan lees je mijn posts niet. 9/10 keer ben ik wel positief, alleen walg ik van mensen die denken dat ze goed bezig zijn terwijl het nergens op lijkt, en dan ook nog reacties krijgen; goed bezig man! goede progressie! netjes al 3 kg kwijt!
Misschien gaat het nog goedkomen, maar vanaf het begin tot nu heeft hij nauwelijks iets bereikt.
 
dan lees je mijn posts niet. 9/10 keer ben ik wel positief, alleen walg ik van mensen die denken dat ze goed bezig zijn terwijl het nergens op lijkt, en dan ook nog reacties krijgen; goed bezig man! goede progressie! netjes al 3 kg kwijt!
Misschien gaat het nog goedkomen, maar vanaf het begin tot nu heeft hij nauwelijks iets bereikt.

Ik ben al flink vooruit gegaan sinds het begin dus weet niet waar je het over hebt, verder zeg ik niet dat mijn fysiek goed is. Er zijn pics gevraagd en die post ik gewoon?
 
dan lees je mijn posts niet. 9/10 keer ben ik wel positief, alleen walg ik van mensen die denken dat ze goed bezig zijn terwijl het nergens op lijkt, en dan ook nog reacties krijgen; goed bezig man! goede progressie! netjes al 3 kg kwijt!
Misschien gaat het nog goedkomen, maar vanaf het begin tot nu heeft hij nauwelijks iets bereikt.


Jonggeleerd post jij een pic van jezelf dan :)
 
Back
Naar boven