AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dan lees je mijn posts niet. 9/10 keer ben ik wel positief, alleen walg ik van mensen die denken dat ze goed bezig zijn terwijl het nergens op lijkt, en dan ook nog reacties krijgen; goed bezig man! goede progressie! netjes al 3 kg kwijt!
Misschien gaat het nog goedkomen, maar vanaf het begin tot nu heeft hij nauwelijks iets bereikt.

Demain is er de laatste maanden absoluut op vooruit gegaan. Qua fysiek en qua kilo's.. Je trekt naar mijn mening te snel je conclusie na één foto..
 
Jonggeleerd post jij een pic van jezelf dan :)

Inderdaad... sommige maken een foto net naar een training helemaal volgepropt met creatine..

Hij heeft hier gewoon ff snel paar foto's neergezet redelijk ontspannen.. Verschil zie je zeker.

Hij is ook bijna 1.90 .. dan ga je niet zo snel als sommige dwarfs die hier rondlopen ;)
 
Squat PR vandaag, 110.

1x110kg squat net onder par.
 
Jonggeleerd zn log staat vol met filmpjes heren ;)
 
Inderdaad... sommige maken een foto net naar een training helemaal volgepropt met creatine..

ik snap niet waarom mensen hier een punt van maken. dit is bodybuilding, een doel daarvan is zo groot mogelyk lyken.. heb je ooit wel is iemand horen zeggen die phill heath stond er wel goed by op de O marja hy had van te voren nog ff snel alles opgepompt

OT jonge jonggeleerd als je geen progressie ziet van hem kan je beter uit zn log blyven want jy voegt nix toe. je hebt miss betere stats dan hem voor zelfse leeftyd maar wilt nog niet zeggen dat iedereen aan jou standaarden moet voldoen.
 
Ik zie opzich wel progressie.
Kijk, demian komt van ver vandaar dat je nog steeds neit ziet dat hij traind.

Maar snap het gezeur niet goed, hij heeft weinig kennis (ook deels door zijn koppigheid) maar zijn motivatie is er wel.
En hij zal ook niet de hoofd prijs in de genen loterij hebben gehad, maar over een paar jaar heeft hij gewoon een goed fysiek als hij door gaat.
 
Ik zie opzich wel progressie.
Kijk, demian komt van ver vandaar dat je nog steeds neit ziet dat hij traind.

Maar snap het gezeur niet goed, hij heeft weinig kennis (ook deels door zijn koppigheid) maar zijn motivatie is er wel.
En hij zal ook niet de hoofd prijs in de genen loterij hebben gehad, maar over een paar jaar heeft hij gewoon een goed fysiek als hij door gaat.

+>9000

Beginfysiek was echt niks van te maken leek het wel, maar dit is zeker weten acceptabel
 
Inderdaad, voor demian is er nog wel hoop!

Alleen jammer van jou :(

Haha xd
Nou, ik vertrouw wel op mn epic genes voor de rest :P
En ik vind het wel wat hebben al die massa
 
Ik zie opzich wel progressie.
Kijk, demian komt van ver vandaar dat je nog steeds neit ziet dat hij traind.

Maar snap het gezeur niet goed, hij heeft weinig kennis (ook deels door zijn koppigheid) maar zijn motivatie is er wel.
En hij zal ook niet de hoofd prijs in de genen loterij hebben gehad, maar over een paar jaar heeft hij gewoon een goed fysiek als hij door gaat.

Beetje het zelfde verhaal als jij dus. Weinig kennis en genen maar wel veel motivatie.
 
Jongens ik snap de fuzz niet.... ik zie alleen de b4 foto van Demian???

Of is dat ze progress pic ;)?
 
wat heb jij toch een verschrikkelijke kinders in je log zeg.. Bah! Je weet dat progressie met de jaren komt.. Je hebt zeker vooruitgang geboekt ten op zichte dat je voor t eerst bij ons kwam binnen lopen! Dus ga gewoon zo door en luister zeker niet naar dat soort nono antwoorden.. Je hebt nog een aardige weg te gaan maar dat is niet erg.. Sporten is lekker en de progressie gaat gestaag..
 
Gewoon doorgaan
 
ik snap niet waarom mensen hier een punt van maken. dit is bodybuilding, een doel daarvan is zo groot mogelyk lyken.. heb je ooit wel is iemand horen zeggen die phill heath stond er wel goed by op de O marja hy had van te voren nog ff snel alles opgepompt
.

Ik zeg niet dat ik er een punt van maak ;) Ik zeg alleen dat Demian het niet heeft gedaan bij die foto's.

natuurlijk wil je dat al je spieren eruit komen bij een foto en houd je een zo goed mogelijke pose aan...
 
Demian ben eigenlijk wel benieuwd naar before pics :)
 
Beetje het zelfde verhaal als jij dus. Weinig kennis en genen maar wel veel motivatie.
arrogance=ignorance

maakt niet uit of je gemotiveerd bent, als je echt gemotiveerd bent zou je je ook is een keer kunnen verdiepen in voeding en/of training, ipv "maar ik ga hier goed op!!1!1
(wat dus niet zo is)
 
Laatst bewerkt:
arrogance=ignorance

maakt niet uit of je gemotiveerd bent, als je echt gemotiveerd bent zou je je ook is een keer kunnen verdiepen in voeding en/of training, ipv "maar ik ga hier goed op!!1!1
(wat dus niet zo is)

Wat doe ik fout dan volgens jou?
 
Waneer houdt die ecto vs ecto discussie nou es op?
 
Back
Naar boven