MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inb4killy.......

fail

snap hele discussie niet omtrent PL enso. het doel van PL is kracht toch dus hoeft de discussie niet gaan of je er ook cosmetisch beter door kan uitzien. en het zal best wel kunnen maar als je kykt naar prikkelparameters enso kom je al gauw op de bodybuilding manier uit en niet bierbuik PLen
 
Lekker hoor demian!
 
Nette squats Demian ;)
 
hihi iedereen geeft lieve comments *bloos*
 
fail

snap hele discussie niet omtrent PL enso. het doel van PL is kracht toch dus hoeft de discussie niet gaan of je er ook cosmetisch beter door kan uitzien. en het zal best wel kunnen maar als je kykt naar prikkelparameters enso kom je al gauw op de bodybuilding manier uit en niet bierbuik PLen

Precies, powerliften lijkt helemaal niet op bodybuilding, bodybuilsing gaat om uiterlijk, powerlifting om krachtstats. Punt
 
Moet ik dan mijn 1rm weten? Heb geen flauw idee :p

OF je flikkert gewoon op met dat die trieste gezever over pl vs bb, je bent momenteel nog triester bezig dan een voetbal vs hockey discussie. Heb oa daardoor ook nog niemand met lof over je horen spreken...
 
OF je flikkert gewoon op met dat die trieste gezever over pl vs bb, je bent momenteel nog triester bezig dan een voetbal vs hockey discussie. Heb oa daardoor ook nog niemand met lof over je horen spreken...

ik reageer gewoon op de gewoonlijke gejank van powerlifters dat ze alles beter weten. Dus omdat een beginner soms wat te veel isolatie doet moet hij ineens gaan powerliften?

:roflol:
**** off
 
ik reageer gewoon op de gewoonlijke gejank van powerlifters dat ze alles beter weten. Dus omdat een beginner soms wat te veel isolatie doet moet hij ineens gaan powerliften?

:roflol:
**** off

Je begrijpt z'n punt volledig niet Maarten. Het gaat erom dat beginners zich vaak drukker maken om hoeveel reps ze moeten doen op de incline cable flyes dan met hoeveel intensiteit en met welke techniek ze moeten bankdrukken. Zelfde geldt voor squats vs. leg extentions etc.

Daarbij wordt er nergens ooit normaal gediscussieerd, wat erg jammer is. Worden meer drogredenen gebruikt dan zinvolle argumenten.
 
Daar deel ik je mening, alleen vooral figuren zoals tymbo erger ik me kapot aan.

Dikke trollen die je gaan vertellen hoe je een goed fysiek moet krijgen....
 
ik reageer gewoon op de gewoonlijke gejank van powerlifters dat ze alles beter weten. Dus omdat een beginner soms wat te veel isolatie doet moet hij ineens gaan powerliften?

:roflol:
**** off
Zouden meer beginners moeten doen. Combineer dat met het bb-like voedingsschema's en je hebt best of both worlds.
Enfin, laten we Demian zijn log maar terug geven, niet?
 
Vind de discussie eigenlijk wel intressant.

Ik zit echter nu in een serieuze twijfel fase, PL om ff wat serieuze kracht op te bouwen of doorgaan met BB... Of een tussenweg al weet ik niet hoe?


???
 
Vind de discussie eigenlijk wel intressant.

Ik zit echter nu in een serieuze twijfel fase, PL om ff wat serieuze kracht op te bouwen of doorgaan met BB... Of een tussenweg al weet ik niet hoe?


???
Een 5x5 of iets in die richting, zonder je dusdanig vol te proppen dat je ook daadwerkelijk op een pl-er gaat lijken.
 
Een 5x5 of iets in die richting, zonder je dusdanig vol te proppen dat je ook daadwerkelijk op een pl-er gaat lijken.

In de zin van split, FB...? Hoevaak? Nu doe ik een 3 day split en compounds al op 5x5
 
Back
Naar boven