MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Laat je je gewicht weer niet teveel stijgen? Je staat al niet erg droog.
 
Wat vind je er zelf van? Wat zijn je doelen komende maanden?

Meh, gaat prima op het moment maar kan veel beter uiteraard. Doel is 95 kilo in februari op zelfde bf. 5x100 squat, 5x80 bench en 5x140 deadlift zou haalbaar moeten zijn voor 1 december :o

Laat je je gewicht weer niet teveel stijgen? Je staat al niet erg droog.

Zoveel stijg ik eigenlijk niet in bf hoor, valt reuze mee.
 
Als je zo snel stijgt in bw gain je per definitie vet
 
cleanbulk je demian ?
 
pas op met die bw stijging he. Zeker als ik kijk naar je krachtstats die laag blijven terwijl je tog al in de 90kg weegt. Duidt erop dat je dus weinig spier gaint.
Zometeen weeg je 100kg en kan je nog geen 80kg benchen..
 
lol waar slaat dit op

Wat...?


Tommieee, ik heb in 3 weken 7,5 op bench, 5 op deadlift en 7,5 op squat gepakt 5 reppers. Dusdat valt ook wel mee ;)
 
Wat...?


Tommieee, ik heb in 3 weken 7,5 op bench, 5 op deadlift en 7,5 op squat gepakt 5 reppers. Dusdat valt ook wel mee ;)

denk jij dat je cleanbulkt omdat je amper zuivel eet? gaat om totaal calorieen, dacht dat je dat onderhand wel wist
 
denk jij dat je cleanbulkt omdat je amper zuivel eet? gaat om totaal calorieen, dacht dat je dat onderhand wel wist

Dacht dat je onderhand wel wist dat cleanbulk zowel kcal inname als voeding zelf kan betekenen.

Qua kcal cleanbulk ik idd.
 
Je komt 4kg alleen in een hele korte tijd, denk eens even na.
 
Kwark en kaas eruit man , heb nog wel schema voor je als je wil ?
 
Dacht dat je onderhand wel wist dat cleanbulk zowel kcal inname als voeding zelf kan betekenen.

Qua kcal cleanbulk ik idd.

cleanbulk betekent dat je schoon bulkt, maw zo weinig mogelijk vet. kan je nog 6k cal aan rijst eten zo clean is het dan niet,
en killy heeft gelijk, als natural gain je nou eenmaal hoogstends een halve kilo spier per maand, waarom daar nog 3kg vet aan vast plakken dan
 
Wat heeft hij aan een schema van jou? jullie zijn totaal anders.
 
cleanbulk betekent dat je schoon bulkt, maw zo weinig mogelijk vet. kan je nog 6k cal aan rijst eten zo clean is het dan niet,
en killy heeft gelijk, als natural gain je nou eenmaal hoogstends een halve kilo spier per maand, waarom daar nog 3kg vet aan vast plakken dan

cleanbulk is simpel gezegd 300-500 max boven je onderhoud. eet je meer dan die 500 kcal is het een durtie bulk, of het nou 4000kcal aan rijst en kip is of frituur

all kinds of fatgains

all kiiiiiinds
 
mischien toch maar wat meer patat aan mn schema toevoegen dan
 
I don't want to life in this planet any more :(

uploadfromtaptalk1350028541460.jpg
 
Back
Naar boven