Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kom weer s in Demians log, tig pagina's verder zijn iWJ en Killy nog steeds aan 't zeuren op m :p

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 23:09 ----------

Nvm, log heeft blijkbaar stil gestaan. Zie nog een post van me op page 115 :D

Zit pas op page 80 :sad:

Zie verder ook weinig nut van loggen, groei gewoon rustig door, weinig speciaals. :o
 
Zit pas op page 80 :sad:

Zie verder ook weinig nut van loggen, groei gewoon rustig door, weinig speciaals. :o

Page 80? Tapatalk zegt toch echt 115??
 
Page 80? Tapatalk zegt toch echt 115??

120 bij mij? :trollface:

Op de pc gebruik ik zo lang mogelijke paginas, vind ik lekkerder omdat ik dan minder hoef te laden
 
Kom weer s in Demians log, tig pagina's verder zijn iWJ en Killy nog steeds aan 't zeuren op m :p

Hij vroeg me altijd van allesen deed er daarna niks mee :(

Ik was gewoon verdrietig :(
 
120 bij mij? :trollface:

Op de pc gebruik ik zo lang mogelijke paginas, vind ik lekkerder omdat ik dan minder hoef te laden

Ja inmiddels 120 idd

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 11:20 ----------

Hij vroeg me altijd van allesen deed er daarna niks mee :(

Ik was gewoon verdrietig :(

Snap t killy
 
Zit pas op page 80 :sad:

Zie verder ook weinig nut van loggen, groei gewoon rustig door, weinig speciaals. :o

idd ben ook sinds kort gestopt met elke training loggen.. doe het wel af en toe maar vooruitgang komt niet in die paar dagen tussen je training :)
 
eet nu standaard 4000+ kcal per dag, ben 3 ons afgevallen deze week :sad:

training gaan heul lekker, massa is duidelijk toegenomen, ook nog iets droger geworden.

bw: 90,4
 
Cut nu op een kleine 3000kcal a day

gainsssssssss
 
Cut nu op een kleine 3000kcal a day

gainsssssssss

Hoe kan je op 3000kcal goed cutten?

Je onderhoud, ervan uitgaande dat je 18 bent en je nu 86kg weegt, (stats hier zeggen nog 91 maar je poste net dat je 5kg kwijt bent) ligt op 3162kcal, dus je zou op 2662kcal moeten zitten als je goed wil cutten, uitgaande van 500kcal onder onderhoud.

pls explain chubby bear
 
Hoe kan je op 3000kcal goed cutten?

Je onderhoud, ervan uitgaande dat je 18 bent en je nu 86kg weegt, (stats hier zeggen nog 91 maar je poste net dat je 5kg kwijt bent) ligt op 3162kcal, dus je zou op 2662kcal moeten zitten als je goed wil cutten, uitgaande van 500kcal onder onderhoud.

pls explain chubby bear

Wait wut, weet jij hoeveel hij beweegt op een dag? Nice.
 
Wait wut, weet jij hoeveel hij beweegt op een dag? Nice.

activiteitsfactor van 1,55. 3-5 keer sporten in de week en hbo opleiding waarbij je hele dag in de trein en op school zit. 1,75 leek me wat overdreven voor demian, dan was hij ondertussen wel buff.
 
Hoe kan je op 3000kcal goed cutten?

Je onderhoud, ervan uitgaande dat je 18 bent en je nu 86kg weegt, (stats hier zeggen nog 91 maar je poste net dat je 5kg kwijt bent) ligt op 3162kcal, dus je zou op 2662kcal moeten zitten als je goed wil cutten, uitgaande van 500kcal onder onderhoud.

pls explain chubby bear

ow brah nice, leg nou eens uit hoe mijn stofwisseling werkt met dat dere prophecy skills
 
activiteitsfactor van 1,55. 3-5 keer sporten in de week en hbo opleiding waarbij je hele dag in de trein en op school zit. 1,75 leek me wat overdreven voor demian, dan was hij ondertussen wel buff.

Demian en buff in één zin? :roflol:






Sorry :heart:
 
Back
Naar boven