MuscleMeat

Demo UFC 2009: Undisputed

Bezoekers in dit topic

UFighter89

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
1.228
Waardering
7
Zijn er hier al mensen die hem hebben gedownload? Hij is vanaf donderdag uit op Xbox Live (op Playstation Network weet ik niet of hij al uit is.) Erg leuke demo moet ik zeggen. Het is best een verslavend spel en ik ga na het spelen van de demo 100% zeker weten het echte spel ook halen. Ik was in het begin bang voor de besturing in met name het grondgevecht, maar dit valt me wel redelijk mee. Is imo nog altijd wel een beetje het zwakke punt van het spel, maar het is me wel mee gevallen.

Nog meer mensen die het spelen?
 
Yep, ik had hem al voordat hij op XBL te vinden was. Leuke demo, erg verslavend, al is het spel imo niet helemaal goed uitgebalanceerd. Maar voor een eerste MMA-game van THQ hebben ze het prima gedaan.
 
Verdorie, ik kan hem nog niet downloaden met mijn Silverabo.
Vroeger speelde ik UFC: Throwdown op Gamecube. Dat spel was meesterlijk slecht maar toch vond ik het leuk. Ik verwacht hetzelfde van deze versie.
 
Throwdown was echt k*t... had hem gekocht en mog hem niet ruilen :( maar 1x gespeeld.

Ik heb de Demo op de PS3... is cker leuk spel... zeer vermakelijk, alleen wat je zegt. slecht gebalanceerd. die superman punch is dodelijk... moeten ze iets aan doen bij THQ. voor de rest gruwelijk,.. je kan op veel verschillende manieren vechten... laatste gevecht ben ik constant de benen van chuck gaan bombarderen en dan voor de takedown en een leg lock... is leuk...
 
Oke de balans is op sommige punten inderdaad mischien niet helemaal in orde. Ben benieuwd hoe dit in het echte spel zit, waar er dus meer vechters zijn om uit te kiezen. THQ heeft imo iig een goede basis gelegd voor een leuke serie MMA games.
 
Ja, zeker. Aan de ene kant is het erg realistisch. Als Chuck je in het echt ramt met 3 harde stoten is het lights out, maar in het spel kan dat soms weleens frustrerend zijn. Ben je 2,5 ronde bezig geweest om hem een beetje af te tuigen, zijn zijkant en onderbeen zijn ondertussen donker paars, wil je het afmaken met een head kick, stapt hij naar achter, gooit een superman punch en vervolgens kijk je naar het plafond.

Ik heb het spel samen met een maat gespeeld, en dat is echt wel een stuk leuker. 1P vs 2P brengt veel meer plezier dan 1P vs CPU.

Ik ben ook benieuwd naar de full game, vooral naar de career mode. Volgens mij gaat die nogal teleurstellen, daar er volgens mij geen mini-games zijn voor trainingen enzo. Het is allemaal text-based zonder filmpjes of cut-scenes. Maar goed, we wachten het rustig af.
 
ik ben al verslaaft hehe, ik kan niet wachten totdat die uit is :cool: ik speel trouwens op ps3
 
Tgoja, tgoja, heel veel slechte zaken aan het spel maar toch blijf ik de demo maar spelen.
Werkelijk geen enkele knock-out zit er mooi op (eigenlijk geen enkele slag in het hele gevecht), het grondgevecht en submissions zijn echt slecht, clinchen is maar so-so...

Het blijft tof om te spelen maar ik koop zeker niet het volledige spel. Ik vraag me af wat het meer gaat bieden dan de demo. Veel variatie is er niet tussen de vechters. Ik voorspel dat we met Chuck en Shogan eigenlijk al met alle vechters kunnen spelen hebben.

Ook de moeilijkheidsgraad wordt een probleem: in de demo win ik zonder veel moeite tegen rechtstaande Chuck op de moeilijkste stand, maar op een stand lager is het nog onmogelijk om tegen Shogun te winnen, omdat hij het grondgevecht verkiest.
 
Tgoja, tgoja, heel veel slechte zaken aan het spel maar toch blijf ik de demo maar spelen.
Werkelijk geen enkele knock-out zit er mooi op (eigenlijk geen enkele slag in het hele gevecht), het grondgevecht en submissions zijn echt slecht, clinchen is maar so-so...

Het blijft tof om te spelen maar ik koop zeker niet het volledige spel. Ik vraag me af wat het meer gaat bieden dan de demo. Veel variatie is er niet tussen de vechters. Ik voorspel dat we met Chuck en Shogan eigenlijk al met alle vechters kunnen spelen hebben.

Ook de moeilijkheidsgraad wordt een probleem: in de demo win ik zonder veel moeite tegen rechtstaande Chuck op de moeilijkste stand, maar op een stand lager is het nog onmogelijk om tegen Shogun te winnen, omdat hij het grondgevecht verkiest.

klopt shogun laat bijna nooit los met een submission dat maakt het wel realistisch vind ik, daarom moet je ook goed die take down verdedigen en hem zo snel mogelijk ko trappen of stoten :D maar hoe kom je erbij dat geen enkele slag er mooi op zit dat is bij mij niet het geval.
wat ik wel nep vind is dat ik bijv chuck of shogun in ronde 1 tot bloedens toe heb geslagen en dat je in de 2e ronde niks meer van die sneetjes ziet???
 
Wel, je moet eens kijken naar de replays bij een knockout. Vooral bij die overhandse rechste van Chuck zit hij er bijna nooit op.
Grondwerk blijft gewoon k*t. Je moet én je verdedigen tegen slagen én proberen je uit die positie te krijgen. Ook al is het in het echt ook zo, toch zou het in een spel niet zo'n frustrerend element mogen zijn.
 
Wel, je moet eens kijken naar de replays bij een knockout. Vooral bij die overhandse rechste van Chuck zit hij er bijna nooit op.
Grondwerk blijft gewoon k*t. Je moet én je verdedigen tegen slagen én proberen je uit die positie te krijgen. Ook al is het in het echt ook zo, toch zou het in een spel niet zo'n frustrerend element mogen zijn.

Klopt wat je zegt over de stoten die er vaak niet op zitten. Dit valt eigk alleen op in de herhaling dus als je die gewoon niet kijkt. Is wel jammer, want je wilt toch ff in slow motion zien met welke sublieme techniek je hem hebt geKO'd. Het grondwerk is idd nog steeds lastig en het clinchen vind ik persoonlijk wel redelijk uitgewerkt.
 
ik heb gister een submission vanuit de clinch gemaakt ****ing bruut, ik weet alleen niet meer wat ik precies deed jammer genoeg :roflol:
alleen hoe werkt die take down defence nou? want op de hoogste moeilijkheidsgraad haalt shogun mij altijd neer ???
 
Het spel is gelekt op internet via de bekende wegen.
 
krijg hem toch orgineel binnen deze week :D
 
Dinsdag komt ie uit toch? Of is dat alleen de amerikaanse release date? Ben iig benieuwd of de media uit nederland (nederlandse websites en gamesbladen) er aandacht aan gaan besteden. Ben zelf geabboneerd op de Power Unlimited maar heb nog niks van een preview, of ook maar iets waaruit blijkt dat dit spel eraan komt, gezien.
 
Het spel krijgt verrassend hoge scores, meestal tussen de 75 en 90 op honderd.
Iemand die het volledige spel al heeft? Ik twijfel eraan om het te kopen, ik zie het echt niet zitten om daar telkens op de grond te liggen en mezelf gek te draaien aan de rechter stick.
Ook vraag ik me af of er wel veel variatie is tussen de vechters. Ik neem aan dat Wanderlei Silva en Shogun Rua muay thai en bjj hebben als disciplines. Zouden hun movesets dan nog onderling verschillen?
 
krijg hem morgen binnen en laat ik nou net morgen op vakantie gaan :)/// ach ja. vakantie is leuker :) maar togh
 
gvd heel veel mensen hebben het spel al, ik heb bij bol.com besteld en nog steeds niet binnen?
 
gvd heel veel mensen hebben het spel al, ik heb bij bol.com besteld en nog steeds niet binnen?

Waarom bestel je dan ook bij bol.com?:P
Haal 'm gewoon in de winkel..meestal nog goedkoper dan bol...
 
Back
Naar boven