- Lid geworden
- 4 sep 2005
- Berichten
- 1.698
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m94
Vandaag heb ik voor het eerst kennis gemaakt met een paar sterkste man onderdelen.
Wim Jammaer was vandaag aanwezig op een benefiet actie in Ekeren met onderandere een truckpull, timbers, cardeadlift, yoke en boomstam.
Toen ik er aan kwam was de truckpull vrij en werd mij onmiddellijk het harnas aangereikt, maar ik paste nog even, verlegen als ik ben
Eerst maar even gevraagt wie Wim was en kennis gemaakt.
Dan begonnen met de cardeadlift, daar was ik in de eerste plaats tenslotte voor gekomen.
Ik had eigenlijk dit wagentje verwacht, 160 kg, zou geen probleem mogen geven.
Bleek het uiteindelijk de nieuwe wagen te zijn, en die heeft een tilgewicht van 227kg op de handvaten.
Ach toch maar eens proberen.
Bleek niet echt een probleem te zijn.
Toen maar gevraagd om het eens te verzwaren, bleek ik de eerste te zijn die daarom vroeg
Deze twee timbers er in gegooid wat het tilgewicht bracht op 357kg.
Lol, dat kwam dus geen mm van de grond. Dan maar eentje uitgehaald en toen ging het lekker met 292kg.
Daarna wat met de boomstam gespeeld. Gefailed op 60kg, terwijl dit geen probleem is als ik het met een halter doe.
Komt precies toch wat meer techniek bij kijken.
Daarna truckpull gedaan. Zie filmpje: View My Video
Deed er 40.53 over. Afstand geen idee, truck was 8 ton. Blijkbaar 6de van de 18 mensen die het gedaan hadden
Had eigenlijk niet in de mot dat het tegen de tijd was
Dan nog wat met de yoke gewandeld. Eerste maal 140kg, maar dat bleek een ochtendwandeling.
Daarna 200kg, zie filmpje: View My Video
Qua gewichten zal dit hier waarschijnlijk niet veel voorstellen, maar ik vond het de max alleszins.
Toen ik in de wagen zat onderweg naar huis kwam er geregeld nog een big smile op mijn gezicht.
Allé eindconclusie, ik ga er mij ook eens serieus mee bezig houden.
Met dank aan Wim Jammaer (http://www.sterksteman.blogspot.com/)
Wim Jammaer was vandaag aanwezig op een benefiet actie in Ekeren met onderandere een truckpull, timbers, cardeadlift, yoke en boomstam.
Toen ik er aan kwam was de truckpull vrij en werd mij onmiddellijk het harnas aangereikt, maar ik paste nog even, verlegen als ik ben
Eerst maar even gevraagt wie Wim was en kennis gemaakt.
Dan begonnen met de cardeadlift, daar was ik in de eerste plaats tenslotte voor gekomen.
Ik had eigenlijk dit wagentje verwacht, 160 kg, zou geen probleem mogen geven.
Bleek het uiteindelijk de nieuwe wagen te zijn, en die heeft een tilgewicht van 227kg op de handvaten.
Ach toch maar eens proberen.
Bleek niet echt een probleem te zijn.
Toen maar gevraagd om het eens te verzwaren, bleek ik de eerste te zijn die daarom vroeg
Deze twee timbers er in gegooid wat het tilgewicht bracht op 357kg.
Lol, dat kwam dus geen mm van de grond. Dan maar eentje uitgehaald en toen ging het lekker met 292kg.
Daarna wat met de boomstam gespeeld. Gefailed op 60kg, terwijl dit geen probleem is als ik het met een halter doe.
Komt precies toch wat meer techniek bij kijken.
Daarna truckpull gedaan. Zie filmpje: View My Video
Deed er 40.53 over. Afstand geen idee, truck was 8 ton. Blijkbaar 6de van de 18 mensen die het gedaan hadden
Had eigenlijk niet in de mot dat het tegen de tijd was
Dan nog wat met de yoke gewandeld. Eerste maal 140kg, maar dat bleek een ochtendwandeling.
Daarna 200kg, zie filmpje: View My Video
Qua gewichten zal dit hier waarschijnlijk niet veel voorstellen, maar ik vond het de max alleszins.
Toen ik in de wagen zat onderweg naar huis kwam er geregeld nog een big smile op mijn gezicht.
Allé eindconclusie, ik ga er mij ook eens serieus mee bezig houden.
Met dank aan Wim Jammaer (http://www.sterksteman.blogspot.com/)