Fitness Seller

Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

InSiDeOuT

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 sep 2005
Berichten
1.698
Waardering
114
Lengte
1m94
Vandaag heb ik voor het eerst kennis gemaakt met een paar sterkste man onderdelen.
Wim Jammaer was vandaag aanwezig op een benefiet actie in Ekeren met onderandere een truckpull, timbers, cardeadlift, yoke en boomstam.

Toen ik er aan kwam was de truckpull vrij en werd mij onmiddellijk het harnas aangereikt, maar ik paste nog even, verlegen als ik ben :D
Eerst maar even gevraagt wie Wim was en kennis gemaakt.
Dan begonnen met de cardeadlift, daar was ik in de eerste plaats tenslotte voor gekomen.

Ik had eigenlijk dit wagentje verwacht, 160 kg, zou geen probleem mogen geven.
Bleek het uiteindelijk de nieuwe wagen te zijn, en die heeft een tilgewicht van 227kg op de handvaten.
Ach toch maar eens proberen.

2cnf2ue.jpg


Bleek niet echt een probleem te zijn.
Toen maar gevraagd om het eens te verzwaren, bleek ik de eerste te zijn die daarom vroeg :D
Deze twee timbers er in gegooid wat het tilgewicht bracht op 357kg.
Lol, dat kwam dus geen mm van de grond. Dan maar eentje uitgehaald en toen ging het lekker met 292kg.

24y3i1g.jpg


Daarna wat met de boomstam gespeeld. Gefailed op 60kg, terwijl dit geen probleem is als ik het met een halter doe.
Komt precies toch wat meer techniek bij kijken.

2m649sn.jpg


Daarna truckpull gedaan. Zie filmpje: View My Video
Deed er 40.53 over. Afstand geen idee, truck was 8 ton. Blijkbaar 6de van de 18 mensen die het gedaan hadden :)
Had eigenlijk niet in de mot dat het tegen de tijd was :D

Dan nog wat met de yoke gewandeld. Eerste maal 140kg, maar dat bleek een ochtendwandeling.
Daarna 200kg, zie filmpje: View My Video

Qua gewichten zal dit hier waarschijnlijk niet veel voorstellen, maar ik vond het de max alleszins.
Toen ik in de wagen zat onderweg naar huis kwam er geregeld nog een big smile op mijn gezicht.
Allé eindconclusie, ik ga er mij ook eens serieus mee bezig houden.

Met dank aan Wim Jammaer (http://www.sterksteman.blogspot.com/)
 
waar in ekeren was dat juist?
 
Leuk :)

Wim is een aardige kerel! Leuk dat je eens hebt mogen proeven aan deze leuke sport :)
 
Leuk :)

Wim is een aardige kerel! Leuk dat je eens hebt mogen proeven aan deze leuke sport :)

Zeker een aardige jongen. Ik heb hem toevallig zoujuist gemaild om te vragen of ik bij hem eventueel onderdelen kan gaan trainen. Woont maar 22km bij me vandaan.
 
@worf: was ik ook van plan.. Ik heb trouwens de foto's op usb stick. Ik zal vd even naar je mailen :)
 
@worf: was ik ook van plan.. Ik heb trouwens de foto's op usb stick. Ik zal vd even naar je mailen :)

Zou wel enorm tof zijn om samen te trainen Matthieu. Ik was zelf van plan om ongeveer 1x per twee weken onderdelen te gaan doen. Ik heb net z'n blog ook eens doorgelezen en onderdelen genoeg.
 
Erg leuk man :)
 
Leuk man! Je hebt er zeker het postuur voor man :)
 
Lijkt me dat Wim het trouwens goed doet om de sport mee te promoten in ons belgenlandje. Hopelijk is er straks nog plek, maar een ecto als ik neemt niet veel plaats in dusja :cool: :D
 
Lijkt me dat Wim het trouwens goed doet om de sport mee te promoten in ons belgenlandje. Hopelijk is er straks nog plek, maar een ecto als ik neemt niet veel plaats in dusja :cool: :D

Wim en Jimmy zijn veel bezig met promoten van de sport, Jimmy heeft gisteren ook een demo gegeven in Temse ( [Link niet meer beschikbaar] ). Ik denk dat SM van Belgie wel een succes wordt.
 
Wim en Jimmy zijn veel bezig met promoten van de sport, Jimmy heeft gisteren ook een demo gegeven in Temse ( [Link niet meer beschikbaar] ). Ik denk dat SM van Belgie wel een succes wordt.
Damn, had ik het geweten was ik er ook even langs geweest. Was er vlakbij :(
 
Heel vet kerel:cool:!
 
Wim en Jimmy zijn veel bezig met promoten van de sport, Jimmy heeft gisteren ook een demo gegeven in Temse ( [Link niet meer beschikbaar] ). Ik denk dat SM van Belgie wel een succes wordt.
Is die jongen die ook op die foto's staat Jimmy's broer? Hij heeft wel iets weg van hem.
 
Ow, ik had eigenlijk die ene met dat ring baartje in gedachte. :P
 
Back
Naar boven