MuscleMeat

Demonstratie rechts-extremisten loopt uit de hand

Bezoekers in dit topic

Moeten natuurlijk ook mensen zijn die de waarheid onder ogen zien en niet naar het strand gaan :D
 
Inzetten vanaf nu
Ronde 1: palestina-pauper vs razorheadrookie

RRRRRoept U maarrrrr!
 

Dat is wel een hele lieve foto: Gewoon heel simpel, de Hitler lookalike met kekke snor. Dit is DE foto die denk ik vele wel van hem kennen. Heb hem een aantal keer op TV gezien. Hoop dat het aan de stok nemen niet te erg was, die man en de mensen rondom hem zijn sic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Opdat alle radicaal/extreem/rechtserdannormaalrechts mensen vroegtijdig mogen sterven
 
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Waterpistool met geconcenteerd zoutzuur in m'n binnenzak. Zelf een metalen skibril op.

Humanity = overatted en de publieke opinie heeft geen goed woord over voor dit uitschot dus mijn boodschap botvieren op deze mensen zou een waarlijk genoegen zijn geweest.
 
ey maar effe serieus
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een hele lieve foto: Gewoon heel simpel, de Hitler lookalike met kekke snor. Dit is DE foto die denk ik vele wel van hem kennen. Heb hem een aantal keer op TV gezien. Hoop dat het aan de stok nemen niet te erg was, die man en de mensen rondom hem zijn sic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de linker: Eite Hoffman is al een hele tijd uit beeld, verder zijn het allemaal laffe angsthazen die alleen de zwakkeren in de maatschappij op de korrel durven te nemen!

ik was vroeger ook aardig links, maar heb nooit een echte aanvaring gehad met dat rechtse zooitje, terwijl ik een hele tijd in Arnhem heb rondgelopen.
;)
 
Zijn zo'n zielige gasten met allerlei persoonlijke problemen zonder enig doel in hun leven. Niet voor niks dat 'organisaties' snel uit elkaar vallen en dat extremen van gekkigheid niet weten waarbij ze zich moeten aansluiten, stakkers.
 
wat een doerakjes op die foto
 
www.zwolle.nl / openbare orde & veiligheid / NVU-demonstratie in Zwolle printen , , ,

NVU-demonstratie in Zwolle

Datum uitgave persbericht: 26-08-2008
De Nederlandse Volksunie (NVU) heeft te kennen gegeven dat zij op zaterdag 30 augustus 2008 een demonstratie in Zwolle wil houden tegen het verdrag van Lissabon. Demonstreren valt onder het beginsel vrijheid van meningsuiting. Hiervoor is geen vergunning vereist, er is slechts een meldingsplicht. De vrijheid van meningsuiting is een belangrijk grondrecht, neergelegd in de Grondwet. Uit jurisprudentie blijkt bovendien dat het verbieden van een dergelijke demonstratie – bijvoorbeeld uit vrees voor tegendemonstraties - geen stand houdt bij de rechter. Er zijn een aantal voorwaarden gesteld aan de demonstratie om te zorgen voor een ordelijke en veilige verloop.
Voorwaarden

In overleg met politie, OM en de organisator van de demonstratie heeft de burgemeester een aantal voorschriften en beperkingen opgesteld voor de demonstratie. Deze voorwaarden moeten er aan bijdragen dat de demonstratie ordelijk verloopt en de veiligheid van iedereen gegarandeerd kan worden. Er zijn afspraken gemaakt over de opkomstplaats van de demonstratie, de locatie en duur van de toespraken en het gebruik van een geluidswagen. Daarnaast zijn er voorschriften opgenomen ten aanzien van gelaatsbedekking, het bij zich dragen en gebruiken van voorwerpen als stenen, kettingen en knuppels, en het gebruik van alcohol en drugs. Ook is het verboden om racistische leuzen te uiten of andere uitingen van discriminerend gedrag te vertonen.


Route

De demonstratie begint op de locatie Westerlaan 51 (voormalig postkantoor) en loopt langs het Stationsplein, de Stationsweg, Burgemeester van Roijensingel, Luttenbergstraat, Wethouder Alferinkweg, Hortensiastraat, Deventerstraatweg, Oosterlaan en het Stationsplein. Er worden op drie plaatsen toespraken gehouden: aan de Westerlaan, de Ten Oeverstraat en het Stationsplein. De demonstratie begint 13.00 uur. De demonstratie wordt begeleid door de politie.


Informatie omwonenden

Bewoners die langs de route wonen worden op 26 augutus 2008 per brief geïnformeerd over de demonstratie.


Bron: Afdeling communicatie
Datum van 26-08-2008 tot 25-09-2008


_________________________________



Kijk daar heb je het al daarom gaan ze dus skateboards meenemen.
Hadden ze het er maar bij moeten zetten dat ook dat niet mag :p



Nog wat actie foto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


En ze hebben nog een eigen You tube kanaal ook

http://nl.youtube.com/user/nvuvoorzitter
 
Volgende x demonstratie houden op het August Allebéplein in A-Dam ,rellen gegarandeerd:D
 
Dat is wel een hele lieve foto: Gewoon heel simpel, de Hitler lookalike met kekke snor. Dit is DE foto die denk ik vele wel van hem kennen. Heb hem een aantal keer op TV gezien. Hoop dat het aan de stok nemen niet te erg was, die man en de mensen rondom hem zijn sic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje meer respect voor hem he ;)

:D
 
Die linksen zullen allemaal allochtonen zijn geweest, als je daar als blanke tussen gaat staan als tegen demonstrant ben je wel focking zielig.

Dit zei hij dus 31 mei tegen iedereen die links is. Ja echt iedereen geen enkel onderscheid meer. Iedereen Mao aanhanger in een long black list geplaatst. Zonder respect voor verschillen in meningen in de samenleving dus. Bovendien moeten alle neoliberale het ook ontgelden. Neoliberaal, iedereen die Thorbecke deelt en daar modern vorm aangeeft? Doe eens op het nieuwe grondbeginsel VVD lezen! Arnold fan, dat mag dus allemaal niet van hem, die zijn te liberaal. Hij bedoelt wellicht liberaal en conservatief alleen op bepaalde geloven en huidskleuren maar dat zegt hij niet maar bedoelt hij zeker wel. En weet je dat ik steeds meer steun krijg voor een hele kleine overheid. Gewoon omdat ik liever door een kleine overheid genaaid word dan een grote met sterke leiders enzo. http://nl.youtube.com/watch?v=VeqrwHVmrME
Nee ik ben niet mongool die naar Zwolle gaat om te matten. Dat zoeken de links en rechts intolerante klootzakjes lekker samen op. Beide groepen kan je missen als kiespijn.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Waterpistool met geconcenteerd zoutzuur in m'n binnenzak. Zelf een metalen skibril op.

.
Volgens mij blijft der niet veel van je plastic pistooltje over, als je der zoutzuur in gooit.
 
Back
Naar boven