AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wordt zo moe van iedereen die claimed dat diversiteit kracht is.

Eenheid is kracht, ongeacht hoe divers.
 
realisten bingo
1607748980446.png
 
Zou zo graag de onderliggende redenen hiervan feitelijk duidelijk hebben.
Genoeg vrouwen hebben helemaal niks met het strong independant woman gezeik waarbij gekozen moet worden voor carriëre. Sommige willen gewoon huismoeder zijn en zorgen voor de kinderen. Hetgeen biologisch ook in de natuur van de mens zit. De man jaagt, de vrouw verzorgt.

Tegenwoordig is dit echter bijna niet meer mogelijk en wordt hier op neergekeken. We raken steeds meer los van onze biologische programmering.
 
Genoeg vrouwen hebben helemaal niks met het strong independant woman gezeik waarbij gekozen moet worden voor carriëre. Sommige willen gewoon huismoeder zijn en zorgen voor de kinderen. Hetgeen biologisch ook in de natuur van de mens zit. De man jaagt, de vrouw verzorgt.

Tegenwoordig is dit echter bijna niet meer mogelijk en wordt hier op neergekeken. We raken steeds meer los van onze biologische programmering.
Maar waar is daarin het verschil tussen blanke en bruine vrouwen? En zijn het echt vooral werkende vrouwen of ook veel huismoeders?
 
Maar waar is daarin het verschil tussen blanke en bruine vrouwen? En zijn het echt vooral werkende vrouwen of ook veel huismoeders?
Die bruine werkten toch al niet.

:trollface:


Nee maar geen idee. Er zullen natuurlijk meer oorzaken ten grondslag liggen aan het probleem. Lobby'en van de farmaceutische industrie zal er ook aan bijdragen. Amerikanen slikken overal een pilletje voor.

Hier ken ik ook een paar mensen die depri waren en meteen antidepresiva voorgeschreven kregen. Slechte zaak als je het mij vraagt. In de huidige snelle oppervlakkige samenleving waarin steeds minder mensen zich thuis voelen en persoonlijk contact minder en minder wordt, voorzie ik een hele grote stijging van het aantal depressieven. Nog los van de coronacrisis.
 
Laatst bewerkt:
Wacht de grafiek geeft absolute aantallen weer?
 
Genoeg vrouwen hebben helemaal niks met het strong independant woman gezeik waarbij gekozen moet worden voor carriëre. Sommige willen gewoon huismoeder zijn en zorgen voor de kinderen. Hetgeen biologisch ook in de natuur van de mens zit. De man jaagt, de vrouw verzorgt.

Tegenwoordig is dit echter bijna niet meer mogelijk en wordt hier op neergekeken. We raken steeds meer los van onze biologische programmering.
Zo simpel is het ook niet. Vrouwen joegen ook, vochten ook. Er zal wel een andere verdeling zijn geweest, maar bijvoorbeeld grootouders hadden ook een belangrijke rol mbt kinderen. En er zijn zat beschavingen waar vrouwen niet alleen de rol van moeder/huisvrouw hebben. Moeder zijn ze natuurlijk overal

Pas toen we geen jagers verzamelaars werden ergens 8000 jaar geleden in de buurt van het huidige noord Irak, veranderde dat. en werden vrouwen ‘handelswaar’ en uitgewisseld tussen families. Zie je nog steeds in gearrangeerde huwelijken.

Dat vrouwen gemiddeld genomen zorgzamer zijn lijkt me een feit. Maar dat ze allemaal het liefst allen zorgen... dat is echt onzin.
 
ouwen joegen ook, vochten ook. Er zal wel een andere verdeling zijn geweest, maar bijvoorbeeld grootouders hadden ook een belangrijke rol mbt kinderen. En er zijn zat beschavingen waar vrouwen niet alleen de rol van moeder/huisvrouw hebben. Moeder zijn ze natuurlijk overal
Bron?

Handelswaar, maar ook meer kijken naar groepsbelang dan individuele wil, zeg ik even zonder waardeoordeel daarover. Ik ken een familie Turkse Nederlanders die allemaal trouwen met iemand die van origine uit dezelfde streek/dorp komt en wsl in meer of mindere mate familie zijn. Ook spreek ik af en toe een vrouw uit India die zonder blikken of blozen stelde dat waar zij vandaan komt "love marriage" niet voorkomt, ze was er ook niet rouwig om.
 
Laatst bewerkt:
Bron?

Handelswaar, maar ook meer kijken naar groepsbelang dan individuele wil, zeg ik even zonder waardeoordeel daarover. Ik ken een familie Turkse Nederlanders die allemaal trouwen met iemand die van origine uit dezelfde streek/dorp komt en wsl in meer of mindere mate familie zijn. Ook spreek ik af en toe een vrouw uit India die zonder blikken of blozen stelde dat waar zij vandaan komt "love marriage" niet voorkomt, ze was er ook niet rouwig om.
Vrouwen deden meestal veel van het verzamelen en jagen op kleinere prooien. In een aantal huidige jagers/verzamelaars culturen jagen de vrouwen volledig mee. Niet overal.

darnaast waren volgens het weinige bewijs dit soort culturen aardig egalitair tussen msn/vrouw.

 
Back
Naar boven