MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Helpt niet, er zijn al tal steden waar politie downsized werd en vervolgens het aantal moorden verveelvoudigen. Geeft men niet om, de agenda wordt gewoon doorgezet.

Totdat het de mensen treft die de agenda bepalen.

Zag je ook met Hollywood 'sterren' die defund stonden te roepen. Totdat er vier demonstranten werden gespot in Hollywood.
Steden die al jaren worden bestuurd door Democrats, sterren en politici die dat roepen vanuit hun beveiligde huizen en gated communities, gemeenteraadsleden die abolish de police roepen en stiekem een verzoek tot bewaking en bescherming indienen bij diezelfde politie.
 
Het Racisme van de Lage Verwachtingen:

Maar die voetbalverslaggever en -analisten hebben het bij zwarte spelers altijd over hun fysiek (vdGijp meer specifiek over de enorme grootte van de penis) en bij witte spelers over hun tactisch inzicht....
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Soms weet je niet eens meer hoe je moet reageren op al die nieuwsberichten :roflol:
 
Rubin: Exploiting George Floyd
Link

1619095619696.png
 
Het Racisme van de Lage Verwachtingen:

Maar die voetbalverslaggever en -analisten hebben het bij zwarte spelers altijd over hun fysiek (vdGijp meer specifiek over de enorme grootte van de penis) en bij witte spelers over hun tactisch inzicht....

 
Als ik die kop zie, ben ik hem al zat.
Als ik in het buitenland een beetje chagrijnig ga lopen janken, werkt er ook niemand mee.

Zo te zien hoef jij daarvoor ook niet naar het buitenland.

Heb je het artikel wel gelezen, ouwe zeiksnor? ;)
 
Zihni Özdil heeft vaak op zijn minst een interessante mening!

Aan zo'n type christelijke conservatieve leraar heb je veel meer: misschien heb je wat extra werk en tijd nodig omdat je met een achterstand begint, maar uiteindelijk is jouw diploma evenveel waard als dat van iedereen.

Was het Thomas Sowell die zei dat er inderdaad veel racisme en discriminatie is, maar dat iedere kans die hij in het leven had gehad had te danken aan een witte man?
 
Zihni Özdil heeft vaak op zijn minst een interessante mening!

Aan zo'n type christelijke conservatieve leraar heb je veel meer: misschien heb je wat extra werk en tijd nodig omdat je met een achterstand begint, maar uiteindelijk is jouw diploma evenveel waard als dat van iedereen.

Was het Thomas Sowell die zei dat er inderdaad veel racisme en discriminatie is, maar dat iedere kans die hij in het leven had gehad had te danken aan een witte man?
Gelukkig krijgen verstandige mensen steeds meer de overhand, ondanks die plaatselijke massahysterie die je ziet op tv. Volwassen mensen die gaan huilen zodra er een camera in de buurt is. De treurigheid. Waar mijn wenkbrauwen altijd het meeste van gaan fronsen zijn die blanke pubers die aan een donkere agent gaan uitleggen dat ze onderdeel van het probleem zijn. Bedankt voor je mening.

 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Pren

Die verontwaardiging ook. :roflol:
Het is geloof ik toch algemeen bekend dat mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond hoger vertegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Dan zou ik zelf ook proberen de risico's zo veel mogelijk te beperken en risicogroepen uitsluiten voor bezichtiging.
 

Die verontwaardiging ook. :roflol:
Het is geloof ik toch algemeen bekend dat mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond hoger vertegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Dan zou ik zelf ook proberen de risico's zo veel mogelijk te beperken en risicogroepen uitsluiten voor bezichtiging.
Als je mensen gaat beoordelen op basis van de groep waar ze toevallig bijhoren dan ben je eigenlijk een BIJ1-aanhanger.
 

Die verontwaardiging ook. :roflol:
Het is geloof ik toch algemeen bekend dat mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond hoger vertegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Dan zou ik zelf ook proberen de risico's zo veel mogelijk te beperken en risicogroepen uitsluiten voor bezichtiging.
Vriend van me is makelaar. Hij heeft al van meerdere verhuurders te horen gekregen dat die geen moslims willen hebben als huurder.

Wel grappig, aangezien die vriend van me zelf islamitisch is :roflol:.
 
Weleens een stuk gelezen op opiniez oid, iemand die had doorgevraagd bij discriminatie op arbeidsmarkt.

Zowel HRMers als ondernemers beginnen heel policor en divers, maar als je bij bepaalde groepen steeds gedoe en/of problemen hebt, dan stop je vanzelf.

Iirc kwamen Antillianen en Marokkanen er het slechts af, Turken en Surinamers alweer stukken beter.
 
Back
Naar boven