Fitness Seller

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is óók mijn land!

Er zijn allerlei mensen heel druk om onder de vlag van diversiteit en inclusie tradities van een bepaalde groep Nederlanders te vernietigen. Mensen die zich progressief wanen doen hier aan mee om te laten zien hoe ze deugen en bedrijven doen mee vanwege de "tirannie van de minderheid (Talib)", media laten maar een heel beperkte discussie toe (Overton window, Treviño's degrees of acceptance) en doen alsof dit de hele maatschappelijke discussie is. De zwijgende meerderheid wordt vermorzeld, gecanceld of in de uiterste flanken gedrukt. De zogenaamde progressieven komen er vaak later achter dat het monster dat ze aan het voeden zijn zich uiteindelijk ook tegen hen keert.

Ik vind daar wat van, het kind wordt nogal eens met het badwater weggegooid.
Dat lijkt me echt naar om met zulke denkbeelden hier te wonen. Ik zou het zinkende schip verlaten en ergens anders je geluk zoeken. Je gaat dit land niet veranderen, het enige wat je kunt veranderen is hoe je er naar kijkt en het ervaart.
 
Dat lijkt me echt naar om met zulke denkbeelden hier te wonen. Ik zou het zinkende schip verlaten en ergens anders je geluk zoeken. Je gaat dit land niet veranderen, het enige wat je kunt veranderen is hoe je er naar kijkt en het ervaart.
Zulke denkbeelden..

Je bedoelt realiteitszin?

Lijkt mij ook wel een voldoenend momentje. Alle progressieve idealen die van een flatgebouw worden geflikkerd.
Doet me denken aan die 2 Scandinavische meisjes die lekker ging backpacken in Marokko om te laten zien hoe mooi en divers de cultuur was in het rifgebergte.

Waarna ze werden onthoofd in hun tent.
 
Zulke denkbeelden..

Je bedoelt realiteitszin?


Doet me denken aan die 2 Scandinavische meisjes die lekker ging backpacken in Marokko om te laten zien hoe mooi en divers de cultuur was in het rifgebergte.

Waarna ze werden onthoofd in hun tent.
Ik hou me niet met zulke dingen bezig. Maar ik kan me geen land bedenken waar ik het beter voor elkaar zou hebben met al m'n beperkingen.
 
Ik hou me niet met zulke dingen bezig. Maar ik kan me geen land bedenken waar ik het beter voor elkaar zou hebben met al m'n beperkingen.
Ja dit land is wel goed geregeld voor verstandelijk beperkten.
:trollface:



:kiss:
 
Laatst bewerkt:
Met een megafoon schreeuwen bij een vrouw met haar baby. Dan verdien je wel 10 zweepslagen.



Groot succes deze demo

Bak visafval

:roflol:

FFxQx1jXoAYif1C.jpeg

Bijna allemaal zelf-hatende blanken. Deugmenschen
 
Laatst bewerkt:
Ze waren in ieder geval nog redelijk veilig weg gekomen daar.
 
Dat lijkt me echt naar om met zulke denkbeelden hier te wonen. Ik zou het zinkende schip verlaten en ergens anders je geluk zoeken.
Het wokeness virus heeft overal in West-Europa al voet aan de grond en het houdt niet op, niet vanzelf. Het is niet mijn denkbeelden waar iets mis mee is, ik ben zo ongeveer de tolerantie zelf. Alleen moet je oppassen dat je de tolerantie niet tegen je laat gebruiken door intoleranten van welke overtuiging dan ook.
Je gaat dit land niet veranderen, het enige wat je kunt veranderen is hoe je het ervaart.
Mijn probleem is nu juist dat anderen dit land willen veranderen, hoe ze het willen veranderen, wat ze willen veranderen of in een enkel geval wat ze niet willen veranderen.

Het is een prachtig land hoor, nog steeds!

Maar met deugdrammers, klimaatkrijgers en toeslagenaffaire is het niet zonder fouten, gevaar en verbeterpunten.
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me echt naar om met zulke denkbeelden hier te wonen. Ik zou het zinkende schip verlaten en ergens anders je geluk zoeken. Je gaat dit land niet veranderen, het enige wat je kunt veranderen is hoe je er naar kijkt en het ervaart.
Quinsy Gario en zijn kornuiten kunnen het land kennelijk wel veranderen.
 
Quinsy Gario en zijn kornuiten kunnen het land kennelijk wel veranderen.
Het zijn niet halve gario en zijn kornuiten die het land veranderen. Het zijn de media die het voeden en doen alsof de meerderheid van de bevolking het hier mee eens is.
 
Quinsy Gario en zijn kornuiten kunnen het land kennelijk wel veranderen.
Geen idee wie dat is. Ik heb in de 40 jaar dat ik op deze wereld rondloop pas sinds die qrcode voor het eerst gemerkt van beslissingen in de politiek. Ik heb nooit last of iets gemerkt van wat die lui allemaal beslissen in den haag.
 
Geen idee wie dat is. Ik heb in de 40 jaar dat ik op deze wereld rondloop pas sinds die qrcode voor het eerst gemerkt van beslissingen in de politiek. Ik heb nooit last of iets gemerkt van wat die lui allemaal beslissen in den haag.
Dan wordt het hoog tijd dat je eens een baan zoekt :p
 
Back
Naar boven